Har økt sexlyst noe forbindelse med kjønnet?Hvordan var lysten deres og hvilket kjønn fikk dere??
HAR LYST PÅ SEX HELE TIDEN ...
Skrevet 02 mai 2012 - 22:56
Har økt sexlyst noe forbindelse med kjønnet?Hvordan var lysten deres og hvilket kjønn fikk dere??
- Daydreamer 81 liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 02 mai 2012 - 23:21
Kunne levd uten sex nå!
Jeg er i uke 22 og venter en liten gutt
- Celcius73 liker dette
Skrevet 03 mai 2012 - 00:31
Og nå som jeg er alenemamma igjen ble ikke den "lysten" noe mindre kan man si
Da er det godt at man ikke alltid behøver en mann for å bli sexuelt tilfredstilt, heldigvis finnes det mye man kan gjøre selv også!
Jeg burde kanskje trykke signer som anonym her nå, mtp hvilket innlegg dette er, personlige lyster osv..
Men det bryr jeg meg ikke om, den som ikke tåler/liker at vi prater om slikt (som forresten er en helt naturlig ting!
Skrevet 03 mai 2012 - 00:32
Skrevet 03 mai 2012 - 06:52
Skrevet 03 mai 2012 - 08:06
Her forleden drømte jeg at jeg hadde vill sex med sambo, før jeg fråtset vilt i salamipølse.. Hahaha..
- 90210, Lea-Pea og Celcius73 liker dette
Skrevet 03 mai 2012 - 13:52
Har aldri hatt lyst på noe særlig med sex i noen av svangerskapene mine, ikke savner jeg det så veldig heller, men mannen hadde nok likt det om jeg hadde hatt litt lyst
Bare nyt det!
Skrevet 03 mai 2012 - 17:45
Hahaha,det skal jeg gjøre.Hvilket kjønn venter du?Send gjerne en god dose hitover!
Har aldri hatt lyst på noe særlig med sex i noen av svangerskapene mine, ikke savner jeg det så veldig heller, men mannen hadde nok likt det om jeg hadde hatt litt lyst
Bare nyt det!
Skrevet 03 mai 2012 - 17:57
Skrevet 03 mai 2012 - 18:13
Skrevet 03 mai 2012 - 19:31
her går all energi til jobb og skole.
vet heller ikke kjønn, og skal ikke vite det
http://familienbothu...es.blogspot.no/
Skrevet 03 mai 2012 - 19:56
Denne gangen har det vært anderledes... venter jente! Så det har vært litt frustrende denne gangen når lysten har vært helt fraværende!! :-( Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann og vi har pratet om det! :-) Nå har det begynt å ta seg opp juhuuu!! :-)
- Celcius73 liker dette
Skrevet 04 mai 2012 - 07:57
Hahaha,det skal jeg gjøre.Hvilket kjønn venter du?
Send gjerne en god dose hitover!
Bare nyt det!
Det vet vi ikke enda:) Men tror det blir jente denne gangen. Det var iallfall ingenting som stakk ut, som vi kunne se
Skrevet 04 mai 2012 - 09:24
Venter gutt. ;-)
Skrevet 04 mai 2012 - 21:03
Da er det jente da,sikkert
Bare nyt det!
Det vet vi ikke enda:) Men tror det blir jente denne gangen. Det var iallfall ingenting som stakk ut, som vi kunne se
- Celcius73 liker dette
Skrevet 04 mai 2012 - 22:05
Da er det jente da,sikkert
Bare nyt det!
Kan jo ta feil...
Skrevet 06 mai 2012 - 06:37