Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Bruker dere strømpebukse på 1-åringene deres nå som det er 20+ ute??

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 735 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:13

I dag har det vært smellvarmt ute, vært på lekeplassen i ettermiddag med min gutt på 13 mnd. Han går ikke, men like varmt for han som for oss andre selv om han sitter i sandkassen.

Hadde på han body, joggebukse, sokker og sko. Solhatt. Han var svett, ikke et vindpust.

To nabounger som er like gamle omtrent hadde ullbody, passe tykk ullstrømpebukse, joggebukse og ulljakke og sånn "hjelm-lue" i litt tykkere ull.....puh... Dette er et tvillingpar og moren som fortalte meg hva hun hadde kledd på de. Selv satt hun i singlet og shorts. Må ha vært i undekant av 26 grader og sol.

Hvorfor kler noen på ungene sine så mye mer enn hva de ville kledd på seg selv? Selv om ungene sitter i sandkassen etc, så er det like varmt for de i lufta. De bruker enormt med krefter og energi på å bevege seg enten ved å gå eller krabbe..

Hører med til historien at disse to ungene var sutrete til tusen...ikke rart.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 735 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:15

Nei, nå er strømpebuksen lagt bort så lenge været holder seg. Men den blir nok tatt frem igjen på regnværsdager.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 735 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:15

Nei, selvfølgelig ikke. Kler min 15 mnd-ing som ikke går ennå omtrent som jeg ville kledd meg selv...Hørtes veldig mye ut.
Så en liten tass jeg vet ble 1 år i mars ha på seg sånn tykk overtrekksbukse med seler og tykk fleezejakke med hette til. Da viste gradestokken 25 +++. Ungen satt helt passiv.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 735 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:18

Jeg kler min 1 åring i joggebukse, sokker, body. Mange små som har alt for mye klær på seg. Av og til lurer jeg på hva foreldrene tror disse små er laget av siden de må polstre de med unødig mye klær i heten.

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 735 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:20

her går vi enda i vinterdresser!!!urettferdig gitt:P

#6 lillelykkelig ♥ jenten min ♥

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 865 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 22:32

Jeg tok av strømpiken igår da det var i underkant av 20 grader, men hun fikk den på seg igjen sammen med en ullbody og tynn fleece over idag da det var 12 grader. Hun åler seg, og grusen ved lekeplassen er iskald under de øverste steinene.

Men jeg kjenner mye på henne da, at hun ikke er for varm:)
Av og til er det godt å ta en pause i jakten på lykken, og bare være lykkelig...