Gå til innhold

har noen opplevd å få beskjed om at dei er modne i uke 32??


Mamma til tre gutter

Anbefalte innlegg

har veldig nedpress, masse kynnere og litt mensen smerter og var til legen på fredag da kjendte ho på meg og sa at eg var moden og sjukemeldte meg fult til eg går ut i permisjon.. kjenner eg er bekymra over dette her, er det en mulighet for at fødselen kan starte når som helst..?? og sf målene blei flere cm mindre hos legen enn hos jormord, veit at det kan være forskjellige fra lege til lege og jordmor til jordmord.. kan eg ringe føden og snakke med dei om dette eller virker eg bare som ei over nervøs gravid?? burde vell kansje ha en ul for å sjekke innvendig hvordan ting ligger ann men føler eg bare maser viss eg spør... off syns dette er vanskelig.. håper noen har svar til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prinsesse x 2

Ja ring å hør på føden, så får du iallfall slappet av litt mer. Selv om det ikke skulle være noe.

Jeg ble fortalt jeg var moden i uke 33 sist svangerskap. De var sikre på at jeg ville føde lenge før tida, siden alt så fødeklart ut, men der tok de grundig feil. Hu kom 10 dager etter termin.

 

Var nylig på føden for kontroll, da jeg også sliter med mye nedpress og forferdelige kynnere. Tok ul for å se om tappen var blitt kortere, så der var det ingenting på gang. Men greit å få sjekket opp at ikke man er i tidlig fødsel :) så er fikk jeg bare beskjed om å slappe av...

 

Bedre å få sjekket en gang for mye.:) vi er jo såpass langt på vei nå at ting kan faktisk begynne å skje.

 

Er 32+5 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.. me har termin samme dag vi da 24 juni?? har prata med føden og skal på ul i morgen.. blir godt å få sjekka detta opp... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...