Gå til innhold

Her er link til den "se på baby som bader - bedre enn meditasjon" videoen. Men er det bare jeg som blir nervøs av å se den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle som har kommentert på den bloggen skriver at de ble så avslappet osv., men jeg kjente en konstant nervøsitet over at hun dama hele tiden skulle putte hodet til den lille babyen under vann, og flere ganger dykke hele hodet nedi vannet. Kjenner jeg ble litt provosert til og med. Hun der hadde IKKE fått lov til å bade ungen min!

 

http://www.elephantjournal.com/2012/04/skip-your-morning-meditation-watch-this-instead/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Hehehe, deilig å se babyen ble så salig, men jeg ble bare trist tenkte på den tøffe starten vesla og jeg fikk på sykehuset :( Rar assosiasjon, men det var det jeg tenkte på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Syns ikke det var stressende i det hele tatt. Den dama kunne fått bade ungene mine når som helst. Hun unngikk jo behendig vann i neseborene, og når en baby blir så avslappet og trives så godt i vannet, er det da ingen tvil om at hun gjør det helt riktig!

 

Når det er sagt, så unngikk jeg å bade mine hele den første måneden. De trenger ikke bades, fikk jeg vite, så jeg tørket vekk bæsj og gulp med en fuktig klut og lot dem ellers være i sitt eget hudfett. Tror det er sunt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo ut som ungen koste seg veldig, er sikker på at en baby som blir badet på den måten der fra den er liten aldri vil blir redd vann eller skrike som en gris om den får vann i ansiktet senere ;)

 

Babyen slappet jo 100% av, synes det så utrolig behagelig ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okey da! Da er det bare meg ;) Men nå skal det jo sies at jeg har litt vannskrekk, så kanskje dette er det jeg hadde trengt da jeg var liten baby ;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Kanskje det?

 

Og om ungen hadde mislikt situasjonen, ville man ha sett det på HELE kroppsspråket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...