Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Han var utro i nesten ett helt år, med tre andre jenter..

• Logg inn for å svare
42 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 16:54

For noen uker siden oppdaget jeg at min samboer har levd på en løgn i lengre tid.. For to år siden var han utro mot meg, med tre andre jenter, Alle møtte han med jevne mellomrom.

Vi har to barn sammen, og jeg har derfor ikke kastet han ut av huset, selv om jeg inn i mellom ønsker han langt bort. Vi har blitt enige om å prøve å snakke sammen om alt dette, å se om det er noe å bygge videre på.
Naturlig nok så er det et enormt spekter med følelser som jeg kjenner på.
Jeg trenger hjelp til definere noen ting, der håper jeg at noen av dere kan komme med et fornuftig svar.

-Han sier at det var KUN sex. For meg så defineres KUN sex som: Man møtes for å ha sex, har sex, drar hjem og møtes neste gang for å ha sex. Hvordan ser dere på dette?

-Når man som mann og kvinne går sammen på kino, drar ut på joggeturer sammen, drar på byen sammen, spiser middag hjemme hos en av de sammen, overrasker den andre med en bedre middag på hverandres fødselsdag, går turer, sover hos hverandre, sender mange flørtende sms samt halvnakne bilder, dusjer sammen, har sex sammen, ser film sammen osv.  
Hva er man da? Venner? Kjærester? Forhold, ikke forhold?

Setter pris på svar.

Hilsen frustrert frue.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 16:58

Den siste delen av innlegget ditt definerer jeg som et forhold.

Om ingen har en annen så er man i et forhold. Om det finnes en annen mann/dame så har man et forhold... Om jeg klarte å formidle forskjellen

#3 Pregosaurus kverulantus

Pregosaurus kverulantus

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 118 Innlegg:

Mitt svar er å dumpe den utro jævelen. Når han HYGGER seg med andre jenter (ikke bare har sex, slik du skriver), betyr det at han driter i deg som sitter hjemme og venter på ham. Og når du først har tilgitt ham, forstår han at han kan fortsette å gjøre det samme - du blir der du er. Pose og sekk heter det. Løp!!

#4 Eeniemeenie

Eeniemeenie

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 802 Innlegg:

Vis innleggAnonym bruker skrev 02 mai 2012 - 16:54:

For noen uker siden oppdaget jeg at min samboer har levd på en løgn i lengre tid.. For to år siden var han utro mot meg, med tre andre jenter, Alle møtte han med jevne mellomrom.

Vi har to barn sammen, og jeg har derfor ikke kastet han ut av huset, selv om jeg inn i mellom ønsker han langt bort. Vi har blitt enige om å prøve å snakke sammen om alt dette, å se om det er noe å bygge videre på.
Naturlig nok så er det et enormt spekter med følelser som jeg kjenner på.
Jeg trenger hjelp til definere noen ting, der håper jeg at noen av dere kan komme med et fornuftig svar.

-Han sier at det var KUN sex. For meg så defineres KUN sex som: Man møtes for å ha sex, har sex, drar hjem og møtes neste gang for å ha sex. Hvordan ser dere på dette?

-Når man som mann og kvinne går sammen på kino, drar ut på joggeturer sammen, drar på byen sammen, spiser middag hjemme hos en av de sammen, overrasker den andre med en bedre middag på hverandres fødselsdag, går turer, sover hos hverandre, sender mange flørtende sms samt halvnakne bilder, dusjer sammen, har sex sammen, ser film sammen osv.  
Hva er man da? Venner? Kjærester? Forhold, ikke forhold?

Setter pris på svar.

Hilsen frustrert frue.

At du orker.. Han har gått bak ryggen din med 3 jenter. TRE!! Kan du noen gang stole på han? Vet om menn som har gjort det samme med damene sine, og jeg kunne aldri stolt på en sånn en. Alle de tingene du nevnte synes jeg er kjæreste/date-ting.. Ville prøvd parterapi.

#5 L-8

L-8

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 397 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 16:59

For min del høres det ut som et forhold. Et ganske bra et til og med.... Vet ikke om det var det svaret du ville ha da men...

#6 min<3

min<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 950 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:00

Når man gjør alt det siste du skriver,så er man kjærester i min verden.
Så hvis han mener at alt det sistnevnte kun er å "ha sex" så lever han i en drømmeverden. Slem slem mann som ikke har driti seg ut i fylla,men gjort dette med vitende og mening.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

Kast han ut!
For en slask

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

For all del, IKKE tilgi ham!
Dette vil bare forpure forholdet deres, og en gang utro - alltid utro.

Finn deg noen som fortjener deg!

#9 OssTre<3

OssTre<3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 562 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 02 mai 2012 - 17:01

Du skjønner vel selv hva det høres ut som det er?!
My greatest fear is that PMS doesn`t exist and this is my real personality!

#10 Silly80

Silly80

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 621 Innlegg:
  • StedKrokstadelva

Skrevet 02 mai 2012 - 17:11

Finn deg en annen, han kan jo ikke engang unnskylde seg med at det var 1 gang i fylla!
Nei, han kommer aldri til å forandre seg og du kommer alltid til å mistenke at han er utro igjen.
Finn deg en som fortjener deg og ikke la denne dårlige erfaringen ødelegge ditt syn på menn ;)

#11 VenterPåNr.2

VenterPåNr.2

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 246 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:12

Jeg, for min del kunne ha tilgitt ett engangstilfelle med EN annen dame, om partnerer har vist skikkelige tegn til anger... Men når det er snakk om flere i løpet av en laang periode så sier det meg, at han ikke er noe å samle på...
Venter på rier.....

#12 Mamma`n til A

Mamma`n til A

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:23

Takk for svar, damer. Jeg ser at dere alle tenker det samme som meg.

Min samboer mener at han IKKE var i noe forhold med noen av disse jentene fordi han hadde tross alt ikke følelser for de. Det er vel ikke bare følelsene hans som definerer et forhold. Jeg skjønner hva han tenker, men han ser ikke helhetsbildet; -Når man treffer en jente, spiser middag, går på kino, har sex osv. så vil det se ut som et forhold for folk på utsiden.

Jeg har snakket med alle tre jentene på telefon. Hun ene sier at de var venner med fordeler, ergo hadde sex for å ha sex. (De gikk på samme skole, han var hennes "fadder".)

Den andre jenta har han kjent i flere år og i følge henne var de sammen i ett år. (Før jeg traff samboeren min). Han gjorde det slutt, men de fortsatte der de slapp ett år senere - på samme tidspunkt hvor jeg og han ble sammen. Hun gikk forøvrig også på samme skole, samme trinn som dame nr. en. Men de visste ikke om hverandre.

Den tredje jenta sier det var en fantastisk kommunikasjon de i mellom og at alt tydet på at det skulle bli et forhold mellom de.

HI

Dette innlegget har blitt redigert av Mamma`n til A : 02 mai 2012 - 17:24

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:34

Det hadde jeg bare ikke klart å tilgi. Han hadde blitt min ex. Jeg tror nok ikke sånne menn klarer å forandre seg..

#14 soleia

soleia

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 435 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:43

Det der er så uakseptabelt som det kan bli.
Den mannen vil leve singellivet og er ikkje interessert i å vere i eit forhold med deg.

#15 Berta_78

Berta_78

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 853 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 17:51

Nei, kino eller ikke, det forholdet tror jeg ikke jeg hadde ønsket å redde. En ting er en blemme, men det du beskriver, er hån mot deg. Har all respekt for at du vil prøve, men jeg mener det bør ligge et minimum av gjensidig respekt til grunn før man starter redningsaksjonen.

#16 Mamma`n til A

Mamma`n til A

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 18:00

Det skal sies at utroskapen skjedde før vi flyttet sammen og fikk barn, ikke sikkert det har så mye betydning for alle som svarer (ikke for meg i vertfall), mens noen endrer kanskje syn på ting når det er sagt... Ikke vet jeg..

HI

#17 Pregosaurus kverulantus

Pregosaurus kverulantus

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 118 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 18:02

Vis innleggMamma`n til A skrev 02 mai 2012 - 18:00:

Det skal sies at utroskapen skjedde før vi flyttet sammen og fikk barn, ikke sikkert det har så mye betydning for alle som svarer (ikke for meg i vertfall), mens noen endrer kanskje syn på ting når det er sagt... Ikke vet jeg..

HI

Nei, spiller ingen rolle om man har barn sammen eller bor sammen. Er man i seriøst forpliktende forhold, så har man ikke 3 stk forhold til på si samtidig.

#18 Berta_78

Berta_78

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 853 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 18:03

Nja, hvis forholdet deres ikke var definert som alvorlig, dette er veldig lenge siden og forholdet deres er et 100% annet nå, kan det i teorien virke ørlite formildende.. Men fortsatt..

#19 Mamma`n til A

Mamma`n til A

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 18:30

Vis innleggBerta_78 skrev 02 mai 2012 - 18:03:

Nja, hvis forholdet deres ikke var definert som alvorlig, dette er veldig lenge siden og forholdet deres er et 100% annet nå, kan det i teorien virke ørlite formildende.. Men fortsatt..

Vi sa vel aldri "Nå er vi sammen" det bare gikk naturlig.
Vi hadde fly-avstand til hverandre og brukte mange helger, høstferie osv. til å treffes. Da bodde vi hos hverandre, sov sammen, hadde sex, dusja sammen, ute å spiste middag, fortalte foreldrene våre om hverandre, gråt sammen når vi skulle reise hjem, la fremtidsplaner, snakket flere ganger hver eneste dag på telefon.. Altså gjorde kjæresteting. Så jeg har aldri tenkt at vårt forhold ikke var seriøst den tiden...

#20 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 154 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 18:30

Hadde noe lignende som skjedde her. Eksen min mente vi kun hadde ett sexforhold selv om vi reiste på tur sammen, var hos familiene til hverandre, gikk på kino, bodde litt sammen osv... Da jeg tok han i å være utro fikk jeg det servert slik at han mente vi ikke hadde noe seriøst forhold og da kunne han holde på som han ville. Jeg hadde da spurt han ørten ganger om vi var sammen og jeg ville ikke hold epå noen hvis vi ikke var sammen og han forsikret meg om dette...så det jeg kan si til deg er at gutter tenker helt annerledes. De som er utro lager en egen verden som ingen andre kan forstå..kanskje andre som er utro... Men kunne aldri gå tilbake til han...har faktisk barn med han og men gikk da jeg fant ut at han var utro og jeg var gravid....
Heldigvis holder han seg stort sett vekk, for den virkeligheten han lever i er det ikke mange som gjør.

Sier bare dump han...det kommer kun til å gå utover deg og selvtilliten din.

Lykke til :)