Gå til innhold

tikkende bombe... superspent!


Brno 08,09, + 12:)

Anbefalte innlegg

2 dager til termin og det kan se ut som om de første tegna på at slimproppen begynner å løsne er her... Fått de andre ganske tett på termin, så nå er jeg superspent! Kanskje på tide å pakke baggen helt ferdig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende! Jeg sitter her i finværet uten noen antydning til nærstående fødsel... Har en del kynnere, men ikke noe vondt eller slimpropp eller tegningsblødning eller noe... Fødte 8 dager over termin forrige gang, så sitter nok her og venter til godt over helgen... Må innrømme jeg begynner å bli klar nå med kun 2 dager igjen til termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prinsesse! Vi er jo superheldige da som får sånne fantastiske dager før fødsel, skikkelig energiboost! Mye kan skje på 2 dager! Har ikke vært klar før, men nå begynner hodet også å bli klart... spennende tider vi har i vente, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utrolig å ikke ha kontroll av det som skal skje! En av de få tingene i livet en virkelig ikke har kontroll på. Har selv termin om tre dager, og har hverken kynnere eller andre tegn ( hadde ikke det sist heller). Fødte en dag før termin sist i hui og hast, så spennende dager nå!!! Good luck sterke kvinner!!!!!! Tenk så heldig vi er som skal gå denne fantastiske tiden i møte med en liten baby med oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende med rask fødsel da! Har hatt både laaaang og kort (men greit med tid)... Vi er superheldige ja, det er nok ikke tilfeldig at dyrene også får sine avkom på denne tida!

Endret av Brno 08,09, + 12:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå sitter jeg her og teller rier da... hihi... jeg som skrev for under 12 timer siden at iiiiingenting var på gang... :D håper bare ikke det gir seg. Har tegningsblødning også. Vil så gjerne se baby'en min nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho ho spennende tråd dette her :) Hvordan går det med dere? Kanskje dere er på føden, eventuelt på barsel? :) Blir spennende å høre! Masse lykke til ihvertfall!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer ingenting, men våknet uten energi i dag og kvalm så det holder!!! Termin på lørdag. Blir gøy å følge dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig "venter på lilletulla".... God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Prinsesse så spennede!!!! Håper du er ordentlig i gang eller kanskje allerede har fått! Håper du oppdaterer oss så fort du er klar for det!

Lykke til!!!

 

Her har det skjedd lite siden sist oppdatering, fortsetter å komme slim, men ikke noe rier enda...

 

Kanskje dere andre er i gang snart også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre?

 

Litt frustrert her, slimproppen har gått og tilløp til rier, men de er laaaangt fra hverandre og veldig uregelmessige... Nå vil jeg bare bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere andre?

 

Litt frustrert her, slimproppen har gått og tilløp til rier, men de er laaaangt fra hverandre og veldig uregelmessige... Nå vil jeg bare bli ferdig!

 

Sender masse energi! Så slitsomt med tilløp til rier- håper det setter i gang nå! Nå er det din tur! I DAG!!!!

 

Her skjer nada niks, og jeg har skiftet på senger, vasket oppå kjøkkenskap og gulvet og tørket støv! Hadde mye nedpress i går, men ikke noe følelse på at det nærmer seg nå! Termin i morgen! Gutten vår kom en dag før termin. Men tror vel at terminen er satt litt feil dennegangen, og at den er mer reell en gang i neste uke.

 

Mange klemmer- hvil om du kan! Og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Tar imot all energi, akkurat nå prøver jeg å danse litt rundt her samtidig som jeg tar ansiktsmaske! Hehe må jo finne på noe! Har holdt mannen hjemme fra jobb, men sendt han ut litt nå med streng beskjed om å ha telefonen tilgjengelig. Skikkelig vondt innomellom, men ikke vondt nok....

 

Håper du også er i gang snart, skulle ønske de kom med bruksanvisning disse småtrolla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joho det ble baby på meg! :D fødte i går kveld, så holdt på i ca 18 timer etter jeg skrev innlegget over. Fikk en deilig gutt, helt perfekt! Er på barsel og gleder oss til å dra hjem til far og storesøster i morgen. Nå er jeg i himmelen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå gratulerer så mye!!! Kose deg masse! Send fødestøv til oss også! Nyt vakre vidunderet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

 

 

Gratulerer så masse Brno!! Jeg tenkte det kanskje var noe på gang, har ikke sett noen innlegg fra deg på noen dager :) også slapp vi begge å gå over termin :) Kos deg masse med lillejenta! Vi nyter tiden med prinsen og han er så snill, må vekke han en gang på natta for å amme, ellers sover han natta gjennom :D har frøkna di fått navn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

 

Masse gratulerer med prinsessen! Vi venter fortsatt på vår prinsesse og ingen tegn her til at noe skal skje på tross av 3 dager over termin i dag. Overtidskontroll på sykehus på fredag, men håper hun har kommet før det;)!!! Så

Klar for å ta i mot jenta vår nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

 

 

Gratulerer så masse Brno!! Jeg tenkte det kanskje var noe på gang, har ikke sett noen innlegg fra deg på noen dager :) også slapp vi begge å gå over termin :) Kos deg masse med lillejenta! Vi nyter tiden med prinsen og han er så snill, må vekke han en gang på natta for å amme, ellers sover han natta gjennom :D har frøkna di fått navn forresten?

 

Hehe ja ble vel litt avslørt når jeg plutselig var borte.. Tuppa her sover veldig godt, har ikke vekket henne på natta, men burde kanskje gjøre det, vi må ha henne litt opp i vekt... måtte ha nan på sykehuset for å hun gikk ned mer enn 10% i vekt. Jobber hardt med amminga nå. Jenta vår skal hete Philippa. Har gutten din fått navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

 

Masse gratulerer med prinsessen! Vi venter fortsatt på vår prinsesse og ingen tegn her til at noe skal skje på tross av 3 dager over termin i dag. Overtidskontroll på sykehus på fredag, men håper hun har kommet før det;)!!! Så

Klar for å ta i mot jenta vår nå

 

takk for det! Håper veldig at du snart er i gang, Masse, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Prinsesse! Her ble det ei jente på kvelden den 4. mai. Alt gikk veldig bra, hun ble født i badekar! Det var spennende, og en helt ny opplevelse for meg. Håper at det går bra med dere hjemme:) Vi kom hjem fra sykehuset igår kveld.

 

 

Gratulerer så masse Brno!! Jeg tenkte det kanskje var noe på gang, har ikke sett noen innlegg fra deg på noen dager :) også slapp vi begge å gå over termin :) Kos deg masse med lillejenta! Vi nyter tiden med prinsen og han er så snill, må vekke han en gang på natta for å amme, ellers sover han natta gjennom :D har frøkna di fått navn forresten?

 

Hehe ja ble vel litt avslørt når jeg plutselig var borte.. Tuppa her sover veldig godt, har ikke vekket henne på natta, men burde kanskje gjøre det, vi må ha henne litt opp i vekt... måtte ha nan på sykehuset for å hun gikk ned mer enn 10% i vekt. Jobber hardt med amminga nå. Jenta vår skal hete Philippa. Har gutten din fått navn?

 

Så fint navn hun har fått! Nydelig :) lillegutt skal hete Adam. Vi gir også erstatning, hver dag, han er tydelig ikke mett når jeg har amma begge puppene... Ammer masse i håp om at det blir mer melk. Fikk aldri særlig med melk med storesøster, men har så lyst til å få det til denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle kom til verden i fag kl 0630!!! Jeg er så lykkelig over vår vakre datter og lillesøster til gutten vår! Første antydning til rie startet i natt kl 0130, og fem snaue timer etter kom vår stor flotte jente til verden! Hele 54 lang, og 4500! Betydelig større en storebror! Det hadde ingeb trodd skjulte seg i magen min! En fantastisk og intens fødselsopplevelse- som sist! Mannen min var fantastisk, og kun lystgass brukte jeg- Nå bare nyter jeg opphold på barselhotell og jeg bare ligger å lukter på jenta vår! Komplett mamma og foreldrelykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle kom til verden i fag kl 0630!!! Jeg er så lykkelig over vår vakre datter og lillesøster til gutten vår! Første antydning til rie startet i natt kl 0130, og fem snaue timer etter kom vår stor flotte jente til verden! Hele 54 lang, og 4500! Betydelig større en storebror! Det hadde ingeb trodd skjulte seg i magen min! En fantastisk og intens fødselsopplevelse- som sist! Mannen min var fantastisk, og kun lystgass brukte jeg- Nå bare nyter jeg opphold på barselhotell og jeg bare ligger å lukter på jenta vår! Komplett mamma og foreldrelykke!

 

Gratulerer så mye!! Du er heldig med kort fødsel :) kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...