Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

parfyme-inspirert av annet innlegg...

• Logg inn for å svare
14 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 353 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:14

mange her bruker parfyme hver dag?
Jeg bruker det hver eneste dag, eg har en jobb hvor man skal "dolle seg opp" da, men uansett, har alltid brukt parfyme hver dag:P

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Yzma

Yzma

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 026 Innlegg:
  • StedFlyttefot?

Skrevet 01 mai 2012 - 22:16

Hva slags jobb har du, siden du skal "dolle deg opp"?
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

#3 It's all about me!

It's all about me!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 449 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:17

Bruker en liten dæsj hver dag ja.
Føler ikke jeg doller meg opp av den grunn, liker bare å lukte godt :)

Dette innlegget har blitt redigert av Frokostquiz : 01 mai 2012 - 22:17

Vil ikke stå opp, vil sove meeeeer

#4 valkyrien

valkyrien

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 465 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:19

Jeg bruker parfyme hver dag, selv om jeg ikke skal utenfor døra...

#5 Gjest_Lykke Fryd ♥_*

Gjest_Lykke Fryd ♥_*
  • Gjest

Skrevet 01 mai 2012 - 22:20

Bruker nesten aldri parfyme lengre. Har ei i klassen som er allergisk og det er stort sett henne jeg sitter sammen med så da velger jeg bort parfyme

#6 Gjest_overlord_*

Gjest_overlord_*
  • Gjest

Skrevet 01 mai 2012 - 22:34

Jeg tar på parfyme som en like stor selvfølgelighet som å pusse tennene.

#7 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:34

Bruker aldri parfyme. Tror aldri jeg har prøvd parfyme en gang. Men bruker gjerne en eller annen god lukt. Hva heter det da? Au de toilett, eller no' sånt?

#8 marsve

marsve

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 645 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:36

Jeg har skapet fullt men bruker det nesten aldri. Er mest hjemme med babyer. Og de skal få slippe ligge inntill en parfymedynket mor. Begynner nok med det igjen sånn regelmessig når de blir litt større.

#9 Major HotLips Houlihan

Major HotLips Houlihan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 681 Innlegg:

Skrevet 01 mai 2012 - 22:41

Nei, bruker bare når jeg skal pynte meg, noe som ikke skjer så ofte :D jobber til vanlig på en småbarnsavdeling, er i permisjon nå, og der syns jeg ikke man skal bruke parfyme. Ikke hjemme med baby heller, for den saks skyld :)
  • Lykkelin liker dette

#10 Lykkelin

Lykkelin

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 452 Innlegg:
  • StedHalden

Skrevet 01 mai 2012 - 22:54

Nei, bruker bare når jeg skal pynte meg, noe som ikke skjer så ofte Postet bilde jobber til vanlig på en småbarnsavdeling, er i permisjon nå, og der syns jeg ikke man skal bruke parfyme. Ikke hjemme med baby heller, for den saks skyld Postet bilde

helt enig med deg, jobber på småbarnsavdeling til vanlig, og synes heller ikke man skal bruke parfyme :)

#11 Dataverket

Dataverket

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 136 Innlegg:
  • StedØstenfor sol og vestenfor måne

Skrevet 01 mai 2012 - 23:02

Bruker IKKE parfyme. Er ikke allergisk, så har ikke noe imot at andre bruker litt. Men kan ikke fordra når folk pøser på, slik at en kan lukte dem før en ser dem. Det virker som om mange er redd for sin egen kroppslukt nå til dags...

#12 Linerlen og pipipen

Linerlen og pipipen

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 509 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 01:26

Har en mamma som blir syk av parfyme, så her er det nulltoleranse for slike produkter. Får så vondt av henne, det er et meget stort sosialt handicap pga alle som pynter seg med det når de skal ut blant folk :(

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 353 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 06:09

Jeg er ikke alergisk, men jeg synes det er veldig ubehaglig med parfymestank. Det skjer rett som det er at jeg flytter meg vekk fra folk som tror de lukter godt men som jeg synes stinker på toget ellerr på foreldremøter. Jeg bruker selvfølgelig ikke parfyme selv. Takke meg til vanlig kroppslukt.

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 607 353 Innlegg:

Skrevet 02 mai 2012 - 06:16

Parfyme har ingen ting med å pynte seg.
Jeg bruker ikke parfyme siden jeg syns andre stinker med det og for å vise hensyn til andre som har allergier ( kjenner noen).

Jeg syns det er ekkelt å ha de fleste folk med parfyme på seg nært meg for det blir alt for mye lukt siden de selv har skadet luktesansen sin ved å bruke det for ofte og ikke kjenner hvor mye det lukter av de.

#15 Gjest_Mentha & Junior_*

Gjest_Mentha & Junior_*
  • Gjest

Skrevet 02 mai 2012 - 06:30

Jeg sluttet med parfyme da jeg ble gravid, og i babyperioden. Og nå bruker jeg det en gang i mellom om jeg skal ut og spise eller lignende. Ser for meg at junior liker best at jeg lukter "meg" og ikke likt som alle andre som bruker samme merket. Det er dessuten veldig lett å merke når han har f.eks sittet på fanget til noen som bruker parfyme, da lukter han i flere timer etterpå, og det reagerer jeg litt på.
Og til slutt så ser jeg ikke behovet for å pøse på meg parfyme hver dag. Jeg har god hygiene, så trenger strengt tatt ikke noe å skjule kroppslukten med ;)