Gå til innhold

Hva angrer du mest på her i livet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg har vært en svak dott som har latt foreldrene mine diktere meg gjennom en lang profesjonsutdannelse jeg aldri ville ha, og aldri kommer til å trives i. Jobber som forsker nå, og det passer med forsåvidt fint, men skulle ønske jeg hadde hatt integritet og "baller" nok til å selv stake ut kursen for livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angrer så inderlig på at jeg dro på en fest for 4 uker siden... som endte opp med at jeg har ødelagt analen min, måttet gå med permanent kateter i to uker pga. urinretensjon som følge av traumer på urinrøret og smittet med herpes 2.....

 

Hvorfor så jeg ikke at det kunne skje....Om jeg bare kunne spole tilbake......

 

Jeg kan forstå at du gjerne ville spolt tiden tilbake, men tro meg og alle andre når vi sier at dette ikke er din feil. Sender deg varme tanker og styrke til å komme deg gjennom dette.

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg ikke har jobbet bedre med studiene! Snart ferdig utdannet og føler meg overhodet ikke klar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer ikke på noen ting.

For alt som har blitt gjort i mitt liv, har ført meg hit jeg er i dag.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke så mye, for det er jo det jeg har gjort og opplevd før som har bragt meg dit jeg er idag. Og jeg er veldig fornøyd med livet mitt slik det er nå! :)

 

Men jeg skulle vel ønske jeg hadde hatt litt bedre selvtillit da jeg var yngre, sånn generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke gav mer pokker i hva andre synes da jeg var tenåring. Veldig usikker periode, skulle ønske 32årige meg kunne fortalt 13årige meg at det ordner seg helt fint og at det ikke er så nøye med kviser og venninner og gutter og alt det der egentlig som virker så stort når man er 13 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer så inderlig på at jeg dro på en fest for 4 uker siden... som endte opp med at jeg har ødelagt analen min, måttet gå med permanent kateter i to uker pga. urinretensjon som følge av traumer på urinrøret og smittet med herpes 2.....

 

Hvorfor så jeg ikke at det kunne skje....Om jeg bare kunne spole tilbake......

 

Jeg kan forstå at du gjerne ville spolt tiden tilbake, men tro meg og alle andre når vi sier at dette ikke er din feil. Sender deg varme tanker og styrke til å komme deg gjennom dette.

<3

 

 

Hva skjedde?? Ble du dopa med noe?

Så grusomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri fortalte noe om hvor grusomt jeg hadde det hjemme. De spurte, riktignok. Men jeg nektet.

 

Jeg hadde kanskje fått et annet sted å bo, og jeg hadde kanskje klart meg bedre på skolen.

 

På tross av dette har jeg det bra nå! Og er stolt av den jeg har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg flyttet bort fra hjemmeplassen min, og sitter her alene og nesten ikke har nettverk.

At jeg ikke klarte å få meg en utdannelse før jeg fikk barn, og sitter i en kasse på rema 1000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enlitenfraatilå

At jeg lot mine foreldre gå gjenom et helvete, min mor fant blandt annet mine brukte sprøyter når jeg var 18 år gammel.... Jeg an ikke en gang den dag i dag forestile meg hvor grusomt det må være å stå på sidelinjen og se på at ditt eget barn selv destrukterer, uten noe reell mulighet til å hindre eller gripe inn ovenfor adferden.

 

Jeg er glad jeg har erfaringene mine fra å være narkoman og det å leve i et rusmiljø, klisje; men jeg hadde ikke vært den jeg er idag foruten min belastede fortid.

 

Men skal jeg være helt ærlig så er vel det jeg angrer mest på den første smellen (sprøyten) jeg tok... Tror erfaringene kunne ha vært vell så betydningsfulle selv om jeg ikke hadde dratt det dit hen at jeg i dag, 10 år senere fremdeles får sug etter sprøyter.... Fysisk og psykisk er jeg like narkoman i dag som da, eneste forsjellen er at jeg ikke bruker lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg ikke reiste mer og tok opp studier i utlandet før jeg fikk barn ( ble mamma som 20)

- At jeg tok abort som 18 åring fordi jeg følte alle var imot meg.. Var så himla knust etter det.

- At jeg dro på den festen der jeg ble voldtatt som 17-åring.

- At jeg brukte flere år på å komme meg ut fra forholdet med en psykopat, som psykisk mishandlet meg.

- At jeg sjonglerte mellom to gutter/menn jeg var veldig glad i.. Når jeg egentlig visste at ingen av de var bra for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i det hele tatt begynte å røyke når jeg var 14... Nå snuser jeg for det meste men hender jeg tar en røyk i festlig lag :-S

 

At jeg ikke sparte noen penger når jeg bodde hjemme.

 

Ellers er jeg ganske fornøyd med de valgene jeg har tatt så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angere ikke på noe jeg IKKE har gjort, men angrer på en del som er gjort..Jeg blir litt irritert hver gang jeg hører noen si "man må leve ut sine drømmer, prøve og feilie litt, satse, så vil man alltid vinne på det..for "Ingen angrer på ting de har gjort, men mange angrer på alt de IKKE har gjort".....Det er lett og si om man har flakst og det alltid går bra når man satser. eller man aldir har gjort noe fryktelig dumt som KAN komme frem i lyset åresvis etterpå.......

 

ALtså, nå er det ikke noe alvorlig ting her, men en del småtteri som er flaut og har vært så naivt og dumt at jeg gremmes....Og ja, jeg skulle vært det foruten. Men jeg har det bra i dag, og jeg også trøster meg med at "Jeg er den jeg er pga alt jeg har sagt, gjort og vært med på".... :) Men om noen sier "man angrer bare det man IKKE har gjort";- så smiler jeg ikke og jatter med på det altså.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på det jeg ikke gjorde, når jeg hadde muligheten.

 

Hadde stående jobbtilbud som flyvertinne hos et privat flyselskap som hadde rike oljesheiker som kunder. Ikke noe snuskete altså, seriøs jobb, bare så det er sagt!

 

Men, jeg var jo akkurat kommet hjem fra et år i USA og hadde jo kommet inn på sykepleien... Ser i ettertid at jeg skulle utsatt skoleåret og prøved meg som flyvertinne, om bare for et år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på diverse vaksiner, spesielt at vi tok svineinfluensavaksinen. Ingen i familien har fått noen bivirkninger til nå, men det plager meg at jeg som er så skeptisk til vaksiner kunne la meg overtale. Hele greia har ført til at vi har tatt barna ut av vaksinasjonsprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbytte. Jeg tjener mye bedre, men nå har vi basert økonomien vår etter den nye lønna. Dermed kan jeg ikke gå tilbake til den gammle jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på noen dumme valg jeg tok i fjor (ikke utroskap) som kostet meg mitt ekteskap og min kjære, min livs kjærlighet.

Håpet er der men jeg må nok innse at jeg har mistet det mest verdifulle i livet mitt.

Det er tøft å innse det ovenfor seg selv, og at man kun har seg selv å takke.

Kunne jeg bare ha dette ugjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at mesteparten av ungdomstida mi gikk bort i depresjon og ensomhet fordi jeg godtok det lukkede, religiøse miljøet jeg kom i fra... Jeg skulle ha bedt om hjelp, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Da ville jeg vært mye lenger i livet enn jeg er i dag... Og jeg tror jeg ville hatt det mye bedre, med meg selv og sånn livet mitt har blitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg skilte meg, nå sitter jeg her og savner min kjære mann men nå er det forsent. Savnet kom først to år etter da han hadde funnet seg en ny.

Var som en kniv som ble stukket i hjertet mitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...