Gå til innhold

Hva angrer du mest på her i livet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg søkte barna mine inn i en bhg med personale som ikke forstår barnet mitt og dermed meldte oss inn til barnevernet. Saken er henlagt, men papirene vil alltid være i systemet. Hadde jeg kunnet se inn i framtiden, ville jeg søkt en annen bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SHOC

At jeg valgte en utdannelse som gjør at jeg må jobbe helger, ellers trives jeg med valgene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er noe jeg direkte angrer på,men jeg har gjort mine feil her i livet og har lært av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg noen gang involverte meg ed eksmannen min. Men på den annen side så fikk vi en helt fantastisk sønn. Så alt i alt kan jeg vel ikke angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg noen ganger lar meg friste til helt usaklige diskusjoner her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- At jeg ikke studerte i utlandet, fordi jeg var så forelsket i kjæresten min - som det jo nå er slutt med.

- At jeg droppet studiemulighet nr to i utlandet fordi jeg var så forelsket i kjæreste nr 2 - som det nå også er slutt med (aner jeg et mønster her...? Hmm..)

- At jeg ikke har gitt mer f***, reist mer, vært litt mer "gæren". Har alltid gjort ting etter boka og sitter her med god lønn og god jobb, men kjeder vettet av meg.

 

Og en ting til:

Husker en gang at vi var på håndballcup da jeg var sånn 13-14 år. I pausen mellom kampene var det foreldrekamp og min særdeles sporty - men meget kraftige - mor heiv seg med. Vi stod og så på og kjæresten til ei på laget mitt kalte moren min feit (selv om han faktisk var bælfeit selv) og jeg sa ingenting. Da de var ferdige med kampen gikk jeg bort og skjelte ut mamma foran alle fordi hun som var så feit (noe hun jo ikke egentlig var i det hele tatt, bare kraftig) var med på kamp og skjemte meg ut.

 

Det sitter godt i meg ennå, 20 år senere. Mamma husker det sikkert ikke engang, men det gnager meg den dag i dag at jeg var så forferdelig slem med snille mammaen min, istedet for å be han tjukkasen som kommenterte om å passe kjeften sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver

At jeg takket nei til en veldig spennende mulighet da jeg var yngre. Kom inn på russisk kurset til Etteretningstjenesten, og dumme meg takket nei etter mye om og men. Det er vel det eneste jeg angrer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eg innvolverte meg med exen og kasta vekk 7 år av livet på han, lot vere å studere i utlandet pga han, fekk ingen venner i studietida pga han og blei merka for livet psykisk pga ein alkoholisert, egosentrisk drittsekk.

 

Heldigvis kom eg meg vekk frå han, men eg gifta meg med mannen som hjelpte meg med det. Burde levd livet litt først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke fullførte studiekompetansen , skulle aldri byttet over til yrkesfagligutdanning og tatt utdannelsen her . Som jeg endte opp med å ikke trives med og måtte ta påbygg som privatist senere i livet.. Dette endte igjen opp med at jeg ikke har fått fullført høyskolen helt enda (snart ferdig!) og er 2 barns mor. Verdt det, men skulle ønske jeg hadde tenkt mer langsiktig tidligere i stede for å leve i "nuet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg skrev noe som jeg ikke burde ha skrevet, til en god venn. Etter det ville han ikke ha mer kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer også på en ex jeg var sammen med i syv år. Jeg kunne hatt en lykkelig ungdomstid om det ikke hadde vært for han, den forbanna psykopaten.

 

Ellers angrer jeg på hver eneste sjokolade jeg spiser. Og andre søtsaker jeg proppene i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg ikke kjøpte leilighet den gangen jeg var ung, barnløs og jobbet fulltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-at jeg ikke dro i militæret når jeg søkte meg inn. kunne hatt så mange muligheter der. og hadde kommet meg bort fra faren min. men hadde jo da også dratt fra mannen min,.

-at jeg tok opp fy gjeld.

-at jeg ikke har fått tatt utdannelse. ble utsatt da det kom barn.

-at jeg sløste bort arven min etter oldemor på en seng. hadde jo fin seng fra før. men ville ha ny. og pengene ble brukt.

-at jeg ikke tok billappen når jeg hadde pengene til det.

 

er 22 år. og angrer på en hel del. men prøver å ikke tenke på fortiden. men fremtiden. driver med billappen. og trives med mannen og barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg dreit i vgs og videre utdanning. Kunne gjort det mye bedre på vgs enn det jeg gjorde. Og vært ferdig med utdanningen om jeg hadde gått videre etter vgs. Det er ikke lett å være student nå, eldre med full jobb og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp minnet på, fra en annen tråd her, at jeg for noen år siden stodi kø på Kiwi og overhørte en mann som snakket på telefonen.

 

Samtalen handlet om en kompis(?) som var i krise etter samlivsbrudd, og hunden hans som han nå ikke klarte å ta vare på. Den var alene hjemme i dagesvis, og var tydligvis heldig hvis noen kom innom å gav den mat eller tok den med ut på tur.

 

Har tenkt på dette mange ganger og ANGRER på at jeg ikke tok tak i denne mannen og krevde å få vite hvordan jeg kunne hjelpe hunden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer ingenting, for alle mine gale valg har gjort meg til den jeg er i dag. på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer så inderlig på at jeg dro på en fest for 4 uker siden... som endte opp med at jeg har ødelagt analen min, måttet gå med permanent kateter i to uker pga. urinretensjon som følge av traumer på urinrøret og smittet med herpes 2.....

 

Hvorfor så jeg ikke at det kunne skje....Om jeg bare kunne spole tilbake......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- at jeg er gift med feil mann

-at jeg ikke tok en annen og høyere utdannelse (er hjelpepleier)

-at jeg ikke reiste mer før jeg fikk barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer bare på noen one-night stands, jeg fint kunne ha vært foruten. Ellers erdet bare teite idiotkommentarer jeg har sagt i beruset tilstand, da hjernen ikke har vært påslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har handlet etter det at jeg har trodd at bare man gjør det riktige og er god mot andre så vil det lønne seg i lengden....

Feil - det er sånne som meg som andre utnytter og tråkker på.

Skal aldri la noen få lure meg til å stille opp uten at det er går begge veier. Jepp, vet jeg virker bitter - men det er en realitet jeg har opplevd hele livet, og nå må jeg betale for det.

 

Så heretter blir det mer "bitchy" og "egoistisk" oppførsel på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer veldig på at jeg ikke tok studiet mer alvorlig.

 

Angrer litt på at jeg lot meg selv bli forført av fest og partydop...noe som gjorde at jeg fikk et par dårlige år og dro med meg venner og familie som jeg er glad i.

 

Er heldigvis over for lenge siden, men mye anger henger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studier!! Angrer på at jeg ikke tok mer utdannelse og på at jeg ikke tok det seriøst der og da.

På den annen side så hadde jeg antagligvis ikke fått oppleve halvparten av det jeg har gjort, eller fått barn eller vært gift med mannen min i dag hvis jeg hadde vært student.

 

Utover det prøver jeg å dra lærdom ut av alle mine erfaringer isteden for å angre på at de har skjedd...

 

Skulle ønske jeg hadde skjelt ut hun ene gynokoligen etter noter da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...