Skravletråden
Opprettet av
mei87
, mai 01 2012 15:36
125 svar til dette emnet
Skrevet 31 mai 2012 - 14:50
Håper på det beste, mira76! Lykke til på UL
Alt er forhåpentligvis i den skjønneste orden!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 31 mai 2012 - 18:25
Minimikro skrev 05 mai 2012 - 08:54:
Så greit med hyggelig sjef og kolleger, Satya 
Her skal jeg innrømme at jeg føler meg ganske uggen.... er bare 3+5, så det er ganske rart, synes jeg.. Er blitt veldig var på matlukter, kan bli kvalm av å stå å lage middag... Synes ikke dette lover godt! Håper det går over, jeg skal ha en eksamen i slutten av mai, og jeg kan ikke sitte i salen og spy, hehe...
Hvor langt er dere på vei når dere skal ha tidlig ul? Og skal dere ha med mannen/samboer?
Her skal jeg innrømme at jeg føler meg ganske uggen.... er bare 3+5, så det er ganske rart, synes jeg.. Er blitt veldig var på matlukter, kan bli kvalm av å stå å lage middag... Synes ikke dette lover godt! Håper det går over, jeg skal ha en eksamen i slutten av mai, og jeg kan ikke sitte i salen og spy, hehe...
Hvor langt er dere på vei når dere skal ha tidlig ul? Og skal dere ha med mannen/samboer?
med første var jeg veldig var på lukter så tidlig, men jeg var ikke plaget med kvalme, annet enn hvis jeg var veeelig sulten
jeg er forresten var på lukter nå også, men fremdeles ikke kvalm
Skrevet 01 juni 2012 - 08:55
Etter alt styret med hormonstimulering, ICSI i Danmark, rugetid, testing og deretter blødning for et par uker siden (som heldigvis var ufarlig) - så har det blitt så stille! Stille er forhåpentligvis bra, men så langt i svangerskapet har det vært så mye action at nå om dagen er det egentlig litt kjedelig 
Men jeg er kjempeglad for at alt ser ut til å gå noenlunde på skinner, ikke for kvalm, ikke for trøtt, ikke for vond rygg, ikke for oppblåst mage.
Jeg har en ca 7-ukers graviditet bak meg fra før, ellers ingen barn, så jeg har ingen erfaring med hvordan i all verden en skal få tida til å gå helt fram til fødsel! Noen tips?
Men jeg er kjempeglad for at alt ser ut til å gå noenlunde på skinner, ikke for kvalm, ikke for trøtt, ikke for vond rygg, ikke for oppblåst mage.
Jeg har en ca 7-ukers graviditet bak meg fra før, ellers ingen barn, så jeg har ingen erfaring med hvordan i all verden en skal få tida til å gå helt fram til fødsel! Noen tips?
Skrevet 09 juni 2012 - 10:30
Man vet man er gravid når man begynner å grine når man leser "snehvit og de syv dvergene" til barna.. omg!!
De to godjentene mine gleder seg til å hilse på lillebror i januar <3
Skrevet 13 juni 2012 - 11:01
Jeg fikk idag bekreftet SA etter smerter og blødninger i noen dager, men har det greit. Gleder meg til å begynne prøvingen igjen og satser på å treffe blink ila sommeren/høsten! 
Lykke til videre til dere alle sammen! Nå satser vi på at de av oss som har mistet utgjør de prosentene som pleier å miste tidlig, og at alt går bra med dere som er igjen!
Lykke til videre til dere alle sammen! Nå satser vi på at de av oss som har mistet utgjør de prosentene som pleier å miste tidlig, og at alt går bra med dere som er igjen!
Skrevet 13 juni 2012 - 12:06
Uff, Marie01, det var trist. Høres jo ut som du har en positiv innstilling og det er bra, men husk at det er lov å være skuffet og lei seg også.
Masse lykke til videre til deg også, god sommer og kos deg med prøvingen!
Masse lykke til videre til deg også, god sommer og kos deg med prøvingen!