Gå til innhold

Flere som går å venter......Skravletråd........


piafranord

Anbefalte innlegg

Jeg ble insIminert torsdag og går nå å venter på IKM.

Lurer på om det er flere i samme situasjon Evt. som snart skal i gang?

 

Jeg tar også progesteron, Lutinus.

Har sinnsyk hodepine hver dag og er endel oppblåst i magen, leste at dette var typiske bivirkninger. Jeg er i full jobb så det er lott ti gt men ser positivt på det for det kan komme noe enda mere positivt ut av det :);)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Her blir det første forsøk mest sannsynlig innen uken er omme! Spennende!! Håper du får positivt resultat, men er vel fortsatt noen dager igjen til du kan teste ;) Utålmodig tenker jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her blir det første forsøk mest sannsynlig innen uken er omme! Spennende!! Håper du får positivt resultat, men er vel fortsatt noen dager igjen til du kan teste ;) Utålmodig tenker jeg? :)

 

Ja det er enda mange dager til jeg skal teste, 14 mai sier legen. Vente og atter vente, hehe....man blir god til å vente i allefall.

Hvor skal dere ha første forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Her blir det første forsøk mest sannsynlig innen uken er omme! Spennende!! Håper du får positivt resultat, men er vel fortsatt noen dager igjen til du kan teste ;) Utålmodig tenker jeg? :)

 

Ja det er enda mange dager til jeg skal teste, 14 mai sier legen. Vente og atter vente, hehe....man blir god til å vente i allefall.

Hvor skal dere ha første forsøk?

 

Ja, man blir nok god på å vente etterhvert! :) OG er jo best å høre på legen, sånn at man ikke får en falsk positiv test feks.

 

Vi skal ha første forsøk på Stork vi :) Regner med at det blir reise innen 4-5 dager, så merker at det begynner å nærme seg, utrolig spennende! :) Håper man kan ha så flaks at det blir full klaff på første forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man håper at det blir full post på første forsøk :) men om det ikke blir det så blir det Ingen nytt forsøk før i august, pga ferie etc.

Spennende at dere snart skal nedover. Reiser dere begge 2 eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går også og venter på første forsøk på søsken til vår jente. Skal på RH, er igang med hormoner og regner med inseminasjon i løpet av kort tid. Spennende tid, har ikke troen på at vi kan ha så flaks at det går på første forsøk slik som forrige gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

piafranord: Vi reiser nedover begge to ja :) Regner med å ha så flaks at EL faller til helgen, så da slipper vi at det blir noe fravær fra jobb også ;) Veldig kjekt!

 

koneogkone+litenjente: Utrolig heldige med at det gikk på første forsøk forrige gang da! :) Håper vi er like heldige som dere, og at dere har like flaks denne gangen! :D

 

Er ganske uvirkelig når tiden man har ventet på så lenge endelig er her! :) Gleder oss så utrolig mye til å endelig få startet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makuahines; Jeg reiste alene nedover, blir litt kostbart om begge skulle reist. Ikke at min kjære ikke ville for det ville ho. Men samtidig så kan hun ikke gjøre noe fra eller til. :)

Krysser alt for at EL kommer når dere vil til helgen :)

 

Ja alt er litt uvirkelig igrunn. Men jeg prøver å ikke tenke sååå mye på det for da blir det lange 14 dager til IKM. :)

Endret av piafranord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går også og venter på første forsøk på søsken til vår jente. Skal på RH, er igang med hormoner og regner med inseminasjon i løpet av kort tid. Spennende tid, har ikke troen på at vi kan ha så flaks at det går på første forsøk slik som forrige gang.

 

Så bar at dere lyktes på første med jenta deres. Det gir oss som er midt oppi det troen på at det faktisk går :)

 

Masse lykke til på søsken, og håper dere er like heldige som forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piafranord: Ja, blir fort mye penger av det.. Så hvis vi trenger mange forsøk, så spørs det nok om jeg ikke må dra alene etterhvert.. Men, det tenker jeg ikke på foreløpig ;) Neste uke er nok jeg på samme sted hvor du er nå, spent på å teste, og venter på ikm! :)

 

Men akkurat nå er jeg i EL-teste boblen :P Må stå opp kl. 5 om morgenen for å teste, i tilfelle reise sånn plutselig ;) Da skjønner man godt at det er alvor. Men, er jo bare morro egentlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piafranord: Ja, blir fort mye penger av det.. Så hvis vi trenger mange forsøk, så spørs det nok om jeg ikke må dra alene etterhvert.. Men, det tenker jeg ikke på foreløpig ;) Neste uke er nok jeg på samme sted hvor du er nå, spent på å teste, og venter på ikm! :)

 

Men akkurat nå er jeg i EL-teste boblen :P Må stå opp kl. 5 om morgenen for å teste, i tilfelle reise sånn plutselig ;) Da skjønner man godt at det er alvor. Men, er jo bare morro egentlig ;)

 

Du er i helt naturlig syklus uten stimulering av hormoner?

Spennende tid du går i møte nå :) Krysser fingrer for dere :)

 

Jeg gikk på hormoner (via sprøyter), var på UL her på hjemstedet flere ganger. Begynte å teste eller EL onsdag (forrige uke) og da slo den også ut, så det gikk raskt. Håper bare at jeg ikke hadde EL tirsdag. Tiden vil vise om vi lyktes eller ikke :) Krysser alt jeg har her også :) + litt til, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt naturlig syklus uten hormoner :) Tror de liker å prøve det i noen sykluser i danmark, før man evt. prøver hormoner etterhvert. Men, siden jeg bare er 27, så håper de vel at det går uten hormoner, og det håper jeg selv også ;)

 

Får jo testet litt mer når man gjør dette i Norge da, er jo litt mer sjansespill når man drar til Danmark, da må man jo bare stole på EL-testen.. men, har jo hørt/lest om flere som har fått det til der også (også på første forsøk), så da håper jeg at jeg er en av de heldige ;)

 

Tenk, om 14 dager KAN du vite at du er gravid! Vi får håpe sammen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Danmark og Norge også bruker å prøve i noen sykluser uten noe.

Jeg vet at det ikke går på meg pga diverse ting + at jeg bor i Nord Norge.

Men kjempe stas om det går for dere. Jeg håper :)

 

Ja er litt rart å tenke på at om 14 dager er man ente kjempe glaaaaaad eller lei seg. Sånn er det i dette gamet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo litt annerledes når man bor langt unna også :) Vi bor ganske sentralt, så kan i verste fall kjøre og være i danmark på 6 timer ;) Men, satser nok på fly!

 

Man må jo nesten forvente å måtte prøve 3-4 ganger, og heller bli positivt overrasket hvis det går første gang! :D Men, man kommer jo til å bli utrolig skuffet uansett, sånn er det jo bare. Man er jo så involvert i dette både psykisk og fysisk. Men, hvis man får en skuffelse, så får man prøve å riste det av seg, og prøve igjen! Håper det blir 2013 baby på oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja prøve flere ganger og går det ikke så må man evt vurdere IVF eller noe sånt.

 

Ja skuffelsen er der uansett om det er 1. 2. eller 3 gangen. Man må prøve å tenke begge veier uansett og heller bli overrasket om det går :) Ekke lett dette men sånn er det bare :)

 

Hva gjør dere ellers da? Vi kan kansje prate om noe annet også... skravletråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :) vi har vært på stork klinikk x 3 og går nå og venter på ikm ;) kan teste 7 mai så er ikke mange dagende igjen! er enig i at ventetiden er uutholdelig!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammaene

Jeg ble insIminert torsdag og går nå å venter på IKM.

Lurer på om det er flere i samme situasjon Evt. som snart skal i gang?

 

Jeg tar også progesteron, Lutinus.

Har sinnsyk hodepine hver dag og er endel oppblåst i magen, leste at dette var typiske bivirkninger. Jeg er i full jobb så det er lott ti gt men ser positivt på det for det kan komme noe enda mere positivt ut av det :);)

 

Så spennende! masse lykke til :)

vi var i danmark i begynnelsen av april, men ble desverre ikke gravide. så vi prøver neste i juni!

 

Den ventetiden fra inseminasjon til test syntes jeg var leenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :) vi har vært på stork klinikk x 3 og går nå og venter på ikm ;) kan teste 7 mai så er ikke mange dagende igjen! er enig i at ventetiden er uutholdelig!

 

Lykke til!

Spennende :) greier dere å vente til den 7 da?

Lykke til uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid i vente. Skjønner godt at ventetiden til testing er lang, håper det blir mange positive tester i mai :)

Her blir det forsøk til uka, og jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Også sliter jeg voldsomt med å få satt sprøytene jeg må ta! Håper det går seg til etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid i vente. Skjønner godt at ventetiden til testing er lang, håper det blir mange positive tester i mai :)

Her blir det forsøk til uka, og jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Også sliter jeg voldsomt med å få satt sprøytene jeg må ta! Håper det går seg til etterhvert!

 

Ja skikkelig spennende tid man gjår i møte :)

 

Ja sleit litt med de spøytene jeg også i begynnelsen men det gikk seg til etterhvert. Tilslutt var det helt OK :)

 

Jaaa jeg håper også på mange positive tester i mai/juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøytene har gått litt bedre nå heldigvis, er jo vel verdt det om forsøket er vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går vi og venter og venter.. EL som pleier å være meget presis, er så klart forsinket akkurat DENNE mnd, når vi skal vårt første forsøk. Virkelig en tålmodighetsprøve dette! :P

 

Men, så lenge den kommer er jeg fornøyd.. Men kan jo godt komme snart!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :) vi har vært på stork klinikk x 3 og går nå og venter på ikm ;) kan teste 7 mai så er ikke mange dagende igjen! er enig i at ventetiden er uutholdelig!

 

Lykke til!

 

Hva ble resultatet?

Venter i spenning.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ventingen og symptomjakten igang her også. Blir lange dager frem til testing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå en dag over IKM men enda negative tester :/ vet at noen produserer senene hcg enn andre så vi får håpe at det er grunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...