Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

*** IKM Uke 22***

• Logg inn for å svare
229 svar til dette emnet

#21 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 820 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 15:54

Vis innleggnajaden skrev 10 mai 2012 - 14:23:

Her er aksjelegginga i gang - her skal det legges aksjer til den store gullmedaljen! Det skal ikke stå på det denne gangen!

Har store planer om mye sex vi også! Hehe. Mannen min spurte faktisk i dag: "skal du ha en skvett i dag?" HAHAHAHA! Her er vi ikke mye romantiske, men veldig tekniske i babyforsøket :D Greit for meg, romatikken kan vi ta en annen gang bare jeg får "skvetten" min *ler*. Vi begynner nok i morgen eller i kveld om vi får tid, så da blir det hver dag i en liten uke :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 gravid me nr 8 :-)

gravid me nr 8 :-)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 308 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 18:23

prøver vi også,ikm 1 juni :) d er vel bare å kjøre på,hehe..bruker nå cbf så d blir jo spennende å se fremover jenter :) måtte lykken være med oss.

#23 Tøffe Tøflus

Tøffe Tøflus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 259 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 10 mai 2012 - 19:45

Hopper inn her jeg også! Er nybegynner innen prøve-planlegging, så er ikke 100% sikker på når egget kommer, men må vel være rundt 14.-15. når jeg skal ha mensen den 29. Så satser på action fra og med i morra og ei uke fremover. :)

Mandag 28.mai
*Najaden 12 pp

Tirsdag 29.mai
*AnneS, 4.pp
*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai
*MartemusA
stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai
*

Fredag 1.juni
*ast91 pp 1
*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni
*
Søndag 3.juni
*Cayenne 12.pp

GRAVID
*

Ny PP
Livet er urettferdig, get used to it!

#24 ast91

ast91

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 42 Innlegg:

Skrevet 10 mai 2012 - 22:04

Fikk beskjed av samboer at hvis jeg skulle bruke han fikk jeg jammen meg bruke han hver dag også, å ikke bare de 3-4 dagene jeg "trenger" han. ;)
Håper det blir en februar baby for tror ikke jeg har tålmodighet til noe annet :P Har allerede ei jnete på 3 år som ble født i slutten av februar, å syntes det var perfekt å gå gravid slik som sist.Gikk på skole på den tiden så brukte sommerferien til å spy, var ferdig med det da skolen begynte så slapp å ta meg fri. Og vi slipper store høygravide mager midt i sommervarmen ;) Krysser fingrer for at det skal gå for så mange som mulig av oss.

#25 **Cayenne**

**Cayenne**

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 322 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 11 mai 2012 - 09:24

Forrige pp drømte jeg at tanta kom. I natt drømte jeg at jeg fikk positiv g.test, men at det var tre mulige fedre.. Hahaha! :lol:

Håper jeg er sanndrømt (delvis) ;)

#26 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 820 Innlegg:

Skrevet 12 mai 2012 - 19:12

Wohooo! Da er vi i gang! Er på CD 14 nå, venter EL på CD 18, så vi er i rute :)

#27 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 13 mai 2012 - 18:43

Her er aksjelegginga godt i gang - men i dag (CD 12) har jeg en liten blødning. Mer enn "spotting" og mindre enn mens. Så merkelig! Håper det bare er en liten rift etter sex i går, hvis ikke, skjønner jeg ingenting. :(
termin 23. april!

#28 minønskespire

minønskespire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 175 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 08:27

Jeg har el 16 mai, og samboeren er bortreist 15 mai, 16 mai :/ . Har vi en sjanse om vi hopper i høyet morgenen 15 og 17 mai :) selvom egget slipper 16 ;) ???

#29 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 11:51

Vis innleggønskespire skrev 14 mai 2012 - 08:27:

Jeg har el 16 mai, og samboeren er bortreist 15 mai, 16 mai :/ . Har vi en sjanse om vi hopper i høyet morgenen 15 og 17 mai :) selvom egget slipper 16 ;) ???
Javisst! Legg inn så mye aksjer dere klarer i dag og i morgen, så er sjansene så abso9lutt tilstede. Sædcellene kan leve inne i deg i flere dager, og det er visstnok bedre statistisk sjans om man har sex dagen før EL, ikke på selve ELdagen! Hump i vei!
termin 23. april!

#30 minønskespire

minønskespire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 175 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 12:55

Vis innleggnajaden skrev 14 mai 2012 - 11:51:

Vis innleggønskespire skrev 14 mai 2012 - 08:27:

Javisst! Legg inn så mye aksjer dere klarer i dag og i morgen, så er sjansene så abso9lutt tilstede. Sædcellene kan leve inne i deg i flere dager, og det er visstnok bedre statistisk sjans om man har sex dagen før EL, ikke på selve ELdagen! Hump i vei!
hehe da får vi bare hompe i vei :P

#31 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 820 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 14:50

Her skal vi humpe ivei også! :P Har hatt svake el-smerter et par-tre dager nå, så i morgen eller onsdag slippes vel gullegget ;) Nesten like sterke streker på el-testene nå, så det nærmer seg.

Najaden; høres jo ut som det kan være pga sex, har hendt meg også. Har det kommet mer da?

Ønskerspire: Dere har en god sjanse fordi ja :) Krysser fingrene for dere :)

#32 Renate har ♂09, ønsker 1 til

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 987 Innlegg:
  • StedIndre Østfold

Skrevet 14 mai 2012 - 16:11

Hopper inn til dere fra IKM uke 21, da jeg enda ikke har hatt EL. Er på dag 26 idag og har hatt sterke EL tester nå i 4 dager, men ikke helt positive. Hatt mens/EL-murringer i snart en uke, og forsatt EL-slim, men mye mindre enn normalt.

Rare greier. Har lagt inn aksjer, så har ikke mistet EL om den har vært til tross for at det ikke er blitt vist på EL testene.

Mandag 28.mai
*Najaden 12 pp
*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai
*AnneS, 4.pp
*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai
*MartemusA
*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai
*

Fredag 1.juni
*ast91 pp 1
*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni
*

Søndag 3.juni
*Cayenne 12.pp

GRAVID
*

Ny PP
*
Drømmen om en søster eller bror til sønnen er stor

#33 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 820 Innlegg:

Skrevet 14 mai 2012 - 18:39

Rare greier Renate!! Bra dere har lagt inn aksjer da, ingenting er bedre enn det. Håper el er rett rundt hjørnet for deg. Har hatt nesten positive tester i 3 dager jeg, men i ettermiddag ble den jaggu positiv!!! Yes!! Måtte få hjem mannen og nå er aksjene lagt for i dag ;) Må få til en runde til i morgen på formiddagen, så tenker jeg vi skal ha gjort det vi kan :)

#34 Renate har ♂09, ønsker 1 til

Renate har ♂09, ønsker 1 til

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 987 Innlegg:
  • StedIndre Østfold

Skrevet 14 mai 2012 - 19:09

Ja, det er rare greier.. Men har det siste året hat ustabile sykluser, så blir liksom ikke overrasket heller.

Så morro med positiv ELtest.
Drømmen om en søster eller bror til sønnen er stor

#35 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 06:32

AnneS - ja, det ga segi går, så jeg tror nok at det bare var pga sex, ja - heldigvis...
Ifølge ovuView er el i morgen, men jeg tror det vil ta ennå et par dager. Men det er helt OK - vi humper videre!
termin 23. april!

#36 Thunder Road

Thunder Road

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 820 Innlegg:

Skrevet 15 mai 2012 - 12:48

Vis innleggnajaden skrev 15 mai 2012 - 06:32:

AnneS - ja, det ga segi går, så jeg tror nok at det bare var pga sex, ja - heldigvis...
Ifølge ovuView er el i morgen, men jeg tror det vil ta ennå et par dager. Men det er helt OK - vi humper videre!

Så bra da :) Jeg fikk knallpositiv/lilla strek på el-testen i dag, og med sex lørdag,  i går kveld og midt på dagen i dag er jeg optimist :) Tror egget slippes i kveld/ natt :) Spennende!!! Mulig jeg får med mannen på en runde til i morgen, men han er sliten etter mye jobb så mulig det får bli med dette :)

Flere som har begynt å teste etter el og lagt inn aksjer? :)

#37 blå2010

blå2010

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 786 Innlegg:
  • StedHelgeland

Skrevet 15 mai 2012 - 14:13

Slenger meg inn her jeg! Trodde jeg hadde ikm på fredag som var men fikk jammen en positiv el test igår! :-) hadde så innmari vondt så fant ut jeg skulle teste fikk lagt inn noen aksjer igår :-) så håper det klaffer :-)
gutt 2010 <3 SA juni 12, mai spire i magen <3

#38 blå2010

blå2010

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 786 Innlegg:
  • StedHelgeland

Skrevet 15 mai 2012 - 14:22

Skulle være et punktum der en plass :-P lykke til jenter :-D dette klarer vi, bare å kose seg i senga så mye man kan :-)
gutt 2010 <3 SA juni 12, mai spire i magen <3

#39 pod

pod

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 168 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 14:37

Mandag 28.mai
*Najaden 12 pp
*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai
*AnneS, 4.pp
*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai
*MartemusA
*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai
*

Fredag 1.juni
*ast91 pp 1
*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni
*

Søndag 3.juni
*Cayenne 12.pp
*pod

GRAVID
*

Ny PP
*

Hei alle sammen, jeg hører også til her! Håper pp 6 er den magiske! :) Hadde tydelig EL-slim i går, noe som var litt tidlig i forhold til mine beregninger. Ble derfor ingen aksjer dagen før, men 2 dager før EL, samt på EL. :)

Håper alle her inne får februarbabyer! Lykke til alle sammen!

#40 Supersnusken

Supersnusken

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 538 Innlegg:

Skrevet 16 mai 2012 - 15:46

Slenger meg med her jeg! Har litt rare sykluser for tiden, så litt usikker IKM, men tipper 2.juni :-)
Ammer fremdeles litt, tipper det er derfor jeg er så uregelm? Før nr 1 kunne jeg klokke inn TR på dagen hver 28.dag, nå ser det ut til at syklusene oftest er lengre..
Ellers har jeg hatt 2 SA i år, eller egentlig 1 SA i uke 7 og en såkalt kjemisk graviditet. Ser altså ut til at jeg blir lett gravid for tiden, men beholder dessverre ikke.. Nr en fikk vi etter 1 års prøving, så er egentlig forberedt på at dette tar tid. Men en februarbaby virker veldig fristende!!

Er nå på dag 16 i syklus, EL-tester har vært neg i flere dager, testet morgen og kveld. Litt sterkere strek i dag morges, og det kribler i underlivet....håper på kraftig strek i kveld!! Ellers blir dette en veldig lang syklus og jeg havner vel i IKM 23 isteden.. Uansett legger vi vel inn aksjer i kveld, he, he ;-)
Lykke til alle sammen!

Fikk feilmelding da jeg prøvde å legge meg inn i listen, vet ikke hva som gikk galt..
1 stk Supersnusk. Etter 2 SA og 1 MA nå gravid med Supersnusk nr 2!