VET at forholdet vårt er dårlig og at vi har en tøff periode på mange måter.. Jeg vurderer stadig separasjon.. Men å se svart på hvitt at nesten alle som svarer innlegger lenger ned sier at de kysser daglig.. Ja, det understreker det jo bare.. Det gjorde vi nemlig ikke da jeg tenkte at forholdet vårt var greit engang.. Har gjort det sjelden etter vi flytta sammen for 8 år siden.. Og nå er det faktisk snart to år siden, og det var sist gang vi hadde sex.. Når jeg skriver dette nå så ser jeg hvor tydelig dårlig forholdet må se ut for dere andre. Men er så utrolig komplisert når det er to barn inni bildet, og hus og alt etablert:-( Blir sååå misunnelig på alle som kan kysse mannen sin hver dag, og det slik natulig inn i forholdet.. Begynner å ønske meg en ny mann:-( Men ingen garanti for å få det når vi blir skilt heller.. Tenk om jeg må være alene resten av livet.. Alenemor på nesten 30 med to barn.. Våger ikke ta steget..
Blir deppa av å se hvor ofte folk kysser (jfr innlegget lenger ned):-(
Opprettet av
Anonym bruker
, april 29 2012 21:37
4 svar til dette emnet
Skrevet 29 april 2012 - 21:37
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 april 2012 - 21:43
Det hørtes trist ut... For meg er det viktig. Her kysser vi når vi drar på morningen, og mannen kommer alltid å gir meg et kyss når han kommer hjem. Det er det første han gjør. Mitt forrige forhold var som ditt, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke følte meg så mye verdt uten den kosen.... håper det løser seg for dere, kan jo være en periode som går over:)
Lodotter kommer av seg selv. Alt annet må man jobbe for.
Skrevet 29 april 2012 - 22:20
jeg er alenemødre til en og er snart 30. Jeg trodde jeg kom til å ende opp alene. Men nå dater jeg og bare koser meg. Har til og med sex med naboen....Hehe kysser mer nå enn jeg gjorde med xen.
vet det er vanskelig men hvis du er så ulykkelig ville jeg tatt sjansen. Man har bare ett liv, hvorfor skal man bruke det på å være ulykkelig?
vet det er vanskelig men hvis du er så ulykkelig ville jeg tatt sjansen. Man har bare ett liv, hvorfor skal man bruke det på å være ulykkelig?
Skrevet 29 april 2012 - 22:21
mente selvfølgelig alenemor
Skrevet 29 april 2012 - 22:37
Om du blir deppa, så gjør noe med det Begynn gi din mann et kyss, og gi han en klem innimellom..
Her ligger vi under pledd sammen på kveldene, passer på disse småtingene ..
Gjør noe med det!
Her ligger vi under pledd sammen på kveldene, passer på disse småtingene ..
Gjør noe med det!