Gå til innhold

Usunn dille


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 uker på vei, og har fått en dille som nok ikke er helt bra. Jeg bare Må lukte på neglelakk, neglelakkfjerner, antibac osv. Jeg skjønner at jeg ikke bør gjøre det, og prøver å begrense det til et par ganger om dagen ( et par "sniff") men klare ikke slutte helt ( føler at jeg blir litt sprø av dette).

Jeg har aldri vært i nærheten av å noen slike tilbøyeligheter før, så dette kom ganske overraskende på meg!!!!

Noen fler som har opplevd noe lignende som gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

unnersøk hva disse midler alle sammen inneholder, kansje de innerholder noe som kroppen din mangler.. og så kan du heller ta det i tabl.form. feks om det inneholder jern, eller noen mineraler eller vitaminer??

 

Har hørt at det ofte er derfor man får en sånn dille.. fordi man har mangel på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnersøk hva disse midler alle sammen inneholder, kansje de innerholder noe som kroppen din mangler.. og så kan du heller ta det i tabl.form. feks om det inneholder jern, eller noen mineraler eller vitaminer??

 

Har hørt at det ofte er derfor man får en sånn dille.. fordi man har mangel på noe..

 

Ja jeg vet at jeg har veldig lavt jern, d-vitamin og B-12 ihvertfall, så kanskje det kan være noe i det!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje.. Har du sjekka om produktene inneholder spor av dette da? :) artig å vite om det er noe i det dem sier eller om det bare er en "myte"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...