Gå til innhold

Gler meg til LIVET kan begynne!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fire veker igjen til planlagt KS. Har ein del plager som bekkenløysing og lavt blodtrykk, noko som gjer at aktivitetsnivået er myyykje lavare enn vanleg. Eg er veldig takksam for at eg får bere fram barn nr 3, og gledar meg veldig til babyen kjem ut. Men det er ikkje berre-berre å måtte kvile så ofte, og å ikkje få gjort så mykje som eg skulle ønskt i heimen eller med dei to gutane våra.

 

Akkurat no er supermannen min på fisketur med gutane, og eg saknar dei. Saknar å gjere kjekke ting i lag med dei, og å få vere ute i sola og springe i lag med dei.

 

I dag treng eg ikkje ei moralpreike, men litt medkjensle. Håpar dei neste fire vekene går raskt, og at eg kjem meg i rekordfart etter KS. ååå kor eg gler meg til LIVET kan begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 uker går fort :) Kjenner det skal bli godt å bli ferdig her også, jeg skal også ha planlagt ks, og håper alt går som det skal slik at jeg kommer meg like fort som de andre ks jeg har tatt :)

Ønsker deg masse lykke til, tiden fremover går fort skal du se, og ikke lenge igjen til vi får koooose oss med ny baby og de andre barna vår :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg så godt. Jeg har tenkt mange ganger at jammen er jeg glad dette er den første min. Hadde jeg hatt aktive små, så hadde det blitt lite moro med mamma. Jeg synes det er ille nok å må be alle komme hit fordi jeg er sliten. Ta det med ro hele dagen fordi jeg skal på cafe på kvelden. Orker kun 1 sånn større aktivitet hver dag. Masse lykke til i tiden fremover :) Skal se disse 4 ukene går fort. Plutselig sitter du der med det nyeste tilskuddet i armene og kan være med på aktive familiegreier igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, men ungene tar ikke skade av at du er gravid og Sofasliter i noen uker til, alt er fort glemt når du har den lille her :) Jeg var slik selv i de 8 siste ukene av mitt svangerskap nå, men nå er formen på topp, og jeg har fått tatt igjen alt jeg ikke klarte på slutten , og ungene koser seg med lillebror, ikke noe problem med hjelp i hvertfall ( de jeg har fra før er 12,8 og 6)

 

Prøv å kos deg og hvile masse nå før det braker løst med fødsel og baby, du fortjener og sitte litt ekstra mye i ro nå på slutten :)

 

Lykke til med fødsel og som trebarns mamma, barn er bare så goe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har igjen litt over 11 uker, gleder meg noe voldsomt;) håper tiden går fort, ønsker dere andre lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...