Gå til innhold

Oppbevaring av barnevogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå som det begynner å nærme seg liletass sin ankomst så kom jeg plutselig på følgende "problemstilling":

 

Jeg bor i blokk, og kan ha barnvognen under trappa ved inngangen til alle leilighetene. Spørsmålet mitt blir i denne sammenhengen:

 

- Er det trygt å oppbevare en kostbar barnevogn i blokkens fellesareale eller bør jeg ha den i leiligheten?

 

- Er det noen som har erfaringer med å ha vogn oppbvart i fellesarealet i en blokk?

 

Jeg bor forøvrig midt i Oslo sentrum, ville syntes det ville vært veldig kjipt med frastjålet barnevogn, så bedre føre var.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen erfaringer med blokk og vogner, men har hørt fra venninner som har blitt frastjålet nye kostbare vogner mens de bare bærte opp barnet, satt de ifra seg under trappen osv.

 

Villa ha oppbevart vogna i leiligheten, kan jo bli tungt hvis det ikke er heis å man bor noen etasjer opp da.

 

Lykke til med den lille ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i blokk, uten heis selvfølgelig... Kommer til å ta barnevogna med meg opp eller sette den i boden en etasje ned fra inngangen. Er livredd vogna skal bli stjålet, spesielt når en bor midt i byen! Dessuten; Jeg tror ikke sameiet her "godtar" barnevogner stående i fellesarealet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke gjort det! man kan aldri stole på folk man ikke kjenner. Vi hadde vogna stående i stua, pga lite plass. og den står fortsatt i stua nå etter babyen har kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre hørt om flere episoder hvor folk i blokk (i Oslo) er blitt frastjålet barnevogn som har stått nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i bygård på Frogner,og kommer til å ha vognen stående nede. Heldigvis god plass der,og den synes ikke utenfra. Men vi kjøpte brukt vogn til halv pris bl.a. med tanke på at det jo er en viss fare for at den blir stjålet...dessverre. Kommer nok til å bære opp bagdelen så lenge vi bruker den (termin om ca 4 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor også i blokk i Oslo sentrum, og skal ha vognen stående under trappa ved inngangen. Tenker å ta med oss bagdelen opp, og så har jeg kjøpt en kjetting med hengelås så vi låser resten til gelenderet. Men vi har hatt mye innbrudd tidligere, så er ganske nervøs egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vår i oppgangen nede ved trappa, kjøpte en sykkellås og låste den fast. Baggen tok jeg alltid med opp. Vi hadde aldri noe problemer med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks folkens, da tror jeg løsningen blir å ta med bagdel opp, har heldigvis heis - og så får den andre delen låses med ex sykkellås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...