Reiser til Tyrkia om 1 uke og oppdaget akkurat at passet må være gyldig i minst 6 mnder etter hjemkomst.. Er det mulig å få et pass på under ei uke, tro? Bor i Trondheim..
SHIT!!!!
Opprettet av
Anonym bruker
, april 29 2012 14:15
10 svar til dette emnet
Skrevet 29 april 2012 - 14:15
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 april 2012 - 14:18
Ja, jeg fikk passet mitt i løpet av noen dager jeg... Bestilte pass på Heimdal...
Du kan jo ta en telefon dit i morgen å høre med de da... :-)
Du kan jo ta en telefon dit i morgen å høre med de da... :-)
www.solsletta.blogspot.com
Skrevet 29 april 2012 - 14:19
Jeg bor i Harstad og fikk mitt etter 4 dager. Men nå er det jo helligdag den 1. Mai, så vet ikke om det kan bli litt forsinkelse på grunn av det?
Men du kan jo dra innom politiet på mandagen og ordne det, så får du heller bare satse på at det kommer før du drar. Om det ikke kommer kan du jo alltids få et nødpass, så det finnes løsninger
Lykke til og god ferie!
Men du kan jo dra innom politiet på mandagen og ordne det, så får du heller bare satse på at det kommer før du drar. Om det ikke kommer kan du jo alltids få et nødpass, så det finnes løsninger
Lykke til og god ferie!
Skrevet 29 april 2012 - 14:23
Jeg fikk passet mitt dagen etter jeg bestilte nytt, så det er mulig
Du kan jo høre hvor lang tid det tar nå, pleier å ta lengre tid om sommeren da alle skal ha pass.
Skrevet 29 april 2012 - 14:32
Stikk innom politiet på mandag og bestill passet, kommer det ikke innen dagen før du drar, så stikk innom å få nødpass.
Skrevet 29 april 2012 - 14:34
Jeg fikk passet mitt to dager etter jeg var der i fjor sommer, når det var mest pågang.(heimdal) Så tror det skal gå bra, god tur!
Skrevet 29 april 2012 - 15:19
Jeg bestilte fredagen og tirsdagen etter lå det i postkassen
Skrevet 29 april 2012 - 17:12
Jeg bor i Oslo, men jeg fikk passer på en dag eller to. Kunne hente det på passkontoret, så gikk det enda fortere. Hvis ikke kan man få nødpass.
Skrevet 29 april 2012 - 17:39
Passet kom bare to tre dager etter bestilling. Men de sa til meg at de ikke ga noen garantier utover at det skulle komme innen 10 dager. Jeg ba om å få det sendt rett til politihuset grunnet surr med posten hos meg i det siste. Samme dagen som jeg trengte det dro jeg for å hente det, men hadde med meg to passbilder i tilfelle jeg trengte nødpass (du får det med det samme). Men det gjorde jeg ikke for passet hadde allerede kommet 5 dager før:)
Så de det var veldig effektivt synes jeg;)
Så de det var veldig effektivt synes jeg;)
Skrevet 29 april 2012 - 18:35
Jeg oppdaget at passet til eldstemann var gått ut 3 dager før vi dro:-/ men dro på politistasjonen og bestilte nytt og fikk beskjed om å hente det personlig der 2 dager etter. Veldig grei løsning, for da slapp vi å være avhengig av postgangen....
Skrevet 29 april 2012 - 19:40
Håper vi er like heldige som det dere har vært! Dette er nervepirrende...
HI
HI