Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

dårlig samvittighet...:S

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 353 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 10:44

Idag er den eneste dagen i uka jeg har en hel dag med gutten vår som er 2 år.
Jeg jobber 6 dager i uka til klokken 5 og etter det gjør vi ting sammen enten ute eller inne, men da er det jo bare 3 timer til leggetid:S

Idag er jeg kjempe sliten, vært en hektisk uke og jeg orker ikke gå ut idag, hele huset flyyyyter over av rot og mannen min er som vanlig på jobb...men jeg får så dårlig samvittighet for gutten vår, føler meg som en grusom mor....sukk:(

men alle har vell slike dager eller er alle supermom slik det vises på facebook?:P

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 174 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 10:47

Facebook lyver :)
Kos deg med guttungen og rotet går ingen steder (desverre).
Want to be cruel? Make someone think!

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 353 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 10:47

Vis innleggAnonym bruker skrev 29 april 2012 - 10:44:

Idag er den eneste dagen i uka jeg har en hel dag med gutten vår som er 2 år.
Jeg jobber 6 dager i uka til klokken 5 og etter det gjør vi ting sammen enten ute eller inne, men da er det jo bare 3 timer til leggetid:S

Idag er jeg kjempe sliten, vært en hektisk uke og jeg orker ikke gå ut idag, hele huset flyyyyter over av rot og mannen min er som vanlig på jobb...men jeg får så dårlig samvittighet for gutten vår, føler meg som en grusom mor....sukk:(

men alle har vell slike dager eller er alle supermom slik det vises på facebook? :P

hehe... slapp av. ta det med ro. sett på en film, sett dere ned og slapp av. huset går ingen steder. og barnet ditt syns sikkert bare det er deilig med en rolig dag. alle trenger det. det er ikke sundt å finne på noe hele tiden alltid.

og FB-mammar, er ikke sånn på ordentlig. det tror jeg ingen ting på ;)

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 353 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 10:49

hehe nei desverre så går ikke rotet noen steder:P

men han elsker å være, men jeg makter bare ikke idag...han er kjempe flink idag å hjelpe meg i huset, legge klær i vaskemaskin og støvsuger(på sin måte hehehe)... :P barnearbeid:P

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 561 353 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 10:50

å være ute altså skulle det stå* :)