Gå til innhold

Bilstol til Emmaljunga-vogn


Gjest Shanti ♥

Anbefalte innlegg

Gjest Shanti ♥

Hei! Tenker å skaffe oss en Emmaljunga Citycross, og lurer på hvaslags bilstol dere ville valgt "til"? Maxi Cosi Isofix er såvidt jeg har skjønt den mest populære, men jeg er usikker på om det fins adaptere til vogna for den, og Emmaljunga har jo egen bilstol også - er den noe bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en test forbruker rådet hadde på bilstolen til emmaljunga. Og de anbefaler ikke bilstolen!! Det sto at setet var bedre sikret uten(!!!)isofix enn med!! For setet løsner fra isofixen i en kræsj... Vi har enda maxi cosi setet fra tuppa vår på 2 år som vi blir å bruke, så får det heller bare være med å sette setet på vogn understellet. Jeg vil ikke bruke emmaljumga setet når det fikk så dårlig utfall på testen! Vi skal ha oss emmaljunga vogn selv ;-) får heller bare bli litt ekstra strev med vogn og greier når vi skal inn og ut plasser ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Heisann! Tusen takk for veldig informativt svar!! :) Etter dette skal jeg definitivt ikke ha Emmaljunga-sete... som du sier får det da heller være med å sette setet på vogna... Citycross-vogna fikk jo best i en sikkerhetstest jeg leste - at de kan ha så store forskjeller i produktene sine, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får adaptere til maxi cosi cabriofix og pebble, Besafe easy sleep og britax Babysafe + shr til alle emmaljunga vogner. Koster ca 450kr hos forhandler.

Endret av EnBlå&ToRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Du får adaptere til maxi cosi cabriofix og pebble, Besafe easy sleep og britax Babysafe + shr til alle emmaljunga vogner. Koster ca 450kr hos forhandler.

 

Helt genialt, da er jo saken biff! Takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...