Gå til innhold

Hentesett/Klær


Lite_rosa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjole med body under og strømpebukse, strikkejakke, strikkelue og strikkesokker... eller det er iallefall planen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjole med body under og strømpebukse, strikkejakke, strikkelue og strikkesokker... eller det er iallefall planen....

 

Det høres kjempefint ut! :)

 

Har tenkt litt på strikkejakke, lue og strikkesokker jeg også, men er redd for at det kan bli litt varmt nå i mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fortalt min mor at hun skal bli mormor enda, men måten jeg tenkte å gjøre det på var å gå inn på en strikke-butikk, finne ett fint antrekk jeg liker og deretter kjøpe både garn og oppskift. Så vil jeg gi det til henne med ett fint kort (kanskje UL-bilde) og spør pent om hun vil strikke ett varmt hentesett til den lille kommer utav magen :)

 

Min mor er forresten enormt flink til å strikke, men det er lenge siden sist, så jeg håper hun blir glad og vil gjøre det for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er planen bomullsbody og strømpebukse,med mormors hjemmestrikkede hvite jakke og supersøte ullbukse(med små roser på). Så håper det ikke plutselig blir kjempevarme,for da blir mormor skuffet;-)Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke fortalt min mor at hun skal bli mormor enda, men måten jeg tenkte å gjøre det på var å gå inn på en strikke-butikk, finne ett fint antrekk jeg liker og deretter kjøpe både garn og oppskift. Så vil jeg gi det til henne med ett fint kort (kanskje UL-bilde) og spør pent om hun vil strikke ett varmt hentesett til den lille kommer utav magen :)

 

Min mor er forresten enormt flink til å strikke, men det er lenge siden sist, så jeg håper hun blir glad og vil gjøre det for meg!

 

Jeg håper du ikke hører til i mai-klubben for da begynner dere å få dårlig tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin allerede 4. mai, så regner med at det fortsatt kan være litt kjølig. Klærne er strikka i allpakkagarn, så det er mykt og ikke supertykt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke bestemt meg, så jeg har pakket ned tre sett i bagen. Var ikke noe vanskelig med de andre tre ungene, men denne gangen synes jeg det. Kommer jo an på været også. har termin 29.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...