Gå til innhold

Fan! Jeg blør. Mye


Gullblomst

Anbefalte innlegg

Uff, det var trist å høre.. Lykke til videre! Håper neste spire klorer seg godt fast... Kanskje hjelper det å tenke at fosteret ikke ville vært levedyktig uansett? :) En ussel trøst kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da,ja da ble det tilbake til prøver på oss begge to .Får håpe det går bedre for oss begge neste gang....

 

Lykke til gullblomst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord. Nå er det bare å nullstille seg og komme seg igjennom det som skal skje. Håper kroppen setter igang selv slik at jeg slipper tabletter, og jeg håper det skjer snart.

 

Jeg kommer meg ikke videre før prosessen er ferdig...

 

Blir nok en pause for oss nå til over sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du ikke tab når du var inne på ul nå sist for å få hjelp til å få dette ut av kroppen din? D burde di gitt deg så du fikk kommet deg fort videre,jeg fikk di tab å er sjeleglad for d for å gå med noe som var dødt i magen var ikke noe for meg..krysser fingre for deg å for at du blir gravid fort igjen gullblomst :) klemmer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fikk ikke tabletter nå. Legen ville vente å se om kroppen setter igang selv. Først foreslo han å gi meg ny time om 3 uker dersom ingenting skjedde, men det syntes jeg var for drøyt og vi ble enige om en uke.

 

Likevel tror jeg at det ikke er sikker at noe skjer da heller. Han snakket noe om ventettid på sykehuset og han søker ikke før neste torsdag...

 

Forstod ikke helt det der, men jeg får se hav som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på deg, Gullblomst. Det var veldig trist å lese at det ikkje gikk bra denne gangen. Håper at kroppen din ordner opp selv, og at den gjør det rimelig raskt. Og lykke til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...