Vi skal begynne prøvinga i august, så da er vi i samme båt

Jeg begynte å slanke meg for åtte uker siden, da jeg er svært overvektig.. Rekker ikke å bli normalvektig innen prøvinga starter, men tenker at hver kilo jeg blir kvitt er en liten seier. Ellers har jeg såvidt begynt å ta folat selv om det er over tre måneder igjen, mest i tilfelle samboeren lar seg rive med tidligere enn planlagt

Som en del av slankinga har jeg også så smått begynt å trene. Ikke mye, men litt hver dag, og planlegger å trappe opp mengden litt hver uke fremover.
Når det gjelder å korte ventetida har jeg få ideer annet enn å henge rundt på slike sider som dette og ta del i andres spenning, gleder, bekymringer og sorger. Og kanskje lage et slags budsjett? Jeg tror vi kommer til å sette av 1000 kr hver i måneden fra vi begynner å prøve, så har vi til utstyr og sånt når den tid kommer. Og tar prøvinga lang tid sånn at det hoper seg opp penger, kan vi kanskje bruke noe av det til en "trøstepremie" underveis? Hehe.. Håper jo det går fort, men prøver å være forberedt på at det ikke alltid er enkelt.
Gravid for første gang, håper alt går bra og at vi får et nytt familiemedlem i august 2013.