Gå til innhold

Du vet du er gravid når du....


Nytt familiemedlem

Anbefalte innlegg

Når du spiser 6 knekkebrød med leverpostei og lurer på om du skal gå å smøre deg 6 til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- det blir lenger og lenger ned til gulvet, dusjkabinettet på uforklarlig vis krymper, og du spiser uvanlige ting som fårepølse - med peanøtter på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe sorte oliven og spise dem rett fra glasset med gaffel.. enda jeg ikke liker det til vanlig:) lr må slippe alt og spy når jeg steker kjøtt i panna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe sorte oliven og spise dem rett fra glasset med gaffel.. enda jeg ikke liker det til vanlig:) lr må slippe alt og spy når jeg steker kjøtt i panna:)

 

Oliven her også :) nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Når du gråter av alt den herlige sønnen på 2 gjør (stolt), når du gråter på skolen av å høre om første verdenskrig og når du blir så sur på mannen at du nekter å spise sammen med han;) skal det være så skal det være..her løper hormonene totalt løpsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må dele brødskiva i 4 for å "klare" å spise alt det forskjellige pålegget som du bare må ha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når du lukter svette på alle menneskene på kjøpesenteret....når du drikker litervis av melk og ikke rører melk til vanlig....humøret flyger i taket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du hører på TV ... " håper dine bønner blir hørt".....

Og får lyst på bønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager utallige lefser av lompepakka du hadde i skapetog gomler det i deg med så entusime at du sitter og sutrer (nesten gråter) for det var så godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bare plutselig MÅ ha ben & jerrys is med brownies, og gladelig kjører 1 mil hver vei for å handle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite besøk fra 2.tri :)

 

Du vet at du er gravid når du elsker røyklukt (av de som holder på å røyker der og da), men HATER lukten av røyk på klærne til folk.

 

Har vært en røyker men sluttet rett før jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...