Gå til innhold

Du vet du er gravid når du....


Nytt familiemedlem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....er på kjøpesenter sammen med masse folk, å plutselig begynner stor gråte, fordi du ser et eldre ektepar kjøper babygym til barnebarnet/oldebarnet sitt.. Herlige hormoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... griner som en unge når en person ryker ut av paradise hotel :-P Hehehe, uff :-P

 

Tror ikke man trenger og være gravid for å grine over at Dennis røyk ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.... griner som en unge når en person ryker ut av paradise hotel :-P Hehehe, uff :-P

 

Tror ikke man trenger og være gravid for å grine over at Dennis røyk ut ;)

 

så sant så sant, et følelsesladet øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller slipper luft hele dagen, som det er det mest naturlige i verden eller holder de ømme brystene dine i butikken, og ser rart tilbake på folk som ser rart på deg... ;/ hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du irriterer deg over all marken som ligger på veien fordi den får deg til å brekke deg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du går og vagger som en pingvin, helst med mat i begge hendene :P (sambo ler av meg hvertfall ikkje tvil om at eg er gravid :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du griner av Paradise.. Stakkars Dennis og co:((

Stakkars sambo som snart vurderer å kjøpe seg gassmaske for å holde ut her hjemme;)

Forbanne bikkja opp og ned i mente!!! når den har vært så dårlig ; spydd utover hele gangen, stakkars...

Når jeg lager mat, så har jeg ikke lyst på den maten allikevel når den er ferdig.. Typisk:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spiser gele og vaniljesaus kl 0030 på natta og syntes det bare er best !!!!!!!!!!!! ( og jeg hater gele til vanlig ! hihi )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griner når det går bra på Spesialstyrken på tv... (Ja, jeg føler meg bittelitt gal for tiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du løper hysterisk etter isbilen med lommeboka i hånda og er livredd for å ikke får isen med deg hjem, så du kan trykke i deg 5 ispinner før du legger boksen i fryseren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir kvalm av din egen ånde fordi du akkurat har spist hvitløksbaguette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du passerer et speil og oppdager at underleppa ser ut som den har fått en trippel dose Botox!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...