Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Vil han egentli ha barn???

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 26 April 2012 - 20:21

Lurer litt på en ting.
Har 2 barn fra før og fått med ny kjæreste. vi har vært sammen i ett år.
Han har ingen barn fra før og sier han ikke vil ha barn heller.. Han er en super stefar for mine barn..
Jeg er skikkeli verpesyk om dagen og vil ha et barn med han, men han har hele tiden sagt det holder me de 2 jeg har fra før.

Men jeg har nylig fjernet spiralen da den ikke satt riktig inni meg..
Kroppen ska bli normal igjen før jeg begynner på piller om ca 2 mnd.
Har sagt til han at han må hoppe av i svingen eller bruke gummi.
Han gjør ingen av delene og "spruter" inni meg.. sier han ikke kan kontrollere når det går for han og bare smiler av det..

Virker som han egentli vil ha barn, men ikke tør innrømme det og håper på at det ska skje noe nå..
Hva tror dere??

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Barn 3 :)

Barn 3 :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 746 posts

Posted 26 April 2012 - 20:34

tja kansje.. han veit ivertfall at du ikkje bruker prevensjon og treng ikkje prøve seg om du blir gravid desse 2 mndane på at du skal ta abort!!! lykke til :)

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 26 April 2012 - 20:52

Hehe, min kjæreste ville ha barn, men visste ikke når han ble klar for det, jeg sa han fikk si ifra, men plutselig droppet han kondom, og da visste han at jeg var ved eggløsningstider ;) Var nok hans måte å "fortelle" at han var klar på ;) Så er godt mulig typen din og gjør det på den måten ;)

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 26 April 2012 - 21:18

ikke godt å si. Ikke alle tenker på konsekvensene før etterpå, og da er det for sent.

Håper han tar ansvar når du blir gravid og får et barn. Jeg er ganske sikkert på at det er ikke lenge til du blir gravid.

#5 Netti***

Netti***

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,428 posts

Posted 26 April 2012 - 21:36

Syns dere høres ekstremt umoden ut begge to, så blir nesten skremt her...

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 26 April 2012 - 23:20

Hadde jeg vært deg så ville jeg. Informert han om at hvis du blir gravid, så kommer du til å beholde barnet. Og hvis han ikke vil ha barn så må han bruke kondom. Å hoppe av i svingen er ingen løsning. Kan bli gravid av det også. Bør nok ta denne samtalen før dere blir kåte.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 26 April 2012 - 23:23

Umodent???
Har jo 2 barn fra før og er 28 og han 35 så er vel ikke det.. synes det er fint å få barn jeg :)
Og vi har det bra begge 2.. begge har bra jobber og tjener bra.. men får se om mensen dukker opp i morgen..

Han vet veldig godt at jeg ikke kommer til å ta abort om jeg hadde blitt gravid for det har vi snakke om før, hvis jeg ved et uhell skulle bli gravid.
Men nå føler jeg det nesten er planlagt litt da :P

Tiden får vise.. et barn er hjertelig velkommen fra min side ihvertfall.

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 27 April 2012 - 12:10

View PostAnonym bruker, on 26 April 2012 - 23:23, said:

Umodent???
Har jo 2 barn fra før og er 28 og han 35 så er vel ikke det.. synes det er fint å få barn jeg :)
Og vi har det bra begge 2.. begge har bra jobber og tjener bra.. men får se om mensen dukker opp i morgen..

Han vet veldig godt at jeg ikke kommer til å ta abort om jeg hadde blitt gravid for det har vi snakke om før, hvis jeg ved et uhell skulle bli gravid.
Men nå føler jeg det nesten er planlagt litt da :P

Tiden får vise.. et barn er hjertelig velkommen fra min side ihvertfall.

Enig med Netti***, Umoden er rette ordet.

Ikke umoden pga alder, men kommunikasjonen deres er rett og slett umoden. Dere snakker jo ikke samme språk og mest sannsynlig lager dere baby uten å ha diskutert det. Han fniser av å sprute inn i deg og du fniser av ønsket om barn. Blir umodent i mine ører også.

#9 November-spire-79

November-spire-79

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2,102 posts

Posted 28 April 2012 - 09:45

Skulle ønske man kunne få lov til å legge inn innlegg uten å bli kritisert for alt mulig. Man spør om råd. Ikke svar hvis dere ikke kan komme med gode råd tenker jeg.........

#10 lille-my-april

lille-my-april

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 332 posts

Posted 28 April 2012 - 10:10

En kan da ikke bli behandlet som en porselensdukke alltid heller!
Er en på et diskusjonsforum må en tåle at det kommer frem forskjellige meninger!

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567,293 posts

Posted 28 April 2012 - 17:24

Jeg er hovedinlegger her og sånn til en info så fortalte han til meg at han VILLE ha barn og at nå skulle vi bare kjøre på :) blir spennende det.

Var på besøk på et sykehus i går og da vi gikk forbi cafeterian der var det noen som satt me nyfødte.. jeg registrerte at han kikka veldig på dem.. sa til han.. er ikke de søte da??
Da sa han jo de var nydelige og at nå ville han ha barn oxo :D