Gå til innhold

Ta en titt tråden "Gåstol, helt fy fy?" i småtroll 0-1


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... Makan til personhets og mobbing. Vær så snill å gripe inn! Flere slike tråder men dette er den verste akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orket ikke lese gjennom alt, men dette var ganske drøyt!

Burde være et slags "filter" inne på forumene for å sile ut sånne personangrep... Også synes jeg det er ganske interessant at de/den som "angriper" signerer anonymt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og derfor synes jeg at anonym signering burde vært forbeholdt anonymforumet... Det er helt utrolig hva enkelte presterer å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Og derfor synes jeg at anonym signering burde vært forbeholdt anonymforumet... Det er helt utrolig hva enkelte presterer å skrive.

 

Uenig i at anonymfunksjonen skal fjernes siden mange drøfter ganske personlige saker og kanskje kan bli kjent igjen IRL. Men der burde være mye strengere kontroll på de heteste debattene her! Mobbetrådene blir ofte gjerne kjempelange og blir verre og verre des lengre ned i tråden man kommer.

 

Lurer også på om det går an for moderator å se hvem de anonyme som mobber er (altså nick/IP adresse)? For da må det gå an å sende advarsler til brukeren og etterhvert kaste ut vedkommende (gjennom å blokkere IP adressen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være fullt mulig å kontrollere ip-adresser, for så eventuelt å stenge ute personer som "misbruker" forumet. Spørsmålet er om det blir gjort. Kanskje løsningen rett og slett er at vi må bli flinkere å rapportere, men jeg synes likevel det har vært en stor økning i anonyme som har skapt dårlig stemning på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg har gått inn i diskusjonen og bedt folk roe seg litt ned.

Det er rom for heftig diskusjon her inne, men det er viktig å diskutere sak og ikke person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...