Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Har du hatt kjønnsykdom?

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 17:46

Og isåfall, hvilken?

Hvordan oppdaget du at du hadde kjønnsykdom og hvor lang tid tok det før du ble kvitt den?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 17:48

Fant ut for et par mnd siden at jeg har herpes :( blir jo ikke kvitt det viruset,men heldigvis har man jo ikke utbrudd hele tiden. Det har tydeligvis ligget latent i kroppen ganske lenge...

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 17:49

Ja, en kjæreste smittet meg med Clamydia da han var i militæret. Peiset på en jente der oppe i nord og dro med seg smitten hjem til meg når han hadde perm..

Jeg oppdaget det ved at utfloden forandret seg og jeg tok en sjekk for sikkerhets skyld, stolte ikke helt på denne fyren, og det ble påvist clamydia.

Fikk en kur til meg og til han, serverte han kuren og ba han samtidig holde seg vekk for han var ikke velkommen hjem til meg mer!
Etter kuren var både clamydia og kjæresten vekk for godt...

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 17:52

Har hatt clamydia. Ble oppdaget tidlig siden han også gjorde meg gravid. Ble kvitt det raskt med en pillekur.

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 18:26

Fikk herpes for lenge siden. Oppdaget med ett veldig utbrudd...det gjorde så inni helvete vondt. Gikk på skole i England og hun som undersøkte meg sa at jeg aldri kunne få barn hvis jeg hadde fått det. Men det viste seg at jeg hadde Herpes Simplex 1 og den kommer som regel ikke igjen der nede...så har bare hatt det engang på 10 år :) Så flaks i uflaks.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 18:53

Nei, men har hatt ett utbrudd med herpes for 12 år siden.

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 19:45

Uheldig som jeg er, var min første kjæreste utro mot meg, med maaange, så jeg fikk klamydia fra ham.

Det ble slutt mellom oss, og jeg fant mannen i mitt liv, som før meg var sundbrenner. Så der var jeg heldig å fikk kjønnsvorter. Fikk bare ett utbrudd, som nå er 6 år siden, men er bitter over at det ligger latent i meg. :/

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 20:57

Fikk Chlamydia av en x-partner for mange år siden. En av hans tidligere partnere gav han beskjed om at hun hadde og han gav meg beskjed da han fikk positiv test; ingen av oss hadde symptomer.

En kjapp pillekur fikset det. :)

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 706 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 21:01

Har utrolig nok hatt klamydia hele FIRE ganger!
Ånei, jeg er ikke noe tøs, bare vært veldig uheldig :/