Hvis jeg flytter til feks Egypt hadde jeg aldri deltatt i stor grad på deres nasjonaldag.Gått rundt i millitante marsjer med mitt norske flagg.Krevd norske pølser i butikken eller valset rundt og snakket om at det er mitt land også. Herregud,jeg misliker 17 mai mere og mere.Snart blir det vel homoparade-tog på 17 mai også( hvis det ikke er allerede da..) Tilsutt kan jo alle samles til felles muslimsk bønn på youngstorget.Herlige Norge!
Norge er ingen Nasjon..
Opprettet av
Anonym bruker
, april 25 2012 12:27
25 svar til dette emnet
Skrevet 25 april 2012 - 13:57
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 april 2012 - 14:00
Man kan være født her så mye man vil.Men blir aldri norsk! vil aldri ha de samme norske verdiene,kulturen,tenkemåten osv. Selv om man har norsk pass gjør det en IKKE til nordmann i mine øyne.
Skrevet 25 april 2012 - 14:09
Anonym bruker skrev 25 april 2012 - 14:00:
Man kan være født her så mye man vil.Men blir aldri norsk! vil aldri ha de samme norske verdiene,kulturen,tenkemåten osv. Selv om man har norsk pass gjør det en IKKE til nordmann i mine øyne.
Jeg har ikke norsk pass, men er permanent bosatt her. Er utlending. Men har mange av de norske verdiene og har tatt innover meg god del av norsk kultur. Ved å lære og oppleve.
Skrevet 25 april 2012 - 14:10
Når det gjelder verdien og tenkemåten - mesteparten av brukerne her er sikkert etnisk norske. hvis alle hadde like verdier, så hadde det ikke vært behov for opphetede diskusjoner om abort, utroskap, ekteskap, økonomi, forhold, barneoppdragelse and the list goes on...
Skrevet 25 april 2012 - 15:22
Hvem ER nordmann i dine øyne, da?
En som har norsk mor, men utenlandsk far? En som har norsk mor og utenlandsk far, men som aldri har kjent faren sin?
En som er adoptert?
Skrevet 25 april 2012 - 15:39
The problem with arguing with idiots is that they drag you down to their level and then beat you with experience.