Gå til innhold

Og der forsvant energien!


hamarmamma87desemberspire

Anbefalte innlegg

Har vært i kjempeform i de fire ukene jeg har visst at jeg er gravid. I går våknet jeg så og si utslitt og har vært det konstant siden. All energi er forduftet,jeg er i dårlig form og føler meg som en oppvridd klut. Er 8 uker på vei. Har gått og ventet på noe sånt,men det kom litt brått på slik over natta synes jeg ;) Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så kvalm lenger, men er trøtt hele tiden.

Sover 8 timer om natta, men må opp da pga kranglete bekken/hofter.

Så sover jeg 3 timer på dagen :P

Er helt fjern og unngår å kjøre mye bil siden jeg ikke er helt med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe lignende deg hamarmamma. Begynte på uke 9 og fikk plutselig litt kvalmetokter og blitt mye mer trøtt. I går sov jeg over to timer når jeg kom hjem. Bedre igjen i dag da, men brakk meg noen ganger på morran i dag. Forrige svangerskap var jeg hverken trøtt eller kvalm, så går og funderer på om det kan være fordi jeg bærer jente denne gangen. Fikk gutt sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 7 (6+2) forsvant min energi. 6+4 kom kvalmen.

Har ligget stort sett siden (15/4), sovet 12 timer om natta (ikke godt, men dog) og ligget 12 timer på sofaen. Og kanskje sovet litt mer da....

Har brukt Postafen grunnet hyperemesis sist svangerskap, og det har vel holdt meg fra å kaste opp denne gangen....

 

Vel, mandag kveld kastet jeg opp. Og i går var jeg hos akupunktur for 2. gang denne runden. GULL!!! Så god form i går. Og veldig bra i dag. Litt uggen, men tok på meg "seaband" nå, der hvor han stakk i går og trooor det hjelper.

 

Sist ventet jeg jente, var stort sett liggende fra uke 5 til uke 14, kastet opp masse, gikk ned masse, akupunktur og seaband virket IKKE. Har skikkelig guttefølelese denne gangen ja. ;)

 

Får svangerskapspenger nå, er absolutt ikke i stand til å jobbe, men humøret blir så mye bedre når man ikke er lammet av kvalmen. ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjempetrøtt allerede i uke. Nå har jeg fullgått uke seks og er fortsatt veldig trøtt. jeg håper jeg får tilbake piffen snart. Jeg har ikke sagt noe på jobb, og merker at jeg ikke leverer like raskt som jeg ellers har gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...