Det å kjøpe barselgave til mor.... NÆI takk!!!!
Skrevet 24 april 2012 - 13:46
MEN jeg leser aldri noe om de som kjøper noe til HAN fra den vordrende mor.
Selv om jeg enda har 11 uker igjen til termin har jeg i dag kjøpt gave til den vordrende pappa. Han har ønsket seg ny tlf lenge å dermed fant jeg ut å kjøpe han Iphone 4S, også fordi han trenger en tlf som funker for å ta skikkelige bilder igjen. Ja også ønsker han seg Iphone. (å DET trenger han jo når hans første prinsesse kommer til verden :-) , vi er første gangsfødene) Men siden han er sjømann å ting kan skje neste gang han er hjemme har jeg tenkt å gjemme gaven og ett lite brev fra meg og magen i sekken hans som han da vil finne når han kommer ombord når han reiser nå ;-)
Jeg har gitt beskjed om at noe gave trenger jeg IKKE, jeg får jo verdens nydeligste og livets beste gave når hun kommer å har dermed fått livet komplett med det jeg ønsker, barn, hus, mann, hunder og familie ;-)
Vel MåTTE bare fortelle til NOEN at jeg har gjort dette ;-)
- Moden mamma til 3 :) og Ivrigper liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 24 april 2012 - 14:10
- Myrsnipa_med_en_av_hver_+? liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 14:17
- Myrsnipa_med_en_av_hver_+? liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 14:31
Men siden du sier barnet er nok gave i seg selv til deg, hvorfor er det da ikke nok for han?
- MrsMilla, Myrsnipa_med_en_av_hver_+?, BABY-JENTE og 3 andre liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 14:35
Teiteste jeg har hørt å gi mannen en så råflott "barselsgave". Overhormonell gave fra den overforelskede og overromantiske gravide kona, tenker jeg vi sier.
- tre håpefulle, Myrsnipa_med_en_av_hver_+?, Gjøkeredet③ og 3 andre liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 14:35
Jeg fikk bytta låsen på gullarmebåndet han fikk av sin bestemor uten at han visste det.
Denne gangen har ikke jeg planlagt noe,men vil heller ikke ha noen fødselsgave.
Skrevet 24 april 2012 - 14:54
ønsker meg gave denne gangen også jeg, og skal nok kjøpe noe til ham.
Skrevet 24 april 2012 - 15:01
Skrevet 24 april 2012 - 15:14
Mannen min hadde med seg blomster, og storesøsken hadde med en liten ting til babyen.
- Alvepia me Juli-Baby!, MrsMilla, Venter nr tre <3 og 3 andre liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 16:28
Skrevet 24 april 2012 - 17:21
Tror nok de fleste fedre som kjøper en oppmerksomhet til sin kjære etter fødsel gjør dette fordi de føler for det. Pga den påkjenningen det er å gå gjennom et svangerskap og påfølgende fødsel. Men du er sikkert en myyyyye bedre kjæreste og samboer enn de fleste andre.... Lite krav og setter samboer foran deg selv....
Skrevet 24 april 2012 - 17:59
Skrevet 24 april 2012 - 18:35
Denne gangen har jeg forsiktig nevt at gave, det trenger jeg ikke, men et ryddig og nogenlunde rent hus når jeg kommer fa barsel, det ønsker jeg meg. Forrige gang var mannen så opptatt av å finne fra og ta med ting jeg hadde glemt, og stå på for oss mens jeg var på barsel, så han la ikke merke til at han faktisk hadde rota en del hjemme til jeg kom hjem. Satte ikke pris på det kan jeg si.... Så håper på bedre innsats denne gangen.
Skrevet 24 april 2012 - 18:37
- Brno 08,09, + 12:), Gjøkeredet③ og Ikkesåallerværst liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 18:55
Skrevet 24 april 2012 - 18:56
Når det er sagt, så har jeg etter jeg fødte selv, sagt til andre at dama trenger gave, og det skal være DYRT
Skrevet 24 april 2012 - 19:52
Ellers har jeg lyst til å kjøpe noe til mannen min, men ikke direkte som en barselsgave egentlig. Snarere som en takk for all den fantastiske støtten han har vært gjennom svangerskapet. Jeg har vært helt eller delvis sykmeldt side oktober og han har gjort ALT for oss! Husarbeid, matlaging etc. etc. Dét synes jeg fortjener en oppmerksomhet - og ikke fødselen i seg selv
Skrevet 24 april 2012 - 20:29
- Kaktus_86, Moden mamma til 3 :) og Mel nok liker dette
Skrevet 24 april 2012 - 21:19
Du høres virkelig helt teit ut. Pappa skal få barselgave, men ikke mor? Dummeste jeg har hørt. Du er vel en av de som går og plukker opp sokker etter mannen din også tenker jeg,
Hahahaaaa
Skrevet 24 april 2012 - 21:21
(liiiittt galgenhumor må man ha, men skal sies at vi er gode venner da