Gå til innhold

Noen andre som vet kjønnet?


Oktobermamma2012

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har vært på ultralyd idag. Fikk vite at det er ei lita jente som spreller og koser seg der inne. Jordmoren var ikke i tvil, fikk se med egne øyne. Ikke noe mye tass som stakk ut der gitt. Både jeg og pappa følte på oss at det skulle bli jente og det stemte. Følelsen har stemt på mine to forrige også. Så nå er det rosa og rødt som blir fargen.

Endret av Snartmammatil3 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk dessverre ikke vite kjønnet på UL :( men skal på ny UL i uke 28 så satser på at vi får vite noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk vite på ultralyd at vi venter en gutt :)

Har jente fra før så det er helt perfekt synes vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

FIkk vite i dag at vi venter ei jente - hurra!! Både barnefar og jeg har følt på oss at det skulle bli en gutt, så sjokket var stort (selv om man burde innsett at sjansen er 50:50), men er selvsagt overlykkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på privet ultralyd når jeg var 13+3, hun sa gutt. Men på ordiner nå den 10.5 viste det seg at det var en liten jente gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojj,så mange jenter det kommer i oktober da.Artig :)17 dager igjen til jeg skal på ul.Dagene går såå sakte...

 

Tror nok oktober måned blir en jente måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho...tok en spontant UL på volvat i dag så at min lille søs som er på besøk fra Australia kunne være med. Da fikk vi beskjed at det er ei lille jente i vent denne gangen. Akkurat som alle ville!! :-)

Har enda ikke fått en ordentlig termin dato, men får det den 25 på Ahus... gleder oss.

Lykke til, til alle andre som venter svar ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk vite i dag at vi venter ei jente - hurra!! Både barnefar og jeg har følt på oss at det skulle bli en gutt, så sjokket var stort (selv om man burde innsett at sjansen er 50:50), men er selvsagt overlykkelig! :)

Gratulerer med en liten jente Shanti :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

FIkk vite i dag at vi venter ei jente - hurra!! Både barnefar og jeg har følt på oss at det skulle bli en gutt, så sjokket var stort (selv om man burde innsett at sjansen er 50:50), men er selvsagt overlykkelig! :)

Gratulerer med en liten jente Shanti :)

 

Tusen takk!! Lykke til om 16 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FIkk vite i dag at vi venter ei jente - hurra!! Både barnefar og jeg har følt på oss at det skulle bli en gutt, så sjokket var stort (selv om man burde innsett at sjansen er 50:50), men er selvsagt overlykkelig! :)

Gratulerer med en liten jente Shanti :)

 

Tusen takk!! Lykke til om 16 dager :)

Tusen takk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så mange jenter det kommer i oktober! Også her kommer det en jente. Termin 12. Oktober:) vi har en prins fra før, så gleder oss over å få en av hvert kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss så mange jenter det kommer i oktober! Også her kommer det en jente. Termin 12. Oktober:) vi har en prins fra før, så gleder oss over å få en av hvert kjønn.

Nå er jeg helt overbevisst på at oktober måned er en jentemåned :))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på privet ultralyd når jeg var 13+3, hun sa gutt. Men på ordiner nå den 10.5 viste det seg at det var en liten jente gitt :D

 

Fikk helt lik beskjed...garantert gutt, sa hun på ultralyd i uke 13, men på ordinær var det tydelig en jente...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag, ingen tvil om at tredje gutten er underveis :-) Var litt morsomt å vite også, måtte prøve det ut siden det er siste barnet og vi ikke har visst med de to første :-)

 

Vi har heller ikke villet vite det med de to første, og vi har syntes at det har vært perfekt å få vite det idet fødselen er over. Men nærmest for morro skyld har vi lurt på å spørre denne gangen.

Har dere fortalt andre at dere vet?

Jeg har ikke lyst til at andre enn mannen min og jeg skal vite det.

Og vi har en av hver fra før, så handling av klær er ikke nødvendig hverken i den ene eller andre fargen :-)

 

Jeg har forøvrig vært helt sikker på kjønn, og hatt rett, med de to andre. Tipper jente denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag, ingen tvil om at tredje gutten er underveis :-) Var litt morsomt å vite også, måtte prøve det ut siden det er siste barnet og vi ikke har visst med de to første :-)

 

Vi har heller ikke villet vite det med de to første, og vi har syntes at det har vært perfekt å få vite det idet fødselen er over. Men nærmest for morro skyld har vi lurt på å spørre denne gangen.

Har dere fortalt andre at dere vet?

Jeg har ikke lyst til at andre enn mannen min og jeg skal vite det.

Og vi har en av hver fra før, så handling av klær er ikke nødvendig hverken i den ene eller andre fargen :-)

 

Jeg har forøvrig vært helt sikker på kjønn, og hatt rett, med de to andre. Tipper jente denne gangen!

 

 

Vi har valgt å dele det, er en utrolig nysgjerrig person så synes det var litt vanskelig å ikke vite de to første gangene, men når jeg først vet så klarer jeg ikke å skjule det ;-)

Men synes det er morsomt hvis bare dere to vet, kan like greit si at dere ikke vet, eller rett ut at dere vet, men at det forblir en hemmelighet :-)

 

Så morsomt med med en av hver, ønsket nok en jente denne siste gangen, men nå er jeg så glad jeg får gutt, det blir tredje gutten på under fire år, så kjenner det gleder meg å tenke på for en stor glede de vil få av hverandre.

 

Tippet gutt første gang, trodde nok gutt også andre gang, men litt usikker og denne gangen var jeg helt sikker på gutt og det føltes rett når jeg fikk høre det :-)

 

Var utrolig morsomt å ikke vite hva det ble, men da var vi så bestemt på det begge to og denne gangen var vi så bestemt på å vite å det var også veldig befriende og deilig å ha noe å forholde seg ttil :-) fortell hva dere velger å gjøre da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 19 oktober etter ordinær ul og fikk 75% sjanse gutt :)

Så en tut men ikke noe mer, kan være en finger eller navlestrengen som ligger i mellom. Får se om det blir en 3D på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også vært på UL... endelig termin er 15. oktober og det var en liten tissefant der.. så en liten gutt på oss..

 

Var en utrolig koselig opplevelse. Alle på sykehuset i Kongsvinger var utrolig koselige :-) Men det mest hyggelige var å se hvor glad mannen min var hele veien. Han følte han gikk fra å ha en gravid kone til å skulle bli pappa.. morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vårt første barn 23. oktober, og det blir en liten gutt. :)

Endret av 23oktober2012
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...