Gå til innhold

Noen andre som vet kjønnet?


Oktobermamma2012

Anbefalte innlegg

Vi var til ultralyd nå for noen dager siden når jeg var 16+2 og fikk vite at det ikke var noe tvil om at det var en liten gutt som lå å koste deg i magen.

 

Nå er jeg i full gang med planlegging av barnerom, og de første babyklærne er blitt kjøpt inn. Jeg fikk liksom et ekstra kick og en iver etter at jeg såg den lille som sprelte å vinket til oss.

 

Lykke til alle dere fine oktobermammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du da :) Jeg skal ikke på ultralyd før i uke 22 jeg, altså 8 juni. Leenge til :( Så må smøre meg med tolmodighet frem til da før vi får vite noe.

Kjenner det kribler i fingrene etter å begynne å handle inn babyklær ja, men det meste som er er jo i enten blått eller rosa.

 

Gratulerer med en liten gutt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Det finnes jo litt nøytrale klær og fine ting i beige/hvitt, men det meste er jo som du sier i blått og rosa.

 

Jeg har ordinær ultralyd 10 Mai, men klarte rett og slett ikke å vente lenger så vi gjorde det privat.

 

Lykke til med ventingen frem til Juni, da blir det nok ekstra stas! :)

 

Ps, har forelsket meg helt i babyklærne fra Lille Lam, de har mye fint nøytrale ting som holder nurkene våre varme i når de kommer i høst. (www.lillelam.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i uke 12 og fikk da sett at alt stod bra til der inne, så vi skal nok klare å holde ut ;)

 

Har fått litt bodyer og sånt i hvitt, men er jo mest stas å kjøpe inn i kjønnets farger.

Ja, babyklærne fra lille lam er helt nydelige! Kommer nok til å få en del av det i hus etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ul 16 april i uke 14+6 siden vi skulle til syden dagen etter og jeg er litt bekymret for reisen pga tidligere aborter.

 

Har vært en gang tidligere også i uke 9+6 var helt utrulig hvor mye den hadde vokst på den tiden, og vi fikk vite med 98 % sikkerhet at det kom til å bli en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så morro at dere vet kjønn allerede! :) Gleder meg til ordinær ul, skl om to uker! håper håper håper vi kan se kjønn da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, blir nok spennende :) Skal bli morro å se når vi alle har fått vite kjønn, å se om Oktober blir en gutte eller jente måned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket med kinesisk fødselkart, og det stemte ikke. Det sa Jente, men det ligger en gutt i magen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Vet ikke kjønnet enda. Men det jeg lurer på er om noen av dere følte på dere hva det skulle bli og stemte det?!!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sier kartet jente, og jeg har hatt drømmer om jente og rosa :P Så skal bli morro å se om det stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Vet ikke kjønnet enda. Men det jeg lurer på er om noen av dere følte på dere hva det skulle bli og stemte det?!!?!?

 

 

 

Jeg har ikke vært i tvil siden dag 1 at det har vert en gutt, hadde blitt ganske mobbet av kjæresten om det hadde vist seg å være en jente, for jeg var skråsikker!

 

Kjønnet har jo egentlig ikke så mye å si for oss, men innmari gøy når vi først fikk vite det. ønsker og håper på et friskt barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på tidlig ultralyd når vi var 12 uker på vei og hun sa det var en gutt i magen, ble litt paff både siden hun ikke spurte om vi ville vite og fordi jeg alltid har hørt at det ikke er mulig å se kjønn så tidlig.

Vi har dessverre begynt å si lillebror om den i magen så jeg håper det stemmer....:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på tidlig ultralyd når vi var 12 uker på vei og hun sa det var en gutt i magen, ble litt paff både siden hun ikke spurte om vi ville vite og fordi jeg alltid har hørt at det ikke er mulig å se kjønn så tidlig.

Vi har dessverre begynt å si lillebror om den i magen så jeg håper det stemmer....:-P

Jeg fikk også beskjed om gutt i uke 12. Men to senere ultralyder viste jente. Så ta det med en klype salt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shanti ♥

Så heldig du er som vet kjønnet, HøstNurk!! Her telles det ned til ordinær UL 11.mai.. Har hele veien sagt at jeg ikke egentlig bryr meg om hvaslags kjønn det er og at jeg godt kan vente til fødsel, men nå begynner jeg å bli skikkelig nysgjerrig!!!

 

Uke 12-UL er veldig usikkert mtp kjønn, både jenter og gutter har utovertiss da men man kan visst tolke noe fra vinkelen på utstyret hvis man er dreven nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær UL i dag, men ville ikke vite kjønnet...

å finne nøytrale klær er ikke så lett synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Vet ikke kjønnet enda. Men det jeg lurer på er om noen av dere følte på dere hva det skulle bli og stemte det?!!?!?

 

Jeg og mannen tenkte begge fra første stund at det var gutt, og de er det :) Har vært på tidlig UL der gyn sa at det er gutt, men skal ikke på ordinær UL om en uke, og blir veldig overrasket om det plutselig er jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til stella, hatt UL samme dag og termin på samme dag vi da ;) Kanskje blir det samme kjønn også :) spent altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til ordinær UL 31.mai.Har tre gutter fra før og skal ikke vite kjønnet denne gangen.Hvis jeg klarer å la vare å spørre da.

 

Tror og føler at det er en liten jente inn i magen.Ganske sikker siden jeg bare har sanne drømmer.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på fredag :) håper alt står bra til og at h*n holder beina samlet.. vi vil ikkje vite kjønnet før fødselen :) er jo halve spenninga og ikkje vete har vi funne ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul idag, ingen tvil om at tredje gutten er underveis :-) Var litt morsomt å vite også, måtte prøve det ut siden det er siste barnet og vi ikke har visst med de to første :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på tidlig ultralyd når vi var 12 uker på vei og hun sa det var en gutt i magen, ble litt paff både siden hun ikke spurte om vi ville vite og fordi jeg alltid har hørt at det ikke er mulig å se kjønn så tidlig.

Vi har dessverre begynt å si lillebror om den i magen så jeg håper det stemmer....:-P

Jeg fikk også beskjed om gutt i uke 12. Men to senere ultralyder viste jente. Så ta det med en klype salt...

Jepp, hadde ordinær ultralyd igår og da var det ingen tisselur det gitt...så her kommer det visst jente..så feil kan de ta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...