PeppaPig skrev 08 mai 2012 - 19:48:
Athinas verden: Så rart! Skulle jo tro at strekene ble svakere og ikke sterkere. Hoppet monitoren ned til 1 strek dagen etter eller? Jeg har ikke beholdt noen av testene mine så aner ikke hvordan de ser ut. Men kanskje det er en ide.. Hvordan oppbevarer du de, vil ikke strekene forsvinne av seg selv etterhvert?
Ja det var kjemperart, og noe helt nytt her i allefall. Ser på cd 11,12 og 13 så er de sterke alle, men 11 er høy, og da vet jeg av erfaring at selv om 13 som ble max skal være svakere. Cd 14 er som jeg hadde forventet at 13 ble.... merkelig
Jeg lar de ligge å tørke over natten så har jeg de i en pose og der ligger de godt

Skriver : 6 L osv - xx pp på hver av de så jeg vet hvilken dag og pp jeg er/var i, så da kan man gå tilbake også på perioder når man hadde kun høy eller lav, eller man ser forskjellen på at noen ganger får man kjempesterke test streker på max og da har jeg kjent forskjellen på kroppen osv. De sier jo at man skal kaste de, men for min del har jeg lært mye om begge strekene og min egen kropp ved å se på de og sammenligne streker, og man lærer også å se hvor i løypa el el :-)
Men selvsagt er det hva monitoren sier, som gjelder, men er jo mange som har kun fått 'høy' og blitt gravide. Og hvis man da ser på kontrollstreken, for den blir lysere og lysere mot el og lysest da, så lit strektyding er ikke så gærnt det
Nei det forsvinner ikke av seg selv, de tørker inn som de er, kan bli pittelitt svakere men det er jevnt over i syklusen så man ser gangen i det
Ble litt knotete forklart, men siden du har monitor så skjønner du vel litt hva jeg mener