Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

***IKM UKE 20***

• Please log in to reply
172 replies to this topic

#141 Mamma med spire

Mamma med spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 180 posts

Posted 19 May 2012 - 22:55

Jeg syns denne var ganske tydelig jeg. Strekene var like tykke også :) sier forsiktig gratulerer ;)

Annonsebilag
Annonsebilag

#142 løvemamma29

løvemamma29

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 781 posts

Posted 20 May 2012 - 08:29

Har ikm idag. men skal vente noen dager. er redd for negativ test :/
Mamma til Markus (05), Tiril Sofie (08) og Hermine (13) <3

#143 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 20 May 2012 - 08:37

Jeg klarte ikke vente lenger i dag og tok en test, men den var negativ =( Er på 9 dpo, kanskje litt tidlig å teste ennå?

#144 RosaHelikopter

RosaHelikopter

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 107 posts
  • StedRogaland

Posted 20 May 2012 - 22:01

Mitt fravær skyldes fint vær :-) Jeg hadde IKM på fredag, men testet negativt på lørdag. Har fremdeles ikke fått mensen... Så får vel bare vente og se da.. Sykt irriterende..

#145 KattaVenter..?

KattaVenter..?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 182 posts

Posted 20 May 2012 - 22:41

Jeg kjenner jeg blir litt forvirret av hele opplegget.. Først fikk jeg symptomer på at jeg skulle ha tr i forrige uke, men da kom det ingenting. Så fikk jeg symptomer på at jeg skulle ha den på fredag, til og med ørlittegranne blod på papir, men så kom det ikke mer! Og jeg hadde ikm i går.. Så lurer på om hele syklusen bare tuller med meg. Lurer litt på om det jeg trodde var symptomer på tr i forrige uke var sen el og at jeg derfor kanskje ikke har ikm før neste helg. Så prøver å smøre meg med tålmodighet. Skal ikke teste før neste fredag tidligst, siden samboer er borte hele uken og gjerne vil være med om det skulle vise seg at jeg er gravid.. Men har liksom ingen symptomer på at jeg kan være gravid heller.. Kjempelett å lese til eksamen med så mange tanker i hodet :P

Puh! Det var dagens lille utblåsning fra meg. Håper dere andre får fine svar på testene deres snart :)

#146 KattaVenter..?

KattaVenter..?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 182 posts

Posted 21 May 2012 - 10:35

Haha det hjalp vist å syte litt, for i dag kom tr for fult! Da er jeg over i neste pp, denne gangen må det gå ;)

#147 verpesjuk86

verpesjuk86

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 180 posts
  • StedOslo

Posted 21 May 2012 - 15:00

Tr her også, om enn to dager senere enn ventet.. Skulle kommet onsdag, men dukket ikke opp før fredag, og har liksom ikke blitt helt overbevist før i dag, ingen tvil lenger nå :P Så får hoppe videre.. Er jo egentlig ingen prøver ennå engang, men drømmer meg bort og later som ;) Bare tre mnd igjen nå!

Jeg er 25 (snart 26) og bor i Oslo med samboer på 28. Har ingen barn ennå, og begynner egentlig prøvinga i august. Men jeg håper veldig på uhell/slurv før det, hehe :)
Gravid for første gang, håper alt går bra og at vi får et nytt familiemedlem i august 2013.

#148 løvemamma29

løvemamma29

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 781 posts

Posted 21 May 2012 - 21:15

Ikm i går. tok en sånn billig test no. strimmel. negativ :-(

#149 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 21 May 2012 - 22:17

Utålmodig jeg også.... ingen tr og negativ test i går, så jeg får vel vente noen dager og se. Skjønner man kan bli testoman av dette her ;) prøve å holde meg

#150 løvemamma29

løvemamma29

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 781 posts

Posted 22 May 2012 - 06:19

Eg tok en digital no idag tidlig. negativ :-( Tanta kjeme vel snart....

#151 RosaHelikopter

RosaHelikopter

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 107 posts
  • StedRogaland

Posted 22 May 2012 - 21:10

Æsj, tr kom nå ikvell :-( Så då går jeg snart inn i 2pp, men nå vet jeg vertfall at jeg har litt lengre syklus og kan lettere beregne el. Skal også bestille billigtester så jeg kan teste mye :-P

#152 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,241 posts
  • Sted

Posted 22 May 2012 - 23:36

Æsj så kjipt da dere!! Hadde håpet at det hvertfall var en som fikk positiv test :(
Men ha mot! Neste pp sitter den og siden dere har tr nå så er det ikke lenge til el dukker opp!!

#153 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,241 posts
  • Sted

Posted 22 May 2012 - 23:38

Og det var det jo ser jeg nå!!!! Gratulerer Indigo!!

#154 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 23 May 2012 - 19:40

Er vel bare meg igjen snart i denne tråden.. håper jeg kan henge i ny ikm gruppe snart eller aller helst gravid da... Testet negativ i dag (på ettermiddagen). Fortsatt ikke fått tr, men litt rosa på papiret i to dager, som om jeg skulle få mensen. bruker å ha det rett før jeg får mensen, men aldri mer enn en halv dag. Venter og venter... hehe

#155 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,241 posts
  • Sted

Posted 23 May 2012 - 19:55

Blæh! Pyton å vente da!! Hvor mange dager er du over nå?

Titter innom her for å se hvordan det går med dere som ikke har fått positiv test eller tr enda...
Selv så er el rett rundt hjørnet for meg igjen... Tror mannen min har veldig lyst på at det skal klaffe denne pp, hadde vi fått en spire nå så hadde det bare passet helt perfekt med tanke på alt! - så du kan banne på at det ikke klaffer nå :rolleyes

#156 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 23 May 2012 - 20:52

Jeg fikk senere EL enn forventet også, så hele greia ble forskjøvet. de to siste syklusene har jeg hatt 10 dager fra el til ikm. så om det er det nå også, så skulle jeg hatt mensen på mandag.

#157 PeppaPig

PeppaPig

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1,241 posts
  • Sted

Posted 23 May 2012 - 22:02

Mandag som var sier du? og så testet du negativt idag.. Hmmmmm så enten er tr på vei, eller så har du hatt el senere enn du trodde og enda for tidlig å teste, eller så produserer du for lite hcg til at det plukkes opp på testene...

Skal du ta en test til imorgen tidlig? Eller skal du se det an et par dager før du tester igjen?

#158 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 23 May 2012 - 22:19

nei, ikke så lenge ;)
først skulle jeg egentlig ha 17. mai, men hadde sein EL (bruker monitor). er 12 dager siden EL.

#159 løvemamma29

løvemamma29

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 781 posts

Posted 24 May 2012 - 07:55

Du er ikkje aleine Bentix. ingen TR her heller... ana ikkje kor lang syklusen er, når eg hadde EL. osv. gikk utfra 28dg. og då hadde eg ikm på søndag.

#160 Bentix

Bentix

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 652 posts
  • StedOslo

Posted 24 May 2012 - 13:43

Der kom TR gitt! da er jeg vært fall videre i neste pp... Men om jeg ikke blir gravid i neste periode, så får jeg vel tr midt i ferien til Thailand =(  er vel ikke noe man kan gjøre med det, så lenge man prøver å bli gravid? eller?

håper du kommer videre eller får positiv test snart løvemamma29 =)