Gå til innhold

***IKM UKE 20***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Æsj, tr kom nå ikvell :-( Så då går jeg snart inn i 2pp, men nå vet jeg vertfall at jeg har litt lengre syklus og kan lettere beregne el. Skal også bestille billigtester så jeg kan teste mye :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj så kjipt da dere!! Hadde håpet at det hvertfall var en som fikk positiv test :(

Men ha mot! Neste pp sitter den og siden dere har tr nå så er det ikke lenge til el dukker opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare meg igjen snart i denne tråden.. håper jeg kan henge i ny ikm gruppe snart eller aller helst gravid da... Testet negativ i dag (på ettermiddagen). Fortsatt ikke fått tr, men litt rosa på papiret i to dager, som om jeg skulle få mensen. bruker å ha det rett før jeg får mensen, men aldri mer enn en halv dag. Venter og venter... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Pyton å vente da!! Hvor mange dager er du over nå?

 

Titter innom her for å se hvordan det går med dere som ikke har fått positiv test eller tr enda...

Selv så er el rett rundt hjørnet for meg igjen... Tror mannen min har veldig lyst på at det skal klaffe denne pp, hadde vi fått en spire nå så hadde det bare passet helt perfekt med tanke på alt! - så du kan banne på at det ikke klaffer nå :rolleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk senere EL enn forventet også, så hele greia ble forskjøvet. de to siste syklusene har jeg hatt 10 dager fra el til ikm. så om det er det nå også, så skulle jeg hatt mensen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag som var sier du? og så testet du negativt idag.. Hmmmmm så enten er tr på vei, eller så har du hatt el senere enn du trodde og enda for tidlig å teste, eller så produserer du for lite hcg til at det plukkes opp på testene...

 

Skal du ta en test til imorgen tidlig? Eller skal du se det an et par dager før du tester igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke så lenge ;)

først skulle jeg egentlig ha 17. mai, men hadde sein EL (bruker monitor). er 12 dager siden EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikkje aleine Bentix. ingen TR her heller... ana ikkje kor lang syklusen er, når eg hadde EL. osv. gikk utfra 28dg. og då hadde eg ikm på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom TR gitt! da er jeg vært fall videre i neste pp... Men om jeg ikke blir gravid i neste periode, så får jeg vel tr midt i ferien til Thailand =( er vel ikke noe man kan gjøre med det, så lenge man prøver å bli gravid? eller?

 

håper du kommer videre eller får positiv test snart løvemamma29 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjipt Løvemamma..

Håper du får tr snart slik at du kan komme deg videre til neste pp, selv om det aller beste selvfølgelig hadde vært et stort plusstegn lysende mot deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 34/28. Men ana ikkje kor lang syklusen er då... vi får se etterhvert. Blei spådd ang graviditet her inne. og jo fekk opp juni:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...