Gå til innhold

***IKM UKE 20***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tr kom som i dag:( åpen igjen med ny pp... Blir jo BARE den15. så. Lykke til videre damer. Håper spirene sitter godt hos dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er ny inni tråden her. Hadde IKM i går men siste syklus var litt tullete på 3 mnd liksom.

 

Mandag 14.mai

*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

*verpesjuk86

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

*Rosin i bolla?

*Spire2013??? <3

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

* Anjamor 3 pp

* RosaHelikopter

*Indigo 3. pp

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*Athina 38 pp

*Løvemamma29, 1pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*Athina 39 pp

*PeppaPig

* mammamio* 21pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Hadde trua då eg fekk ein svak positiv strimmel test på Onsdag. Men fekk mensen for fullt i går på morgonen med intense magesmerter. Huff.. Lykke til til dokke som venter på IKM! Håper på positive tester for dokke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk løvemamma29. Hvordan går det med dem somhar ikm nå? Her har det begynt å murre litt.

Men har hatt litt tegn men de kan jo forveksles så med pms.

- rosa utflod 10 mai

- vondevorter i over ei uke

- natt til i går og natt til i dag har jeg drømt at jeg var gravid og fikk positive tester( dette drømte jeg også rett etter jeg var blitt gravid sist men kan jo bådet være tilfelidig og ønsketenking.

 

Noen symtomer hos dere andre som ikkje har fått tr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løvemamma: hmmm presentasjonstråd.. Nei, jeg er neimen ikke sikker. Men jeg kan jo si litt om meg selv da..

Jeg er 33år og mannen min er 34. Vi har en skjønn liten snuppe som fyller 3 i sommer og prøver nå på nr 2. Vi er opprinnelig fra Oslo men har bodd utenlands de siste 7 årene.

 

Indigo: Velkommen inn til oss :) Det er trist å høre at du mistet i ma, og det er avogtil at man trenger en pause borte fra alt "maset" med ikm, tr, tester osv.

Så spennende at du skal teste imorgen!! Jeg krysser fingrene for deg :)

 

 

Verpesjuk, Guroen og Babyønske: Hvordan går det med dere? IKM dagen er jo i dag så jeg håper at dere ikke har fått den og at dere alle sitter med positive tester i hånda :)

 

 

 

 

Presentasjon: Jeg er 29 og kjæresten er 32 og ingen av oss har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke noe nytt når det kommer til testene. Har fått svake streker. Men de blir ikke sterkere... Men først i går kom litt ømhet i magen... Men jeg er sånn rar kvalm, som virker kjent. Men jeg kan jo ikke være gravid. Testene gir jo ikke utslag, dog tror jeg at jeg aldri har tatt billigtester før for å konstatere svangerskap. Alltid vært cb og cb digital. Kanskje det er bare de som funker for meg:) haha! Lov å håpe!

Idag er 14 dpo, men de to forrige syklusene hadde jeg 18 dager mellom el og IKM. Så da er det egentlig mandagen som er IKM dag til meg... Men ser dårlig ut... Skuff:(

 

Rart at de ikke klaffer for noen denne pp?

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig sen EL denne måneden, så vet ikke helt når min IKM burde komme. De to siste periodene mine har det vært 10 dager mellom EL og mensen. så da har jeg vel kanskje ikm på man/tirs...

Jeg er nå på 6. dpo og har ikke testet ennå. Hvor tidlig kan man få positive tester?

 

Er på tide noen får positive tester denne pp! Lykke til alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikm søndag. dersom d stemmer at syklusen min er på 28 dager. har aldri brydd meg me å telle. hadde jo 28 dg syklus med pillen. men no ana eg ikkje.

Har noen dager hatt kvalme heile dagen, og litt murringer. minner mest om mensen igrunnen så e vel den som er på vei. er i 1pp så må nok smøre meg me tålmodighet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg hadde ikm i morgen, og det viser seg vel å være sant. Har begynt å spotte(? bittelitt blod i slim på papir) nå, og har kjent at den er på vei. Så håper den kommer for fult snart og at vi kan gå inn i ny pp med friskt mot ;) Håper tanta holder seg unna for alle dere andre! Vil jo gjerne at noen blir gravid denne pp!!

 

Presentasjon: Jeg er 24(blir 25 iløpet av året) og samboer 25.

 

Lykke til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, TR kom som ventet på selveste 17. mai. Jeg som hadde håpet på å kunne rope et ekstra hurra. Jaja, bare å hoppe på neste runde. Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan være gravid. Hadde ikm igår sånn ca.. Og hadde litt blod blandet med utflod igår, men ikke noe mer.. CD 26 idag. Hadde sen el denne syklus, på CD 16 ifølge eggløsningstester fra billigtester.no.

 

Hva tror dere? Er den for svak til å juble?

post-745018-0-47318000-1337450149_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Indigo! Jeg har aldr tatt sånn test med streker, men ser ett plusstegn, i den store ruten om det er det du tenker på? Så hvis det betyr positiv, ser det ut til at du er gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er jo ett solid kryss vil jeg si:) hurra!!! Gratulere sier jeg forsiktig!! Lykke til! Jeg fikk mensen i dag, så da får jeg hoppe til neste pp:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns denne var ganske tydelig jeg. Strekene var like tykke også :) sier forsiktig gratulerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente lenger i dag og tok en test, men den var negativ =( Er på 9 dpo, kanskje litt tidlig å teste ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt fravær skyldes fint vær :-) Jeg hadde IKM på fredag, men testet negativt på lørdag. Har fremdeles ikke fått mensen... Så får vel bare vente og se da.. Sykt irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir litt forvirret av hele opplegget.. Først fikk jeg symptomer på at jeg skulle ha tr i forrige uke, men da kom det ingenting. Så fikk jeg symptomer på at jeg skulle ha den på fredag, til og med ørlittegranne blod på papir, men så kom det ikke mer! Og jeg hadde ikm i går.. Så lurer på om hele syklusen bare tuller med meg. Lurer litt på om det jeg trodde var symptomer på tr i forrige uke var sen el og at jeg derfor kanskje ikke har ikm før neste helg. Så prøver å smøre meg med tålmodighet. Skal ikke teste før neste fredag tidligst, siden samboer er borte hele uken og gjerne vil være med om det skulle vise seg at jeg er gravid.. Men har liksom ingen symptomer på at jeg kan være gravid heller.. Kjempelett å lese til eksamen med så mange tanker i hodet :P

 

Puh! Det var dagens lille utblåsning fra meg. Håper dere andre får fine svar på testene deres snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det hjalp vist å syte litt, for i dag kom tr for fult! Da er jeg over i neste pp, denne gangen må det gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr her også, om enn to dager senere enn ventet.. Skulle kommet onsdag, men dukket ikke opp før fredag, og har liksom ikke blitt helt overbevist før i dag, ingen tvil lenger nå :P Så får hoppe videre.. Er jo egentlig ingen prøver ennå engang, men drømmer meg bort og later som ;) Bare tre mnd igjen nå!

 

Jeg er 25 (snart 26) og bor i Oslo med samboer på 28. Har ingen barn ennå, og begynner egentlig prøvinga i august. Men jeg håper veldig på uhell/slurv før det, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig jeg også.... ingen tr og negativ test i går, så jeg får vel vente noen dager og se. Skjønner man kan bli testoman av dette her ;) prøve å holde meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...