Gå til innhold

***IKM UKE 20***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Rosin i bolla: Er så sykt irriterende med alle disse rare symptomene, det kan jo egentlig være hva som helst.

 

Jeg tok en test lørdag morgen, negativ.. På kvelden fikk jeg helt utrolige magekramper, klarte ikke stå oppreist, og det var ikke noe luft i magen. Gikk over på ca en halvtime, ble da utrolig svimmel og trett. Søndags kveld kom ømme pupper. Så jeg krysser fingrene. Er nå tom for tester, så skal holde meg til 18 før jeg kjøper ny og tester :-) Hvilke tester bruker dere? Jeg har brukt a1 fra apotek1, kan man teste tidlig med disse?

 

Lykken: Dette var utrolig gøy, krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bendix, når du sluttet på pillen i januar så kan det være at syklusen din ikke har stabilisert seg enda. Det kan ta litt tid.

 

Lykken er kjærlighet, lykke til. Krysser fingrene for at streken fin blir sterkere :)

 

Uken vår startet med tantebesøk for min del så jeg hopper videre til neste pp. Jeg var veldig forberedt på det, men håper veldig at det er vår tur snart :) skal fortsette å følge med på dere andre og krysser fingrene på at dere hopper videre til 1 tri :) lykke til jenter!

 

 

Mandag 14.mai

*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

*verpesjuk86

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

*Rosin i bolla?

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

* Anjamor 3 pp

* RosaHelikopter

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*Athina 38 pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*Athina 39 pp

*PeppaPig

* mammamio* 21pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen i dag ble ikke noe sterkere... Så det må nok være en skyggestrek. Men aldri opplevd det tidligere...

Føler meg sliten, slapp og ekstremt trøtt! Men IKM er på fredag...

Lykke til alle sammen! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg lastet opp bilde?

Trenger ekspert hjelp å se....

Går via nett på i phone? :)

Når jeg prøvde via pc/Mac så får jeg beskjed om at bilde er for stort for å lastes opp.

 

Er ikke datakyndig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosin i bolla: Er så sykt irriterende med alle disse rare symptomene, det kan jo egentlig være hva som helst.

 

Jeg tok en test lørdag morgen, negativ.. På kvelden fikk jeg helt utrolige magekramper, klarte ikke stå oppreist, og det var ikke noe luft i magen. Gikk over på ca en halvtime, ble da utrolig svimmel og trett. Søndags kveld kom ømme pupper. Så jeg krysser fingrene. Er nå tom for tester, så skal holde meg til 18 før jeg kjøper ny og tester :-) Hvilke tester bruker dere? Jeg har brukt a1 fra apotek1, kan man teste tidlig med disse?

 

Lykken: Dette var utrolig gøy, krysser fingrene for deg!!

 

Ja, veldig irriterende med de dumme symptomene som kan bety alt mulig. Har vært akutt kvalm flere ganger i dag, og generelt ikke vært i form. Så irriterende å ikke føle seg bra, når det ikke kommer noe godt ut av det. Testet nemlig igjen i dag tidlig, blendahvit test igjen 11 dpo. Føler løpet er kjørt nå.

 

Høres ut som om du har bra med symptomer:) Krysser fingrene!

Jeg bestiller tester fra billige-tester.no. Pleier å bestille pakker med 21 EL-tester og 5 G-tester. Har aldri brukt A1 sine tester. Tror billige-tester sine fint kan brukes til å teste tidlig? Har riktignok aldri testet positivt med de, for sist jeg ble gravid var jeg tom for de. Brukte da en EL-test som var knall positiv før jeg tok en CB. Man skal vel ikke stole helt på EL-test som G-test, men fungerte den ene gangen ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mich88

Negativ test i dag også.. IKM på Torsdag, tviler på at det har klaffa denne mnd. Kjenner små "mens murringer" også.. So det kan tyde på at mensen er rundt hjørnet. Men det rare er at puppane er litt ømme eller stikker. Men får no berre vente å sjå.. Nokon som har testa positivt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg tester, tipper det er skyggestrek. Men rart at det skal komme hver gang. Den i dag ble litt sterkere... Men synes det er så vanskelig å vite.

Sist pp hadde jeg mange symptomer. Men mens kom, men denne gang er det kun større pupper, og ekstremt trøtt. På torsdag er det 14 dpo men sist pp fikk jeg mensen pp 18 dpo.

Så vi får se....

Håper mange får pos test;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, "melder" meg inn her.

Er ei jente på 29 med to trollunger fra før (gutt i 05 og jente i 08), no prøver vi på sistemann :)

 

Kjenner til murring, så redd mensen er på vei :/

Lykke til alle!!

 

Mandag 14.mai

*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

*verpesjuk86

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

*Rosin i bolla?

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

* Anjamor 3 pp

* RosaHelikopter

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*Athina 38 pp

*Løvemamma29, 1pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*Athina 39 pp

*PeppaPig

* mammamio* 21pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Løvemamma29 :) Er det første periode dere er inni nå, om jeg kan spørre? Får håpe mensen holder seg unna (evt. kommer fort så man kan begynne på ny periode) ;)

 

Jeg hadde murringer i mange dager i forrige uke, og var helt sikker på at tanta var på vei allerede da, men så stoppet det helt opp.. Så får bare vente til lørdag og se om den kommer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Løvemamma29 :) Er det første periode dere er inni nå, om jeg kan spørre? Får håpe mensen holder seg unna (evt. kommer fort så man kan begynne på ny periode) ;)

 

Jeg hadde murringer i mange dager i forrige uke, og var helt sikker på at tanta var på vei allerede da, men så stoppet det helt opp.. Så får bare vente til lørdag og se om den kommer da!

 

Hei, ja det er første periode. Men prøver igrunn ikkje så "hardt". Vi har oss når d passer seg, vi har tross alt to fra før så gleder oss over dei. Og med de prøvde vi ikkje heller...Så time will show. Hadde vært greit å få sistemann før eg fyller 30 om et år ;)

Vi får håpe tanta vår ikkje kommer, så blir vi på samme terminforum ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har begynt testingen eller? Nå er det jo virkelig spennende dager fremover=) Håper det klaffer for mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt testingen, men fortsatt blenda hvitt her, men skal ha tr til søndag ikke fredag, så er bare 10 dpo så kan jo være at det er litt tidlig enda... krysser iallefall fingrenne for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal teste på fredag, hvis jeg klarer å få handlet tester i dag. Eneste apoteket i byen, der jobber svigermor. Akward! Så må på byens dagligvarehandler å se om jeg finner rfsu tester.. Hvis det ikke klaffer denne runden skal jeg bestille på billigtester. Blir fort fryktelig dyrt hvis ikke :-P

Men ømme pupper - check. Vond i korsryggen - check. Utrolig trøtt - check. Småuggen/kvalm - check.

 

Velkommen til Løvemamma! :-)

 

tanken: det var kjipt. Men du har det i alle fall godt og varm der nede :-) Nå kan du kose deg masse, og så starte med godt mot når du kommer hjem igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RosaHelikopter, lykke til ;) hadde vært kjedelig å bli avslørt av svigermor før man vet om det har klaffet :o

 

Tanken, så utrolig kjedelig! Lykke til neste pp og kos deg i Tyrkia :)

 

Velkommen løvemamma :)

 

Jeg stikker innom fordé om tanta har kommet hit og jeg er kommet til neste ikm uke :)

Jeg er merkelig nok allerede ferdig med mensen :o det varte ca en times tid med normal mens og sterke smerter, så noen timer med utflod med bittelitt blod i. Nå er det ingenting og jeg forstår ingenting lenger! Jeg trodde jeg kjente kroppen min, men....

 

Lykke til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom her i ny og ne jeg selv om jeg er ute av tellinga for lenge siden.

Her kom tr på dag 25!!! Og som deg mammamio så skjønner jeg null og niks jeg også. Den kom som normalt på morgenen og ut mot kvelden så var det veldig lite. Neste morgen så var det bare noen dråper og vips så var mensen over. Varte vel i halvannen dag. Har aldri vært borti liknende jeg - digg å ha kort mens da, men man blir jo litt nervøs for at det feiler en noe når det ikke er vanlig..

Så tror jeg mulig nå hører til i Uke 23 klubben for da kommer vel neste tr før forventet, men jeg venter heller og følger dere som hopper over til Uke 24 :)

 

Velkommen Løvemamma :)

 

Rosahelikopter: hihihihi jeg hadde dratt laaaange omveier for å slippe å kjøpe tester av svigermor :D

 

Tanken: Så kjipt med tr. Men nyt solen og varmen så er du klar for neste runde :)

 

Anjamor: 10dpo er kanskje enda litt tidlig. Jeg testet ikke positivt før 11 dpo - men vet om mange som ikke har testet positivt før selve ikm dagen. Masse lykke til!!

 

LykkenErKjærlighet: åååååå så spennende da! Jeg har aldri hatt en skyggestrek i hele mitt liv. Har du tatt flere tester? Får du ikke lastet opp bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken: så utrolig kjedelig at TR kom. dere får nyte resten av ferien og kose dere.

 

Lurer på om TR er på vei hos meg også... I går kveld stakk det på venstre siden i magen, bare noen sekunder. (kan ikke komme på å kjent det før) Og i dag kunne jeg skimte lys lys rosa på papiret, sånn det bruker å være før jeg får mensen. Så jeg tror egentlig TR kommer i løpet av kvelden/morgenen. Håper ikke da ;)

 

Rosa Helikopter: Hehe... den skjønner jeg veeeldig godt! Du får bestille på nett, så slipper du å handle hos svigermor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkommen hilsninger :)

 

Er d noe sted eg kan finne presentasjonstråd?

 

:)

 

Håper 'Tante rød holder seg unna på alle dere andre som også venter i desse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ny i tråden:) Har holdt meg unna Bli Gravid de siste tre ukene for å roe hodet;) Hadde MA i begynnelsen av februar og har hatt et litt for intenst ønske å bli gravid igjen, så fant ut jeg måtte prøve å tenke på noe annet.. Men nå nærmer ikm seg, og jeg kjenner at spenningen begynner å komme! Skal teste imorgen;)

 

 

Mandag 14.mai

*

 

Tirsdag 15.mai

* Mammamio 21pp*

*

 

Onsdag 16.mai

* PeppaPig

*babyønske2012

*Guroen

*verpesjuk86

 

Torsdag 17.mai

*bentix

*lille trille

*Mich88 5pp

*Litol87

*Rosin i bolla?

 

Fredag 18.mai

*Lykken er kjærlighet <3

* Anjamor 3 pp

* RosaHelikopter

*Indigo 3. pp

 

Lørdag 19.mai

*Gutt04+Gutt10+Gutt13?

*Kat87

*klar for nr2

 

Søndag 20.mai

*Athina 38 pp

*Løvemamma29, 1pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*Athina 39 pp

*PeppaPig

* mammamio* 21pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemamma: hmmm presentasjonstråd.. Nei, jeg er neimen ikke sikker. Men jeg kan jo si litt om meg selv da..

Jeg er 33år og mannen min er 34. Vi har en skjønn liten snuppe som fyller 3 i sommer og prøver nå på nr 2. Vi er opprinnelig fra Oslo men har bodd utenlands de siste 7 årene.

 

Indigo: Velkommen inn til oss :) Det er trist å høre at du mistet i ma, og det er avogtil at man trenger en pause borte fra alt "maset" med ikm, tr, tester osv.

Så spennende at du skal teste imorgen!! Jeg krysser fingrene for deg :)

 

 

Verpesjuk, Guroen og Babyønske: Hvordan går det med dere? IKM dagen er jo i dag så jeg håper at dere ikke har fått den og at dere alle sitter med positive tester i hånda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 29 og mannen fyller 30 til vinteren igjen.

Har en herlig gutt på 7 og ei jente som snart fyller 4. Hadde igrunn sett oss fornøyd med de to vi har, men plutselig kom babysjuka parallellt med at vi fekk to sjølvstendige unga ;) Så vi prøver litt for moro, er eg ikkje gravid innen året, så vetsje eg ka d blir...har satt som personlig mål å få ungane mine før eg var 30 ;)

 

Bor på Vestlandet.

 

Blir spennande å se om noen av oss kommer i terminforum sammen, eller om vi kommer i neste IKM veke sammen ;)

 

TVI TVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 28 og samboeren min følger etter i november =) vi prøver på vårt første barn. Bor i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...