Gå til innhold

**** IKM uke 21 ****


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får

redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Cornflake, 14pp.

* Stolt mamma og englemamma

 

Lørdag 26.mai

* tyr82

* kaffemocca 2pp

* Florida 11

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

 

Fjerna meg jeg, hadde blingsa en hel uke her hehe, har ikm 18 mai jeg, så da hører jeg til i uke 20 istedenfor. Lykke til alle sammen :)

Endret av Anjamor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hiver jeg meg inn her med dere. Har hatt litt varierende sykluser mellom 24-28 dager, og håper jeg får en 28 dagers syklus denne gangen og ikm 25. mai. Hadde ikke EL sist syklus i følge blodprøver jeg tok hos legen, og da hadde jeg kun 24 dagers syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får

redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Cornflake, 14pp.

* Stolt mamma og englemamma

* mamma-T

 

Lørdag 26.mai

* tyr82

* kaffemocca 2pp

* Florida 11

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom EL slimet, noe forsinket. Har ikke IKM på mandagen, litt lengre syklus denne mnd. Endrer på det så fort jeg får en positiv test. De første aksjene er lagt ikveld, så får vi bare begynne å håpe på det beste. Er heldigvis 17. Mai i ventetiden vår også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Florida11:-)

Veldig trist å høre at du har mistet så mange ganger :-( håper virkelig du klarer å holde på spiren denne gang:-)

Jeg hadde en litt rar episode idag.... Som jeg har nevnt før så har jeg ikke hatt regelmessig mens de siste årene, derfor ikke hatt eggløsning. Så nå er jeg satt på min første pergotime kur :-)

og ifølge gyn legen min så skal jeg ha sex annehver dag fra dag 12 i syklusen og en uke framover. Er nå på dag 13. Vi ble litt overivrige i går, da vi hoppet til køys morgen OG kveld :-P

men problemet er at idag så fikk jeg så utrolig magesmerter, kniper som gjorde at jeg sank sammen en stund til smerten forsvant, og kom tilbake ette noen minutter. Da jeg etterhvert gikk på do, så var det bittelitt blod på papiret... Hva kan dette være? Kan det være festeblødning så raskt? Eller hva sier dere jenter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde festeblødningen kom nærmere IKM jeg? Men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er godt mulig. Har også hørt at du kan få en spotting hvis du er ekstra fruktbar? Bør jeg kanskje da drite i å vente med sexen til i morgen, og heller hoppe til køys nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at om dere vil ha sex, så har dere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjenner jeg EL smertene godt. MEN ingen EL -slim!! Søren... Det er viktig med det...!! Hadde litt EL -slim for to dager siden, men søren altså, da har jeg dessverre allerede veldig dårlig tro på denne pp for min egen del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går tiden sakte HELE tiden? Ikke bare i DPO-land, men hele forbanna tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DENNE mnd, vår første pp, så er EL forsinket for min del... venter og venter og venter.. Så hvis ikke skjer noe snart her, så er det vel ingen EL denne mnd, så da blir det ingen IKM uke 21 heller.. Typisk,typisk, typisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner litt murringer/EL smerter, tror det er første gang jeg har registrert det.. Blir spennende dager framover for oss jentene nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.. EL-jakten er i gang.. men det som var så merkeligt var at eg begynte å teste allerede dagen etter ferdig mens.. da var EL-test positiv i 3 dager, før den ble negativ igjen.. Og eg er vell egentlig sikker på at eg ikke hadde EL da.. tenker den kommer i løpet av de tre neste dagene..

Hva skjedde der da?? Var eg egentlig gravd, mistet, og fikk mensen i stedet? registrerte at blødningen var veldig kraftig, så kraftig at eg hadde underlag i sengen :S Så kanksje de var en abort, og at EL-testene slo ut på hcg?? jaja, får bare vente tolmodig å se om det kommer noe el..

 

Dere da jenter? begynt å teste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt mamma: Det kan jo være at du var gravid og hadde en tidlig sa. Jeg har testet med eggløsningstester rett etter mensen jeg også, men da synes nesten ikke teststreken.

 

Jeg er på cd12, negativ test i går og i dag. Tror ikke jeg tester positiv før om to dager. Men aksjelegging har startet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også testet med EL tester rett etter mensen og de var laaangt ifra positiv.

 

Begynte å teste etter EL når EL slimet kom denne mnd'en, for å ikke fokusere så mye på prøvingen, og se om jeg kjenner kroppen min litt. Igår kom slimet og testen var laaangt ifra positiv, en tydelig strek, men LYSEROSA. Idag var streken RøD, men ikke heeelt positiv, så tipper EL er på torsdag.. Og med en lutealfase på 10 dager blir IKM egentlig søndag, så da lar jeg den bare stå på mandagen, og er ikke mensen kommet til da, kan jeg begynne å teste! :)

 

Idag merket jeg også litt murringer i venstreside, så sikkert der egget slippes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å bruke EL test neste pp. Trodde jeg kjente kroppen så bra nå, men den pp jeg velgerne ikke bruke EL tester så skjer det plutselig en endring i mønsteret :-/. Men får håper jo selvfølgelig at det kan ha klaffet likevel, selv om jeg føler at oddsene er dårlige denne pp....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke for EL, men når jeg leser om dere andre så får jeg jo lyst, haha. Kanskje jeg må bestille meg, jeg også. Men nå rekker jeg jo kanskje ikke å få de likevel før det er for sent, så da tar jeg og venter til neste pp med denne EL-testinga :)

 

Heldigvis for meg kommer dpo-land til å gå bittelitt fortere denne gangen, siden jeg skal tre dager på tur neste uke. Blir gøy! :) Så nå får vi bare sørge for å legge noen gode aksjer til helgen og at de ikke fester seg tidlig (er vel 6dpo når jeg kommer hjem), for skal drikke god vin til god mat på tur :) Jeg har ikke helt trua denne pp, så det tar jeg fint sjansen på at går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en spennende uke vi er i nå jenter... Måtte DPO dagene gå fort for oss alle!

 

Skal ikke på jobb i natt eller i morgen, jeg er ikke i form. Holdt ut hele helgen på jobb, men merket at jeg ikke ble noe bedre av det. Så håper jeg at spiren setter seg nå når jeg ikke har noe stress pga jobben...

 

Hadde egentlig tenkt til å rydde boden idag, + klærne mine, men tror jeg utsetter det til i morgen når jeg er alene. Ilyas er hjemme idag, han skal på 2 årskontroll kl 13, så jeg så ikke poenget med å levere han i bhg kl 10, for så å hente han igjen 12.30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har en følelse på at eg hadde en veldig tidlig SA.. Men håper virkelig ikke den har tullet med syklusen min nå da.. for egentlig skal eg ha EL rund Fredag.. og blir den utsatt no pga. dette, så blir det vell en glipp denne mnd, da samboer reiser offshore på Mandag :( :(

Det er kjipt å ha mann i sånn jobb, når man er prøvere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( Får håpe at det ikke tukler med syklusen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL test her idag, ikm på tirsdag. Men lite EL slim enn normalt.

 

 

Hvordan går det med dere her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el test her i dag også. Kjenner den velkjente eggløsningssmerte. Aksjer er lagt inn i går og i dag ;) Krysser fingrene for at gullegget slippes denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har murringer som tyder på el, men har hatt mye mindre slim enn vanlig. Ble supertrøtte aksjer på torsdag, så burde sikkert fått lagt inn noen i dag også. :)

 

Jeg krysser fingra for oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KNALL positiv EL-test i dag :D:D:D Endelig i gang,.. La inn aksjer på torsdag og så må vi jo så klart få inn noen i kveld og :P

Er det sånn at når den er blitt negativ, så er alt over? eller er det da man har EL?

Tenkte litt på det.. Testet jo positiv på formiddagen i dag, og er livredd for at det er over før vi får lagt inn akjser?

 

eller er positiv el-test et signal på at no er el på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...