Gå til innhold

**** IKM uke 21 ****


Renate har ♂09, ønsker 1 til

Anbefalte innlegg

Slenger meg med her. Fulgte dere som hadde ikm uke 17, men deltok aldri i tråden. Vi har to gutter på 5 og 7 fra før og ønsker nå å prøve på tredjemann:-) Er i andre prøveperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Velkommen kaffemocca;-))!!

 

Renate; har du el smerter? Jeg kjenner godt at el er, jeg blir superøm i eggstokk området. Det har også passet med smilefjesene de to dagene med el smerter.. Tok endel el tester i fjor.. Tenkte jeg skulle droppe det nå de første pp, kaaanskje;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Anjamor83 3 pp Ikm ikm fredag eller søndag, har hatt syklus på 26-28 nå

 

Lørdag 26.mai

*tyr82

*kaffemocca 2pp

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter/damer! Da hopper jeg og inn i denne tråden. TR meldte sin ankomst igår og jeg satser på en IKM søndag 27. mai. Har hatt litt ustabile sykluser på grunn av gjentatte graviditeter (4 SA/MA på 2 år) så går derfor ut fra 28 dagers syklus uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse05: Nei, jeg har ikke EL smerter, men får ELslim noen dager i forveien av EL. Men tar tester uansett for å være sikker :)

 

Velkommen inn til dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen folkens :-)

jeg har et spørsmål ang. EL.. jeg er ikke vant til en syklus på 28 dager. men nå har jeg gått på en kur med provera og er nå på min første kur med pergotime. jeg er nå på min 6.dag i syklusen. Kan det da stemme at jeg har eggløsning i mellom dag 12 og 19 i syklusen min? se dere allerede har el. jeg fikk en "oppskrift" fra gyn legen, om at i mellom dag 12 og 19, så skulle vi ha samleie annehver dag.. kan dette stemme, siden dere allerede har el?

Sikkert litt innviklet spørsmål, men håper der forstår spørsmålet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere stort sett hatt el på dag 13-14 i syklusen med jevn syklus på 27-28 dager.

 

De sier at sex annenhver dag rundt el er det beste... Sperm kan leve i 96 timer, og man kan bli befruktet opptil 24 timer etter el. sånn ca.Gyn vet nok hva han snakker om med å ha sex annehver dag i cd12-19, men jeg ville tatt med dag 10 også ;) Litt ekstra sengekos er vel ikke å forakte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei litt ekstra sengekos sier vi ikke nei til :-)

Det er bra, takk for svar:-) håper det treffer denne gangen, har eggløsning på bursdagen min :-) hehe tar det som et godt tegn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å teste etter EL også.. Men regner ikke med at den kommer før nærmere helgen! :) Men spennende er det, er i første pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Kommer hit jeg også. Er snart ferdig med tr, håper det blir lenge til jeg får besøk av den stygge tanta igjen. Jeg har kjøpt meg pre-seed til denne pp. Blir spennende å se om den hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Anjamor83 3 pp Ikm ikm fredag eller søndag, har hatt syklus på 26-28 nå

* Cornflake, 14pp.

 

Lørdag 26.mai

*tyr82

*kaffemocca 2pp

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Anjamor83 3 pp Ikm ikm fredag eller søndag, har hatt syklus på 26-28 nå

* Cornflake, 14pp.

*Stolt mamma og englemamma

 

Lørdag 26.mai

*tyr82

*kaffemocca 2pp

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsesse05: Nei, jeg har ikke EL smerter, men får ELslim noen dager i forveien av EL. Men tar tester uansett for å være sikker :)

 

Velkommen inn til dere andre.

 

Hehehe ja det har jeg gjort også, bare for å være sikker;-). Kan jo hende jeg gjør det nå også. Jeg har El-slim de to dagene med EL smerter. EL ca 8 mai her....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer det seg sengekos :-)

Fra og med nå søndag og en uke framover i tid, blir det å hoppe i høye annehver dag :-) SPENNENDE :-):-) da blir nok gubbene våres glade?:-)

Endret av *søker*spire*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så morro at vi er i samme IKM gruppe... Håper virkelig spiren sitter hos oss alle nå, spesielt deg! :)

 

Skal begynne å teste etter EL snaart... Enda ikke heeeeelt fått ordentlig med EL slim. Etter mine bregninger skal jeg ha EL på mandag, men allikevel ser det ikke sånn ut... Så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker spire; el- slim ser ut som rå eggehvitte, helt blankt, Evt litt gult. Kan strekkes i lange tråder om igjen og om igjen uten å miste strekkeevnen. Legger seg også oppå dopapiret, trekker ikke ned i det. Og løser seg ikke oppi vann!

Jeg har el slim bare et par dager.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, så morro at vi er i samme IKM gruppe... Håper virkelig spiren sitter hos oss alle nå, spesielt deg! :)

 

Skal begynne å teste etter EL snaart... Enda ikke heeeeelt fått ordentlig med EL slim. Etter mine bregninger skal jeg ha EL på mandag, men allikevel ser det ikke sånn ut... Så vi får se :)

 

Tusen takk :) Jeg har en følelse av at det er ennå ikke min tur denne pp, men snart :) Krysser fingrene for deg snuppa ;) Jeg har vel el på torsdag eller fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker spire; el- slim ser ut som rå eggehvitte, helt blankt, Evt litt gult. Kan strekkes i lange tråder om igjen og om igjen uten å miste strekkeevnen. Legger seg også oppå dopapiret, trekker ikke ned i det. Og løser seg ikke oppi vann!

Jeg har el slim bare et par dager.

;-)

 

Tusen takk for svar :) da er det bare å kikke litt ekstra godt på papiret framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker spire; el- slim ser ut som rå eggehvitte, helt blankt, Evt litt gult. Kan strekkes i lange tråder om igjen og om igjen uten å miste strekkeevnen. Legger seg også oppå dopapiret, trekker ikke ned i det. Og løser seg ikke oppi vann!

Jeg har el slim bare et par dager.

;-)

 

Tusen takk for svar :) da er det bare å kikke litt ekstra godt på papiret framover :)

 

Hei igjen: Sjekk ut siden pernille.info. Der står det masse om el-slim og alt annet du måtte lure på. Der har jeg lest og lært masse:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg EL her. I dag eller i morgen, mest sannsynlig i morgen siden jeg ikke kjenner noe spes til EL smerter. Utfordringen blir å få til litt sengekos innimellom, siden jeg skal på tre nattevakter nå....

Hvordan ligger dere andre an ift EL.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke El før til helgen. Det er litt kjipt å følge IKM-ukene når man har dag på slutten, men samtidig er det veldig greit å ha el i helgen, for da har man i hvert fall tid til å ha det gøy ;) Men egentlig har jeg null tro denne pp, for jeg tror det kommer til å klaffe enten neste eller i september. Og grunnen til det er at det er da det passer litt dårligere med termin, og det er sånn typisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Håper det er greit at jeg blir med her...? TR kom en uke for tidlig sist, så da ble jeg litt på utur her. Jeg har Ikm sånn ca lørdag 26. mai tror jeg (hvis det ikke blir noe tull denne gangen også). Det er 1 år siden vi startet å prøve å barn nr 3, og i løpet av det siste året har jeg hatt en MA i august (uke 10) og en MA i november (uke 11) og en SA i februar (uke 5). Har nå fått resept på Albyl-E og Crinone som jeg skal ta fra den dagen jeg tester positivt neste gang.

 

Nå er det lenge nok siden siste gang jeg mistet, så nå håper jeg virkelig på en ny positiv test snart. Har El mot slutten av denne uka, og håper vi får til å prøve nok da jeg fom i morgen skal være på sykehuset med min eldste datter som skal legges inn. Håper vi får være endel hjemme likevel da (vi bor bare 10 min fra sykehuset).

 

Har ikke peiling på El-testing, så det holder jeg meg unna, men har ikke hatt problemer med å bli gravid heller da - bare problemer med å beholde de små :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21.mai

* Renate, 4.pp

* Chamira 8.pp (IKM Søndagen før tror jeg)

* Makuahines 1 pp (IKM søndagen før tror jeg også, får

redigere etterhvert )

 

Tirsdag 22.mai

* søker*spire*

* prinsesse05, st.hans prins09

 

Onsdag 23.mai

*

 

Torsdag 24.mai

*

 

Fredag 25.mai

* Anjamor83 3 pp Ikm ikm fredag eller søndag, har hatt syklus

på 26-28 nå

* Cornflake, 14pp.

* Stolt mamma og englemamma

 

Lørdag 26.mai

* tyr82

* kaffemocca 2pp

* Florida 11

 

Søndag 27.mai

SallySue x-antall pp

 

 

GRAVID

*

 

Ny PP

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...