Kan dette ha skadet baby? Jeg er i uke 30. Det var sånn at det var skikkelig vondt, hun trykte og presset på som bare det!
og nå er jeg redd for at hun han ha knekt nesen på han eller noe! Han ligger med ansiktet opp mot magen ifølge UL.
Jordmor trykte kjempehardt for å finne hodet som ligger dypt nede i bekkenet!
Opprettet av
Anonym bruker
, april 17 2012 10:26
1 svar til dette emnet
Skrevet 17 april 2012 - 10:26
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 18 april 2012 - 22:33
Hei du!
Det er nok ingen risiko for at hun kan ha skadet barnet ved dnne undersøkelsen, men det høres ikke ut som noe hyggelig opplevelse. Barnet ligger godt beskyttet inne i bekken, mave, livmor og fostervann - så det skal mere til for at noe på barnet knekker eller tar skade. Om du opplever dette igjen, synes jeg imidlertid du skal si ifra at du blir bekymret og at det gjør vondt. Det er ikke nødvendig å bruke slik kraft under undersøkelsen.
Ha en fin gravid dag!
Det er nok ingen risiko for at hun kan ha skadet barnet ved dnne undersøkelsen, men det høres ikke ut som noe hyggelig opplevelse. Barnet ligger godt beskyttet inne i bekken, mave, livmor og fostervann - så det skal mere til for at noe på barnet knekker eller tar skade. Om du opplever dette igjen, synes jeg imidlertid du skal si ifra at du blir bekymret og at det gjør vondt. Det er ikke nødvendig å bruke slik kraft under undersøkelsen.
Ha en fin gravid dag!