Gå til innhold

Tør jeg dette?


MammaBrum

Anbefalte innlegg

Greier ikke helt å tørre å håpe på at dette går bra, derfor synes jeg det er veldig skummelt å melde seg inn her... Men hvis det gjør det så får jeg vel termin rundt 15. des. Har som mange andre vært gjennom mye prøver og sist en tidlig sa, så jeg merker jeg ikke helt tørr å tro pa dette før jeg ser noe beveger seg på tidlig ul om noen uker (fryseegg).... Ser forhåpentlig vis mye av dere fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

føler at vi sitter litt i samme båt:) men jeg har termin den 19,men skal på tidlig ultralyd om en mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

DA skal jeg endelig melde meg inn her :) Var på tidlig ul i går, og alt så fint ut. Skal får lagt meg til på terminlista også, men sitatfunkajonen fungerer ikke når jeg skriver på mobil :( Blir termin rundt 16. des. Får håpe denne ungen er raskere ut enn forrigemann, har ikke lyst til å tilbringe jul på sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer og velkommen... har termin selv 8.des. har vært på tidlig ul i uke 6+4 og skal engang til neste uke, da er jeg 9+3. har også blitt skuffet tidligere og vil dobbelsjekke at alt er ok. selv om sambo er litt sint fordi det koster mye penger... :P men men.. sånn er det... jeg må bare sjekke. krysser fingrene for alle her inne. <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...