husker vi var så innmari skuffet og le oss og negativ til hele greien når vi fikk beskjed om at kun 1 egg kunne brukes....men så kom lille tassen på bilde mitt til verden 9mnd senere:)
Hvor mange egg ?
Opprettet av
Mintursnart?
, april 16 2012 11:35
28 svar til dette emnet
Skrevet 24 april 2012 - 09:13
storebror fikk lillebror etter 3 ivf 2010,nå er søknad om søskenforsøk i det off.avslått!:( evt må det bli hausken igjen...ellers har vi 3 % sjans for å fikse "biffen"selv :/
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 april 2012 - 18:28
Heisann! Hvordan går det med deg, mintursnart?
tvillinger på vei : )
Skrevet 25 april 2012 - 19:13
Heisann Omatt :0)
Er noe kvalm, og det kjennes ut som om mensen kommer når som helst...pga Lutinusen vil jeg tro. Ellers så er jeg varm, trøtt og håååper jo på at det er symptoner :0) Tør ikke tro eller håpe for mye på noe før jeg eventuelt sitter med en positiv test :0) Har testdag 2. Mai, så håpet er fremdeles der :0)
Hvordan ligger du ann da ?
Er noe kvalm, og det kjennes ut som om mensen kommer når som helst...pga Lutinusen vil jeg tro. Ellers så er jeg varm, trøtt og håååper jo på at det er symptoner :0) Tør ikke tro eller håpe for mye på noe før jeg eventuelt sitter med en positiv test :0) Har testdag 2. Mai, så håpet er fremdeles der :0)
Hvordan ligger du ann da ?
Skrevet 08 mai 2012 - 21:33
Hei Mintursnart?! Hvordan har det gått med deg? Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste. Så nå er jeg spent. Har du fått positiv test? (Har ikke lest de nyeste trådene på dette forumet)
Jeg har hatt det travelt på jobb og måtte hoppe over en syklus. Har vært deilig å få en pause fra forsøkstenkingen : )
Jeg har hatt det travelt på jobb og måtte hoppe over en syklus. Har vært deilig å få en pause fra forsøkstenkingen : )
Skrevet 09 mai 2012 - 12:21
1IVF: 8 egg ut, 5 befrukta, 3 delte seg bra. Ett satt inn, 2 på frys. Gullegget (gullgutten) er nå snart 2 år. Fryseforsøk: begge eggene tatt opp, bare 1 tålte opptining, neg.test.
2IVF: tatt ut 5 egg i dag. Veldig spent på å høre i morgen hvordan befruktningen har gått. Krysser fingrene!
2IVF: tatt ut 5 egg i dag. Veldig spent på å høre i morgen hvordan befruktningen har gått. Krysser fingrene!
Skrevet 09 mai 2012 - 16:48
Hei omatt :0) Jeg testet desverre ikke positivt. Har ikke vært her inne så mye etter det, ble veldig lei meg. Nå vurdere jeg å dra ned igjen, men er litt usikker på når jeg får råd igjen. Fikk ingen egg på frys, så må gjennom hele prosessen med medisiner og alt igjen, skamdyrt når en er singel. Hadde aldri trodd det skulle bli så vanskelig å få ett søsken til gutten min :0(
Skrevet 14 mai 2012 - 21:45
Hei Mintursnart, så trist! Skjønner godt du er lei deg. Er jo på samme søskenkjøret selv, og skulle inderlig ønske at det ble søsken på gutten min. Men jeg har bestemt meg for at neste forsøk blir det siste.
Håper at turen din innom hit betyr at du er på vei opp igjen : )
Jeg har Gonal-f liggende som jeg ikke får brukt. Legen vil ha meg over på Menopur på siste forsøket. Uåpnet pakke 900 IE. Utløpsdato 07.2013. Lagt i ro i kjøleskapet. Bor i Oslo. Send meg PM om du er int. i å kjøpe.
Mamma til en prins: Hvordan går det med deg?
Håper at turen din innom hit betyr at du er på vei opp igjen : )
Jeg har Gonal-f liggende som jeg ikke får brukt. Legen vil ha meg over på Menopur på siste forsøket. Uåpnet pakke 900 IE. Utløpsdato 07.2013. Lagt i ro i kjøleskapet. Bor i Oslo. Send meg PM om du er int. i å kjøpe.
Mamma til en prins: Hvordan går det med deg?
Skrevet 14 mai 2012 - 22:30
Fikk ut 21 egg fra overkant av 60 eggposer, 6 ble befruktet, men kun ett var bra og ble satt inn. Krysser fingrene for at det var dette ene som inneholder engelen vår! <3
1. IVF-forsøk mai 2012 - kjemisk. 2. IVF/ICSI forsøk desember 2012: POSITIV! Foreløpig termin 30.august :)
<3Tar meg i å drømme meg bort til et liv med oss to og vår lille...<3
<3Tar meg i å drømme meg bort til et liv med oss to og vår lille...<3
Skrevet 14 mai 2012 - 23:10
Fått ut 16-19-20 egg. 1 inn og ingen på frys første gang. neg resultat. 2 inn og 4 på frys andre gang. Gutt født nov 07. 1 inn og 5 på frys 3 gang. Gutt født mai 11.