Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Vi er i 1.pp nå - har hatt en pause fra prøving etter MA i fjortende uke i desember 2010, men nå får vi se, etter et drøyt år på pillen... :) Antatt ikm 13. mai, men har allerede typiske "innbilte symptomer" som man gjerne får når man prøver... :) Har skikkelig såre brystvorter, kan ikke sove uten bh, er fryktelig tørst og har mensmurringer. Spent på om vi har truffet i og med at jeg er usikker på sykluslengde etter pillebruk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :D Jeg krysser alt jeg har for oss alle, unner virkelig alle positive tester denne pp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke en ting, men det er vel ikke alle som gjør så tidlig uansett? Prøver så godt jeg kan å ikke tenke så hardt på det. Tester 10. mai (klarer ikke å vente å se om mensen kommer :P , så får vi se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ømme bryst 4-5 dager, men i går kveld/i dag merket jeg litt brunlig utflod som jeg vanligvis får når mensen kommer.. Så kan se ut som TR kommer tidlig :/ skjønner ikke hva det ellers kan være.

 

Håper det klaffer for dere andre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det er festeblødning pod!!

 

Håper vi blir mange som tester positivt denne måneden!

 

Mine symptomer er en god del mensmurringer en del dager etter EL, litt mer utfolde enn normalt og strekk i livmorbåndene hvis jeg beveger meg for brått...

Men er redd jeg bare innbiller meg ting og at jeg legger merke til hvordan kroppen er... DPO - land er laaaaangdrygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer utflod enn normalt, mente jeg og skrive:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det er festeblødning pod!!

 

Håper vi blir mange som tester positivt denne måneden!

 

Mine symptomer er en god del mensmurringer en del dager etter EL, litt mer utfolde enn normalt og strekk i livmorbåndene hvis jeg beveger meg for brått...

Men er redd jeg bare innbiller meg ting og at jeg legger merke til hvordan kroppen er... DPO - land er laaaaangdrygt!

 

Kan skrive under på at DPO-land er langdrygt.....holder på å bli gal....Synest det er evigheiter sidan EL og likevel berre 8 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ømme bryst 4-5 dager, men i går kveld/i dag merket jeg litt brunlig utflod som jeg vanligvis får når mensen kommer.. Så kan se ut som TR kommer tidlig :/ skjønner ikke hva det ellers kan være.

 

Håper det klaffer for dere andre! :-)

 

Hei! Inne og sniker litt fra uke 18. Jeg hadde også slik brunlig utflod tirsdag og onsdag. Ikm tidligst lørdag, og aldri hatt noe slikt før... Håper det er festeblødning vi har hatt :D Jeg testa negativt i dag, men det var ikke morgenurin, så det kan jo være håp fortsatt. Har du testa enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ømme bryst 4-5 dager, men i går kveld/i dag merket jeg litt brunlig utflod som jeg vanligvis får når mensen kommer.. Så kan se ut som TR kommer tidlig :/ skjønner ikke hva det ellers kan være.

 

Håper det klaffer for dere andre! :-)

 

Hei! Inne og sniker litt fra uke 18. Jeg hadde også slik brunlig utflod tirsdag og onsdag. Ikm tidligst lørdag, og aldri hatt noe slikt før... Håper det er festeblødning vi har hatt :D Jeg testa negativt i dag, men det var ikke morgenurin, så det kan jo være håp fortsatt. Har du testa enda?

 

Spennende å se hva dette er da, Cayenne! :-) Jeg testet negativt for 2 dager siden (klarte ikke vente lenger :P), senere den dagen merket jeg den rare utfloden og har ikke testet igjen. 3 dager til IKM her, men hvis det er festeblødning tar det vel en stund før en test eventuelt vil vise positivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er spennende ja! Ingen som har testet svakt positivt? Er vel litt tidlig for alle ennå... ;-)

Jeg har testet de to siste dagene, men de er kritthvite foreløpig... Kan vel være håp likevel siden jeg ikke er sikker på når jeg har IKM, men jeg tipper at det er tirsdag eller onsdag.. Har hatt ganske mye litt sånn kjukk hvit utflod de siste par dagene (sorry detaljene) kan ikke huske at det er noe jeg pleier å ha før mensen... Ellers har jeg de vanlige tegnene som mensmurring, stikkinger i magen osv.. Men sånn er det når jeg venter mensen også, så det er ikke så lett å tyde ut fra det.. Husker fra de to tidligere svangerskapene så har jeg hatt samme tegn når jeg var gravid som når jeg venter mens.. MEN det var den utfloden da, som jeg ikke kan huske jeg pleier å ha.. Noen som kjenner til det?

 

Huff... Blir jo helt skrullete av det her... ;-)

 

Tester igjen i morgen tidlig jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

også ny her! :) som deg Gija har også jeg gått på cerazette og er veldig spent nå! ble gravid på cerazette med førstemann, men tåler ingen andre piller eller spiraler så legen foreslo at jeg måtte bare fortsette på de :/

sluttet for ca 3-4 uker siden og fikk mensen bare noen dager senere! etter min regning skulle jeg ha hatt el på fredag så satser på at det er vår tur! her er det å med ny mann så hvem vet!

 

lykke til alle sammen! :) IKM til meg er lørdag 12 mai :)

Vi er jo i tålig samme situasjon da, blir spennende å følge med hvordan det går :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir jeg nok ikke å stresse med å teste, er rimelig sikker på at det ikke klaffet denne pp. Eneste symtom jeg også har, er tykk, hvit utflod.

Men det tror jeg er normalt okke som ;)

Sist hadde jeg tidlig følelse av at jeg hadde blitt gravid og jeg hadde sykt ømme bryst. Når jeg kjenner det, og mensen ikke kommer, da vet jeg! He he.

Lykke til alle sammen, snart er uka her! Jeg skal oppdatere mine "funn" om jeg tester, eller får mensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5 dpo i dag, og var neeesten så jeg svidde en test, selv om jeg VET det er unødvendig og dumt og meningsløst. :D

Skal klare å holde meg til over helga... Høhø!

Flere "testomane" her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 6 dager etter EL og fikk positiv test:-) Tok en ny digitaltest i går,10 dager etter, og det sto 1-2 på den.

 

Kommer nok til å teste jevnlig frem til UL i uke 7, 29.mai, så ja, kanskje vi er "testomane"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken- gravid ikm 6 eller 7 mai.

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

Forventningsfull87

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

Heha - prøver igjen -

ønskerMinNr2MenHansFørste

 

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

Gjia

 

 

***Gravid***

Maipiken

 

 

***Ny pp***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med gruppens første positive! :) Gratulerer så mye! Her blir det ny pp (tidlig TR denne gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spirre, Maipiken! Hurra for deg! :) :)

Synd at tr kom, pod, lykke til i neste pp, vi ses helt sikkert der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :-)

Hoff d var kjedelig pod, håper det klaffer neste pp da :-)

Merker at jeg har så lyst å teste allerede men er litt tidlig enda tror jeg!

Er 8dpo og synes dagene har gått så sakte :-P men bruker vel å være sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer?? Ingen tegn til mensen og krystallhvite tester... Skjønner ingenting jeg, og jeg blir gal av å gå og vente! Hvis ikke jeg er gravid så vil jeg heller få mensen hvertfall, men neida..!!

 

Det var dagens frustrasjon, sorry :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...