Gå til innhold

*** IKM uke 19 ***


pod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du merket noe enda pod? :)

 

Ingenting foreløpig. Burde jo feste seg i disse dager, og innbiller meg at jeg har vært litt støl i korsryggen i dag. Men det kan være hva som helst. Altfor lenge til IKM altså!! :P

 

Hva med deg? :)

Endret av pod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke når ikm er, men vi får satse på mandag 7 mai... for å ha noe.. ;) jeg skal teste neste helg... på gøy, har ikke så store trua etter bare 2 samleier.. men er gøy... ikke noe stress ;) mens 4 april, er nå på dag 23.. men har syklus fra 30 dager og oppover... så for tidlig endåg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

 

Maipiken

 

***Tirsdag 08.05***

pod

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

 

 

 

***Fredag 11.05***

 

 

 

***Lørdag 12.05***

 

 

 

***Søndag 13.05***

 

 

 

***Gravid***

 

 

 

***Ny pp***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La deg til i den siste oppdaterte, Maipiken :) Og la inn deg på tirsdag, BabyRegine. Begynner å bli noen håpefulle her inne nå!

 

 

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

 

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

 

 

***Gravid***

 

 

 

***Ny pp***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) et lite håpefult spm.. har hørt at egget fester seg 6-10 dager etter befruktning, men kan det skje etter 5 dager?. har litt stikking og vondt i skamben... håper jeg ikke har en sånn lang syklus som jeg av og til har.. er på dag 23 og håper ikke det er eggløsning jeg kjenner... Har i mine 2 første svangerskap hatt stikkinger 6-7 dager etter befruktning.. nå er det mest murring... altfor tidlig med mensmurring da jeg aldri har kortere syklus enn 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det bare er meg som innbiller meg ting:p Men det kjentes ut som at jeg hadde eggløsning forige helg, hadde litt krampe/ mens aktig smerter og litt ømme brystvorter.. Har fortsatt ømme brystvorter, har blitt litt vondere etter hver dag som har gått:/ Men det er ikke ubehageleig vondt enda;)

Men, kan jo være at jeg innbiller meg det:p Dagene går så sakte! Har lyts til å teste nå.. :P

Endret av BabyRegine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt festes egget rundt 5-6 etter befruktning (uten at jeg skal si noe altfor sikkert). Så fra det skal man jo i teorien kunne kjenne noe, selv om de fleste ikke gjør det ennå. :) Kjedelig med ustabile sykluser altså, er ikke helt regelmessig her heller.

 

Skal prøve alt jeg kan å ikke teste før tidligst om en hel uke! Får finne andre ting å tenke på så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger med med her:-) Har IKM lørdag 12. Mai;)

 

Dette er vår 2pp, etter sa i januar.

Håper at det går vår vei denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du lagt til Heha - prøver igjen! :) Kan jeg spørre hvor langt dere var kommet før sa?

 

 

 

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

Heha - prøver igjen -

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

 

 

***Gravid***

 

 

 

***Ny pp***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du la meg til pod:)

 

Jeg var kun 5 uker på vei da jeg mistet..

Men selv om det kun var 5 uker, var det veldig kjedelig:(

 

Nå håper vi på at spiren sitter raskt og at den klamrer seg fast i 9 mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du la meg til pod:)

 

Jeg var kun 5 uker på vei da jeg mistet..

Men selv om det kun var 5 uker, var det veldig kjedelig:(

 

Nå håper vi på at spiren sitter raskt og at den klamrer seg fast i 9 mnd!!

 

Krysser fingrene for at denne gang går bedre! Kan se for meg at det er veldig kjedelig, så håper vi slipper noe av det fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er ny her :-) Har IKM uke 19 tror jeg, men er litt usikker på hvilken dag. Jeg har brukt Cerazette en stund og da har jeg ikke hatt mensen. Jeg sluttet på disse for en og en halv uke siden, og testet positivt på EL test mandag og tirsdag uke 17. Jeg krysser fingrene for at dette går bra, selv om det kanskje er litt vel optimistisk å tro at jeg skal bli gravid allerede før mensen er tilbake... Noen som har erfaring med Cerazette og fruktbarhet etterpå?

Jeg har to barn fra før, og da ble jeg gravid på 1. og 2. forsøk, men denne gangen er det ny mann så det er jo helt umulig å vite... :-)

 

Uansett - det er en spennende tid! Masse lykke til alle sammen, jeg gleder meg til å følge med på hvordan det går med dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

også ny her! :) som deg Gija har også jeg gått på cerazette og er veldig spent nå! ble gravid på cerazette med førstemann, men tåler ingen andre piller eller spiraler så legen foreslo at jeg måtte bare fortsette på de :/

sluttet for ca 3-4 uker siden og fikk mensen bare noen dager senere! etter min regning skulle jeg ha hatt el på fredag så satser på at det er vår tur! her er det å med ny mann så hvem vet!

 

lykke til alle sammen! :) IKM til meg er lørdag 12 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Gjia! Håper det klaffer fort for deg denne gangen også:)

 

Har ikke erfaring med cerazette, men vet det er mange som blir gravide med en gang de har kastet pillen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i PP 6 no, har i grunnen hatt stabilie syklusar, men ingen klaff enda, bomma litt på EL denne perioda, så har ikkje dei store forhåpningane. Eller det klappa ikkje heilt med mannen :/

 

Men har verkeleg lest meg opp på råd om helsekost, vitaminar og tilskudd no, så etter ein tur på helsekost og nokre bestillingar på nettet så skal eg snart gjere meg mega klar til neste PP ;)

 

PP 1: 10 PP 2: 28 PP 3: 27 PP 4: 27 PP 5: 28 PP 6:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med så mange håpefulle! :-) gleder meg til å høre hvordan det går med dere alle. Lagde en ny oversikt, tror alle skal være med nå! Gjia - la deg til på søndag siden du er usikker. :-)

 

 

 

IKM uke 19

 

 

***Mandag 07.05***

Maipiken

 

 

***Tirsdag 08.05***

pod

BabyRegine

 

 

***Onsdag 09.05***

 

 

 

***Torsdag 10.05***

Aurum

Forventningsfull87

 

 

***Fredag 11.05***

jente10_ønsker1til

 

 

***Lørdag 12.05***

HåperPåNr2

Heha - prøver igjen -

ØnskerMinNr2MenHansFørste

 

 

***Søndag 13.05***

Lykken er kjærlighet <3

Gjia

 

 

***Gravid***

 

 

 

***Ny pp***

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... da har jeg fått skikkelig omgangssyke. Har kastet opp i hele natt og har nå mye feber :( Håper virkelig ikke at dette ødelegger våre babysjangser denne perioden.....!!!

 

Har hørt at det kanskje kan vÆre til vår fordel at jeg er syk når egget skal feste seg. Men er kan egentlig ikke forstå at dette skal vÆre noen fordel:( Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies vel at kroppen er mer opptatt av å bekjempe bakteriene, så den "merker" ikke at et egg fester seg, før det er "for sent" til å bekjempe det.. Hmm, litt kronglete fortalt, mem håper du forstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente_10: det hørrtes jo logisk ut:-) får satse på at den lille spiren fester seg!! Har hatt en de menssmerter i 2 dager så får håpe det er et bra tegn! Mener jeg ikke bruker å ha det så mange dager etter el.. Bli spennende å teste kjenner jeg:-)

 

Maipiken: masse lykke til!! Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har symptomer, men usikker på hva;-)murring i livmor, Stikkinger, øm i skamben,mage, lysk og rygg. Konstant tørst og tung i hodet og trøtt.. Men best av alt at kaffen smaker py...gjorde d i de 2 forige sv.skap.. Men e jo altfor tidlig.. Antar eg e 9 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...