Gå til innhold

Er det flere som kjenner liv????


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!!

 

Er det flere som kjenner liv. Her i magen er det en kjempeaktiv krabat.. er 15+4 uker og mitt 3. svangerskap. Har kjent liv i de siste 14 dagene. De blir bare sterkere og sterkere, begynner å bli så vant til dem at jeg blir urolig når jeg ikke kjenner dem på ei stund. Har fått høre at tar om du noe som er litt søt, blir det liv. Hos meg stemmer det vledig godt. Kjente ikke noe spesielt med liv igår kveld eller idag morres. Tok noen sjokoladebiter og nå er det aktivitet igjen.

For dere som har kjent det, HERLIG ikke sant. For dere som ikke har kjent noe enda GLED DERE;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke kommet så langt enda :( Og dette er min første og da tar det lenger tid før jeg vil kjenne det. Er bare 14+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og :D og sambo kjente litt i går etter sjokolade ;) er 16 i dag :)

Endret av siljeas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shanti ♥

Kjenner ingenting... 15+0 i dag. Førstegangs, og har morkaka på forsiden, så belager meg på å vente noen uker ennå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt 5. svangerskap, morkaken ligger på baksiden, jeg er 15+1 og har kjent bevegelser siden uke 12.

Den er visst utrolig aktiv denne krabaten her også da, har vi sett på to UL ;):)

En deilig følelse er det å kjenne bevegelse, <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...