Gå til innhold

Prematurklær


Anquor

Anbefalte innlegg

Hei, ei veninne av meg fekk prematurbaby for kort tid sidan, og så spurte ho meg om eg kunne hjelpe ho/mannen med å kjøpe nokre prematurklær. Eg sa eg skulle fikse det no over helga, men kvar får ein tak i prematurtøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, de pleier alltid å ha litt på butikker som Bare Barn, Barnas Hus og babyshop. Kan ikke komme på jeg har sett på H&m men lurer på om jeg har sett noen få plagg på lindex og cubus.

Men ville prøvd meg på en av de store babybutikkene om du har det i nærheten:) ofte de henger på salg også, siden det ikke blir solgt så kjempe mye av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at "Sukkertøy" har noe prematurklær, men det spørs jo hvor i landet du bor... De fører blant annet klær fra Name It, så det kan tenkes Name It også har prematurklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De har prematurklær hos name it, kappahl, barnas hus, babyshop.

Nettsider du kan gå på er lillemaja.no, pytteliten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg så str 44 hos Polarn o Pyret. Enkelte HM-butikker hadde også da jeg fikk en liten gutt for to år siden.

 

Ellers finner du det hvertfall på Barnas Hus. Lurt å kjøpe ull til disse aller minste forresten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lindex har str 44 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Prematurtøyspesialisten har nettopp åpnet nettbutikk med bredt utvalgt av ull prematurklær / tøy fra Joha og Lillelam. Vi har også noen fine egenproduserte fleecedresser for vinteren. Klikk innom for å se utvalget vårt. www.prematurtøyspesialisten.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...