Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen som vet hvor det selges buffalo mozarella ost?

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 636 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 11:37

Jeg har laktoseintoleranse og har hørt nå at denne osten kan det hende jeg tåler (JIPPI)! men problemet er at jeg har ikke peiling på hvor de selges, eller vet at det selges på ultra, men nærmeste ultra ligger tur-retur 2 timer med bil....

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Hønemor30

Hønemor30

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 923 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 11:53

Ei jeg kjenner spiser også den pga laktoseintoleranse, syns å ha fått med meg at ho kjøper den hos meny, men mulig ho har fått butikken til å begynne å ta den inn:) spør i din lokale butikk:)
Jeg har ikke sagt det før men jeg gjentar det gjerne! ;)

#3 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 11:59

Mener at Coop OBS har denne osten. Jeg tror det i alle fall er buffalo vi har kjøpt der. Har ingen i frysen akkurat nå, så får ikke sjekket for deg. (Er et stykke til OBS så kjøper inn litt når vi husker det, og hiver i fryseren)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 636 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 13:42

De fleste store butikkene har den. Og så finnes det en feta ost som er laga bare av geitmelk (en 4-kanta liten pakke i plastinnpakning), den tåler jeg også og sikkert du og siden du spør etter den mozzarellaen ;)

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 636 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 14:18

Så flott med svar! Da skal jeg sjekke på obs og meny til uka! Gleder meg kjempemasse til å prøve det, og krysser fingra for at jeg ikke reagerer på det :D