Når de kjører rundt i dyr bil og stilige klær med stadig nye drømmeerobringer på kvinnefronten.
Det er jo liksom definisjonen av lykke for mange menn i dag.
Kjekke og populære menn som kan fråtse i vakre kvinner. Tror du de er lykkelig?
Started by
Anonym bruker
, Apr 14 2012 08:06
6 replies to this topic
Posted 14 April 2012 - 08:06
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Posted 14 April 2012 - 08:31
Det er vel individuelt. Kommer kanskje an på hvor de er i livet?
Posted 14 April 2012 - 09:00
Jeg tror de er lykkelige. For noen er født med evnen til å ikke tenke så mye over saker og ting. Ofte folk i den gata der.
Posted 14 April 2012 - 09:06
Jeg tror som #2 at det er individuelt.
Personlig så kjenner jeg ikke så mange av den typen. Jeg kommer ikke på noen iallefall.
Personlig så kjenner jeg ikke så mange av den typen. Jeg kommer ikke på noen iallefall.
Posted 14 April 2012 - 09:46
Tror det er litt forskjell. Ler godt av en jeg har kjent i åretsvis. Han har hatt dame i 12 år. Alltid vært utro mot henne. Behandlet henne som dritt hele tiden. Han gikk fra henne etter å ha møtt ei han ville satse på og ble dumpet og kasta ut ved første utroskap 3 uker seinere. Nå sitter han der å er desperat. For mannen er sykelig opptatt av å være i forhold men klarer ikke være trofast noen uker engang. Det er virkelig så synd i han på Facebook ha ha... Dust rett og slett.
Posted 14 April 2012 - 10:25
hit og dit, on 14 April 2012 - 09:06, said:
Jeg tror som #2 at det er individuelt.
Personlig så kjenner jeg ikke så mange av den typen. Jeg kommer ikke på noen iallefall
Personlig så kjenner jeg ikke så mange av den typen. Jeg kommer ikke på noen iallefall
Er enig med "hit og dit". Jeg heller kjenner ikke noen av den typen.
Synes faktisk det er ganske flaut å se de der "bros" som suser rundt i åpen cabriolet i 5 grader og med en ny dame hver uke, og som er så "vellykket" og "kjekk" at det oser douchebag tre km unna.
Posted 14 April 2012 - 10:31
De som fråtser i " ungjenter" er nok lykkelige,men jeg tror de går på en smell når de blir 50+ og ingen " skikkelige" damer vil ha de