Da er jeg kommet hjem etter ei natt på sykehuset. Følte meg helt fin og normal i går, men plutselig kunne jeg ikke holde balansen og falt til høyre..hadde ikke sjans til å gå eller holde meg oppreist. Veldig skremmende da det skjedde, og ettrhvert også veldig fasinerende

Legene som skjekket meg hadde aldri vært borti liknende og fant ikke ut hva det var som skjedde, men de luket ut slag og sånne skumle greier. hele gårdagen var det sånn og det var helt jævlig å ikke kunne gå uten hjelp! Skulle til masse undersøkelser i dag, men da jeg våknet i morges var alt normalt igjen, jeg er kun litt ustø og føler meg litt svak, men ellers ikke antydning til sånn det var i går. så ble sendt hjem uten å bli udersøkt videre. Men skal til ny og grundigere undersøkelse hos nevrolog etterhvert og kanskj...e også ny mr av hodet. Er redd det skal skje igjen, tenk om det hadde skjedd mens jeg gikk lang tur med Poffi, var helt hjelpeløs da det skjedde og helt til i dag!
Det som nesten er værre er hvordan det føltes for Leah at jeg leverte henne i barnehagen i går, frisk og rask for så og ikke komme hjem fordi jeg var innlagt på sykehuset! Hun ringte meg og gråt og ville komme og sove på sykehuset sammen med meg..ville ikke legge på heller. tror det kan bli vanskelig å levere henne i barnehagen i morgen, kan jo faktisk ikke love henne at det ikke skjer igjen..
Hun kom og kastet seg rundt halsen min da jeg kom hjem, og der hang hun i 30 min, bare satt på fanget mitt og holdt rundt meg uten et ord ♥