Ludviksmamma skrev 12 april 2012 - 07:35:
Er mange enker som benytter seg av avlastningshjem eller er de heldige familie som hjelper å støtte opp,
er familier som skaffer seg barnevakt for å reiser på tur for å pleie forholdet .
Er man en full familie bytter de voksne på å ta vare på barna mens den andre kan få seg litt luft og ta seg en jentetur eller samle seg med veninnene eller gutta.
Selv om man har barn har man også lov til å være voksen med andre voksne, tenk dere om.
Jeg har ingen partner, ingen familie som bor nærme,
prioterer ungene først av alt så når sommeren endelig kommer og jeg har fri fra jobb så får jeg verken ha ferie med alle barna samtidig eller ta meg en samling med veninnene mine og være voksen for noen dager mens ungene skal være hos fedrene å kose seg.
Da blir jeg irritert for min ferie med barna er ødelagt og det som skulle være min mulighet til å være med voksne går heller ikke.
Kom ikke her å si at dere ikke tar dere en jentetur mens mannen eller andre passer barna eller dere reiser på kjærestetur av og til,eller dere som er alene utnytter dere av en ferie når ungene er hos faren !